Typy, výlety v destinaci

CeSYS spolupracuje s cestovním portálem TIXIK.com. Uživatelé CeSYSu tak mohou nabídnout svým klientům ke koupi zájezdu také možnost on-line tvorby výletů v jejich cílové destinaci nebo získání dalších informací o širším okolí lokality, kde zamýšlejí strávit svojí dovolenou.

Tixik.com je cestovní platforma s globálním dosahem. Shromažďuje informace o turistických zajímavostech a cestovních službách z 236 zemí a teritorií celého světa. Informace poskytuje i prostřednictvím tisíců partnerských webů a měsíčně se tak dostanou ke 3 milionům čtenářů ve 30 jazycích.

TIXIK.com získá recipročně možnost vkládání agregovaných zájezdů od většiny českých cestovních kanceláří k řadě lokalit na svůj portál, čímž doplní informační portfolio nabízených služeb cestovatelům.

Návod k nastavení této funcionality naleznete zde: http://us1.campaign-archive2.com/?u=98ff7aa68c3af1e4cb1804041&id=59f2742a26&e=d1feb7cfe5

loading...

Není to jen o softwaru. Od roku 2008 pomáháme růst stovkám cestovek.

Na systému CeSYS provozuji cestovní agenturu NUBIS.CZ třetím rokem. Domnívám se, že tento systém je vhodný pro cestovní agentury všech velikostí. Někdo může říci, že zde to, či ono chybí a bude mít pravdu. Já k tomu dodávám, že za dobu kdy na tomto systému pracuji, udělal CeSYS obrovský krok kupředu, a pokud jsem přišel s nějakým smysluplným nápadem na vylepšení, nikdy nebyl zavrhnut a na jeho zpracování začal CeSYS pracovat. Mohu jen dodat, že bych neměnil.

Zdeněk Kochta (www.nubis.cz)

Na systému CeSYS uceňuji jeho sofistikovanost, pevnou cenu za licenci, přestože jsou stále přidávány nové funkce a dobrou komunikaci s technickou podporou. Systém nabízí široké možnosti personalizace pro uživatele bez znalosti tvorby webu, jeho administrace je dostatečně intuitivní a člověk si ho osvojí za pár hodin. Vždy je co zlepšovat, ale na lidech, kteří CeSYS vyvíjí, je vidět, že to ví a že je to baví.

Roman Korecký (www.dovln.cz)

Spolupracuji s CeSYSem od počátku roku 2009. Od té doby přibylo v systému mnoho novinek a ,"vychytávek", které usnadňují mně a mým klientům orientaci na stránkách. Velmi kladně hodnotím také přístup, znalost problematiky a trpělivost pracovníků Podpory, kteří jsou vždy k dispozici a snaží se pomáhat při řešení problémů v tvorbě stránek. Myslím, že systém je nastaven tak, aby si všichni prodejci mohli nastavit prezentaci své firmy na webu, jak si představují.

Iva Křečková (www.royaltour.cz)

Moc děkuji a děkuji vůbec celému cesysu za spolupráci, protože cokoliv je třeba, tak hned řešíte.

Yveta Katrová (www.ca-yvetta.cz)

loading