Oficiální stanovisko k situaci s CK RUDOLF REISEN

Vážené kolegyně, Vážení kolegové,

dovolte nám, abychom se tímto způsobem vyjádřili k vzniklé situaci kolem cestovní kanceláře RUDOLF REISEN (Velký Semerink s.r.o.), která včera řadě z Vás (11.10.2011) rozeslala e-mail se zavádějící informací týkající se ukončení prodeje německých cestovních kanceláří prostřednictvím její vyhledávací masky v CeSYSu.

Tato zpráva, týkající se "jakéhosi" spojení, byla rozeslána bez předchozího projednání s námi a evidentně bez znalosti technických a provozních okolností. Považujeme ji za nešťastnou a z profesního hlediska neseriozní.

Na možnost takového rizikového chování jsme již v minulosti poukazovali a v důsledku této situace Vám doporučujeme obrátit se na cestovní kancelář Expecta, s.r.o a realizovat prodej německých a rakouských CK prostřednictvím této společnosti.

Rádi bychom zdůraznili, že tato informace se žádným způsobem netýká CeSYSu jako takového a nabídek všech 250 českých cestovních kanceláří, ale pouze externí vyhledávací masky německých CK vytvořené a provozované naší společností pro CK RUDOLF REISEN.

CeSYS požívá exkluzivní spolupráci s cestovní kanceláří Expecta, s.r.o., která zpracovává nabídky německých a rakouských cestovních kanceláří a poskytuje kvalitní nástroj pro jejich zobrazení v rámci systému CeSYS a to jak ve veřejné části pro Vaše klienty tak i v administraci systému pro realizaci on-line rezervací přímo Vámi nebo Vašimi pracovníky. Rozhodnutí pro tuto spolupráci bylo učiněno na základě důkladného rozboru kvality dostupných systémů, zejména s ohledem na technické zpracování (on-line rezervace, českojazyčné prostředí atd.) a jednoznačnost uváděných informací (např. ceny uvedené v Kč).

Zároveň byl proveden průzkum u cestovních agentur, který zcela jednoznačně označil systém Expecty za přijatelnější.

Důrazně upozorňujeme, že situace nemění nic na skutečnosti, že CeSYS i nadále obsahuje kvalitní řešení prodeje německých a rakouských cestovních kanceláří on-line a to prostřednictvím partnerství se společností Expecta.

Doporučujeme všem našim klientům, aby pečlivě porovnávali nabízená řešení na trhu a nepodlehli marketingovým projektům, které se v poslední době množí a útočí na Vás ze všech stran.

V případě dotazů je Vám tým CeSYS plně k dispozici,

Za Darkmay s.r.o a Expecta, s.r.o.,

Jan Duffek

loading...

Není to jen o softwaru. Od roku 2008 pomáháme růst stovkám cestovek.

Systém CeSYS využívá naše cestovní agentura od roku 2014. Za tu dobu udělali v systému řadu vylepšení. Cokoliv jsme chtěli dořešit, ať se to týkalo tvorby webu nebo administrace, tak nám vždy vyšli z technické podpory maximálně vstříc. Oceňujeme hlavně přístup a trpělivost pracovníků podpory. Vřele doporučujeme i ostatním prodejcům, neskutečně nás to posunulo při prodeji zájezdů.

Dagmar Babičková (https://www.cktravel.cz/)

Na systému CeSYS provozuji cestovní agenturu NUBIS.CZ třetím rokem. Domnívám se, že tento systém je vhodný pro cestovní agentury všech velikostí. Někdo může říci, že zde to, či ono chybí a bude mít pravdu. Já k tomu dodávám, že za dobu kdy na tomto systému pracuji, udělal CeSYS obrovský krok kupředu, a pokud jsem přišel s nějakým smysluplným nápadem na vylepšení, nikdy nebyl zavrhnut a na jeho zpracování začal CeSYS pracovat. Mohu jen dodat, že bych neměnil.

Zdeněk Kochta (www.nubis.cz)

Na systému CeSYS uceňuji jeho sofistikovanost, pevnou cenu za licenci, přestože jsou stále přidávány nové funkce a dobrou komunikaci s technickou podporou. Systém nabízí široké možnosti personalizace pro uživatele bez znalosti tvorby webu, jeho administrace je dostatečně intuitivní a člověk si ho osvojí za pár hodin. Vždy je co zlepšovat, ale na lidech, kteří CeSYS vyvíjí, je vidět, že to ví a že je to baví.

Roman Korecký (www.dovln.cz)

Spolupracuji s CeSYSem od počátku roku 2009. Od té doby přibylo v systému mnoho novinek a ,"vychytávek", které usnadňují mně a mým klientům orientaci na stránkách. Velmi kladně hodnotím také přístup, znalost problematiky a trpělivost pracovníků Podpory, kteří jsou vždy k dispozici a snaží se pomáhat při řešení problémů v tvorbě stránek. Myslím, že systém je nastaven tak, aby si všichni prodejci mohli nastavit prezentaci své firmy na webu, jak si představují.

Iva Křečková (www.royaltour.cz)

Moc děkuji a děkuji vůbec celému cesysu za spolupráci, protože cokoliv je třeba, tak hned řešíte.

Yveta Katrová (www.ca-yvetta.cz)

loading