Vlastní exporty dat včetně možnosti on-line komunikace

Pokud disponujete daty vašich produktů v elektronické podobě a zároveň váš rezervační systém umožňuje on-line komunikaci s dalšími systémy, doporučujeme využít k implementaci vašich dat do CeSYSu naší služby CeSYS Online.

Co je CeSYS Online

CeSYS online umožňuje vytvoření online komunikace mezi rezervačním systémem cestovní kanceláře a systémem CeSYS, respektive jeho uživatelů. 

Komu je určena služba CeSYS Online

Služba CeSYS Online je určen všem cestovním kancelářím, které mají zájem:

  • zefektivnit distribuci svých produktů na trhu (provizním prodejcům i koncovým zákazníkům)
  • zjednodušit proces rezervace a snížit náklady na její administrativní vyřízení
  • získat nová prodejních místa a možnost cíleně propagovat svůj produkt
  • ušetřit náklady za vývoj, marketing a distribuci vlastního online B2B řešení

Jak funguje služba CeSYS Online

Služba CeSYS Online funguje na principu komunikace v reálném čase mezi rezervačním systémem cestovní kanceláře a systémem CeSYS, respektive CeSYS Vyhledávačem (B2B), a skládá se z následujících částí:

  • Ověření dostupnosti produktu
  • Vytvoření opce na produkt s přidělením rezervačního čísla a doby expirace opce
  • Online rezervace produktu

Mám zájem o službu CeSYS Online

V případě vašeho zájemu o CeSYS online od vás potřebujeme zaslat na email data@cestovnisystem.cz následující informace:

  • IČ vaší CK, kopii pojištění proti úpadku vaší CK, telefon a email na odpovědnou osobu se kterou budeme implemetaci dat řešit
  • dokumentacik webových službám pomocí kterých je možné komunikovat s vaším rezervačním systémem (manuál, dokumentace k WS)
  • signovanou Dohodu o poskytování dat (bude zaslána na vámi uvedený email odpovědné osoby)
loading...

Není to jen o softwaru. Od roku 2008 pomáháme růst stovkám cestovek.

Systém CeSYS využívá naše cestovní agentura od roku 2014. Za tu dobu udělali v systému řadu vylepšení. Cokoliv jsme chtěli dořešit, ať se to týkalo tvorby webu nebo administrace, tak nám vždy vyšli z technické podpory maximálně vstříc. Oceňujeme hlavně přístup a trpělivost pracovníků podpory. Vřele doporučujeme i ostatním prodejcům, neskutečně nás to posunulo při prodeji zájezdů.

Dagmar Babičková (https://www.cktravel.cz/)

Na systému CeSYS provozuji cestovní agenturu NUBIS.CZ třetím rokem. Domnívám se, že tento systém je vhodný pro cestovní agentury všech velikostí. Někdo může říci, že zde to, či ono chybí a bude mít pravdu. Já k tomu dodávám, že za dobu kdy na tomto systému pracuji, udělal CeSYS obrovský krok kupředu, a pokud jsem přišel s nějakým smysluplným nápadem na vylepšení, nikdy nebyl zavrhnut a na jeho zpracování začal CeSYS pracovat. Mohu jen dodat, že bych neměnil.

Zdeněk Kochta (www.nubis.cz)

Na systému CeSYS uceňuji jeho sofistikovanost, pevnou cenu za licenci, přestože jsou stále přidávány nové funkce a dobrou komunikaci s technickou podporou. Systém nabízí široké možnosti personalizace pro uživatele bez znalosti tvorby webu, jeho administrace je dostatečně intuitivní a člověk si ho osvojí za pár hodin. Vždy je co zlepšovat, ale na lidech, kteří CeSYS vyvíjí, je vidět, že to ví a že je to baví.

Roman Korecký (www.dovln.cz)

Spolupracuji s CeSYSem od počátku roku 2009. Od té doby přibylo v systému mnoho novinek a ,"vychytávek", které usnadňují mně a mým klientům orientaci na stránkách. Velmi kladně hodnotím také přístup, znalost problematiky a trpělivost pracovníků Podpory, kteří jsou vždy k dispozici a snaží se pomáhat při řešení problémů v tvorbě stránek. Myslím, že systém je nastaven tak, aby si všichni prodejci mohli nastavit prezentaci své firmy na webu, jak si představují.

Iva Křečková (www.royaltour.cz)

Moc děkuji a děkuji vůbec celému cesysu za spolupráci, protože cokoliv je třeba, tak hned řešíte.

Yveta Katrová (www.ca-yvetta.cz)

loading