Do podnikání jsme šli s cestovním systémem

Na internetu jsme si našli dostupné cestovní systémy, které byly v té době na trhu a nabízely kumulované nabídky od cestovních kanceláří, včetně tvorby webových stránek. Rozhod...

Na internetu jsme si našli dostupné cestovní systémy, které byly v té době na trhu a nabízely kumulované nabídky od cestovních kanceláří, včetně tvorby webových stránek. Rozhodli jsme se porovnat dva systémy, které se nám nejvíce líbily a nechali jsme si provést osobní prezentaci těchto dvou systémů.

Za CeSYS za námi přijela paní Jana Kaucká, která nás velice mile překvapila profesionálním přístupem. Vysvětlení celého systému i celou řadou praktických ukázek se nám velice líbilo. Po skončení prezentace jsme dostali zdarma testovací přístup do systému, abychom si ho mohli vyzkoušet a pak se rozhodnout zda koupit či nekoupit.

Po otestování a srovnání s konkurenčním produktem jsme se rozhodli pro CeSYS.

Jak probíhala realizace nového webu?

Řekli jsem naši představu designu webu a společně s programátory došlo k její realizaci. Pokud si pamatuji, realizace webu trvala přibližně měsíc.

Jak funguje podpora a služby během prvního roku?

Co se týká podpory systému, helpdesk pracuje dobře, i když odezvy na požadavky jsou v některých případech delší. Jsem náročný zákazník, neboť jsem dříve pracoval v IT a měl jsem na starosti fungování helpdesku, a tak mám rád rychlé odezvy na požadavky a vím, jak je to důležité pro spokojenost zákazníka.

 

Po obchodní stránce se o nás stará regionální manažerka Jana Kaucká, je profesionál. Školení, které pořádá CeSYS jsou fajn, možná bych uvítal více školení o novinkách s praktickými ukázkami ve formě webinářů.

Jako celek ale podpora CeSYS funguje znamenitě.

Jak funguje CeSYS v praxi?

Velice dobře, usnadňuje nám práci s vyhledáním nabídek pro klienty, nemusíme do jednotlivých rezervačních systémů při hledání zájezdů, ale vše je na jednom místě a nedávné přidání on-line napojení některých CK je velkým přínosem, protože není třeba ověřovat zájezd s pořádající CK.

 

Kontakt:

 

1.CESTOVNÍ agentura - Pro Vás to NEJLEPŠÍ
www.1-cestovni.cz a www.1-cestovna.sk
mobil: 773 447 456, 602 260 782,
ROUDNICE N.L. 412 871 998, PRAHA 255 797 750, BRNO 538 748 450

Skype: prvnicestovni.cz
Email: agentura@1-cestovni.cz, info@1-cestovna.sk
Facebook : www.facebook.com/1.Cestovni

Provozovna:
Jungmannova 1033
413 01 Roudnice nad Labem

loading...

Není to jen o softwaru. Od roku 2008 pomáháme růst stovkám cestovek.

Na systému CeSYS provozuji cestovní agenturu NUBIS.CZ třetím rokem. Domnívám se, že tento systém je vhodný pro cestovní agentury všech velikostí. Někdo může říci, že zde to, či ono chybí a bude mít pravdu. Já k tomu dodávám, že za dobu kdy na tomto systému pracuji, udělal CeSYS obrovský krok kupředu, a pokud jsem přišel s nějakým smysluplným nápadem na vylepšení, nikdy nebyl zavrhnut a na jeho zpracování začal CeSYS pracovat. Mohu jen dodat, že bych neměnil.

Zdeněk Kochta (www.nubis.cz)

Na systému CeSYS uceňuji jeho sofistikovanost, pevnou cenu za licenci, přestože jsou stále přidávány nové funkce a dobrou komunikaci s technickou podporou. Systém nabízí široké možnosti personalizace pro uživatele bez znalosti tvorby webu, jeho administrace je dostatečně intuitivní a člověk si ho osvojí za pár hodin. Vždy je co zlepšovat, ale na lidech, kteří CeSYS vyvíjí, je vidět, že to ví a že je to baví.

Roman Korecký (www.dovln.cz)

Spolupracuji s CeSYSem od počátku roku 2009. Od té doby přibylo v systému mnoho novinek a ,"vychytávek", které usnadňují mně a mým klientům orientaci na stránkách. Velmi kladně hodnotím také přístup, znalost problematiky a trpělivost pracovníků Podpory, kteří jsou vždy k dispozici a snaží se pomáhat při řešení problémů v tvorbě stránek. Myslím, že systém je nastaven tak, aby si všichni prodejci mohli nastavit prezentaci své firmy na webu, jak si představují.

Iva Křečková (www.royaltour.cz)

Moc děkuji a děkuji vůbec celému cesysu za spolupráci, protože cokoliv je třeba, tak hned řešíte.

Yveta Katrová (www.ca-yvetta.cz)

loading