Do podnikání jsme šli s cestovním systémem

Na internetu jsme si našli dostupné cestovní systémy, které byly v té době na trhu a nabízely kumulované nabídky od cestovních kanceláří, včetně tvorby webových stránek. Rozhod...

Na internetu jsme si našli dostupné cestovní systémy, které byly v té době na trhu a nabízely kumulované nabídky od cestovních kanceláří, včetně tvorby webových stránek. Rozhodli jsme se porovnat dva systémy, které se nám nejvíce líbily a nechali jsme si provést osobní prezentaci těchto dvou systémů.

Za CeSYS za námi přijela paní Jana Kaucká, která nás velice mile překvapila profesionálním přístupem. Vysvětlení celého systému i celou řadou praktických ukázek se nám velice líbilo. Po skončení prezentace jsme dostali zdarma testovací přístup do systému, abychom si ho mohli vyzkoušet a pak se rozhodnout zda koupit či nekoupit.

Po otestování a srovnání s konkurenčním produktem jsme se rozhodli pro CeSYS.

Jak probíhala realizace nového webu?

Řekli jsem naši představu designu webu a společně s programátory došlo k její realizaci. Pokud si pamatuji, realizace webu trvala přibližně měsíc.

Jak funguje podpora a služby během prvního roku?

Co se týká podpory systému, helpdesk pracuje dobře, i když odezvy na požadavky jsou v některých případech delší. Jsem náročný zákazník, neboť jsem dříve pracoval v IT a měl jsem na starosti fungování helpdesku, a tak mám rád rychlé odezvy na požadavky a vím, jak je to důležité pro spokojenost zákazníka.

 

Po obchodní stránce se o nás stará regionální manažerka Jana Kaucká, je profesionál. Školení, které pořádá CeSYS jsou fajn, možná bych uvítal více školení o novinkách s praktickými ukázkami ve formě webinářů.

Jako celek ale podpora CeSYS funguje znamenitě.

Jak funguje CeSYS v praxi?

Velice dobře, usnadňuje nám práci s vyhledáním nabídek pro klienty, nemusíme do jednotlivých rezervačních systémů při hledání zájezdů, ale vše je na jednom místě a nedávné přidání on-line napojení některých CK je velkým přínosem, protože není třeba ověřovat zájezd s pořádající CK.

 

Kontakt:

 

1.CESTOVNÍ agentura - Pro Vás to NEJLEPŠÍ
www.1-cestovni.cz a www.1-cestovna.sk
mobil: 773 447 456, 602 260 782,
ROUDNICE N.L. 412 871 998, PRAHA 255 797 750, BRNO 538 748 450

Skype: prvnicestovni.cz
Email: agentura@1-cestovni.cz, info@1-cestovna.sk
Facebook : www.facebook.com/1.Cestovni

Provozovna:
Jungmannova 1033
413 01 Roudnice nad Labem

loading...

Není to jen o softwaru. Od roku 2008 pomáháme růst stovkám cestovek.

Systém CeSYS využívá naše cestovní agentura od roku 2014. Za tu dobu udělali v systému řadu vylepšení. Cokoliv jsme chtěli dořešit, ať se to týkalo tvorby webu nebo administrace, tak nám vždy vyšli z technické podpory maximálně vstříc. Oceňujeme hlavně přístup a trpělivost pracovníků podpory. Vřele doporučujeme i ostatním prodejcům, neskutečně nás to posunulo při prodeji zájezdů.

Dagmar Babičková (https://www.cktravel.cz/)

Na systému CeSYS provozuji cestovní agenturu NUBIS.CZ třetím rokem. Domnívám se, že tento systém je vhodný pro cestovní agentury všech velikostí. Někdo může říci, že zde to, či ono chybí a bude mít pravdu. Já k tomu dodávám, že za dobu kdy na tomto systému pracuji, udělal CeSYS obrovský krok kupředu, a pokud jsem přišel s nějakým smysluplným nápadem na vylepšení, nikdy nebyl zavrhnut a na jeho zpracování začal CeSYS pracovat. Mohu jen dodat, že bych neměnil.

Zdeněk Kochta (www.nubis.cz)

Na systému CeSYS uceňuji jeho sofistikovanost, pevnou cenu za licenci, přestože jsou stále přidávány nové funkce a dobrou komunikaci s technickou podporou. Systém nabízí široké možnosti personalizace pro uživatele bez znalosti tvorby webu, jeho administrace je dostatečně intuitivní a člověk si ho osvojí za pár hodin. Vždy je co zlepšovat, ale na lidech, kteří CeSYS vyvíjí, je vidět, že to ví a že je to baví.

Roman Korecký (www.dovln.cz)

Spolupracuji s CeSYSem od počátku roku 2009. Od té doby přibylo v systému mnoho novinek a ,"vychytávek", které usnadňují mně a mým klientům orientaci na stránkách. Velmi kladně hodnotím také přístup, znalost problematiky a trpělivost pracovníků Podpory, kteří jsou vždy k dispozici a snaží se pomáhat při řešení problémů v tvorbě stránek. Myslím, že systém je nastaven tak, aby si všichni prodejci mohli nastavit prezentaci své firmy na webu, jak si představují.

Iva Křečková (www.royaltour.cz)

Moc děkuji a děkuji vůbec celému cesysu za spolupráci, protože cokoliv je třeba, tak hned řešíte.

Yveta Katrová (www.ca-yvetta.cz)

loading