Vlastní exporty dat včetně možnosti on-line komunikace

Pokud disponujete daty vašich produktů v elektronické podobě a zároveň váš rezervační systém umožňuje on-line komunikaci s dalšími systémy, doporučujeme využít k implementaci vašich dat do CeSYSu naší služby CeSYS Online.

Co je CeSYS Online

CeSYS online umožňuje vytvoření online komunikace mezi rezervačním systémem cestovní kanceláře a systémem CeSYS, respektive jeho uživatelů. 

Komu je určena služba CeSYS Online

Služba CeSYS Online je určen všem cestovním kancelářím, které mají zájem:

  • zefektivnit distribuci svých produktů na trhu (provizním prodejcům i koncovým zákazníkům)
  • zjednodušit proces rezervace a snížit náklady na její administrativní vyřízení
  • získat nová prodejních místa a možnost cíleně propagovat svůj produkt
  • ušetřit náklady za vývoj, marketing a distribuci vlastního online B2B řešení

Jak funguje služba CeSYS Online

Služba CeSYS Online funguje na principu komunikace v reálném čase mezi rezervačním systémem cestovní kanceláře a systémem CeSYS, respektive CeSYS Vyhledávačem (B2B), a skládá se z následujících částí:

  • Ověření dostupnosti produktu
  • Vytvoření opce na produkt s přidělením rezervačního čísla a doby expirace opce
  • Online rezervace produktu

Mám zájem o službu CeSYS Online

V případě vašeho zájemu o CeSYS online od vás potřebujeme zaslat na email data@cestovnisystem.cz následující informace:

  • IČ vaší CK, kopii pojištění proti úpadku vaší CK, telefon a email na odpovědnou osobu se kterou budeme implemetaci dat řešit
  • dokumentacik webových službám pomocí kterých je možné komunikovat s vaším rezervačním systémem (manuál, dokumentace k WS)
  • signovanou Dohodu o poskytování dat (bude zaslána na vámi uvedený email odpovědné osoby)
loading...

Není to jen o softwaru. Od roku 2008 pomáháme růst stovkám cestovek.

Na systému CeSYS provozuji cestovní agenturu NUBIS.CZ třetím rokem. Domnívám se, že tento systém je vhodný pro cestovní agentury všech velikostí. Někdo může říci, že zde to, či ono chybí a bude mít pravdu. Já k tomu dodávám, že za dobu kdy na tomto systému pracuji, udělal CeSYS obrovský krok kupředu, a pokud jsem přišel s nějakým smysluplným nápadem na vylepšení, nikdy nebyl zavrhnut a na jeho zpracování začal CeSYS pracovat. Mohu jen dodat, že bych neměnil.

Zdeněk Kochta (www.nubis.cz)

Na systému CeSYS uceňuji jeho sofistikovanost, pevnou cenu za licenci, přestože jsou stále přidávány nové funkce a dobrou komunikaci s technickou podporou. Systém nabízí široké možnosti personalizace pro uživatele bez znalosti tvorby webu, jeho administrace je dostatečně intuitivní a člověk si ho osvojí za pár hodin. Vždy je co zlepšovat, ale na lidech, kteří CeSYS vyvíjí, je vidět, že to ví a že je to baví.

Roman Korecký (www.dovln.cz)

Spolupracuji s CeSYSem od počátku roku 2009. Od té doby přibylo v systému mnoho novinek a ,"vychytávek", které usnadňují mně a mým klientům orientaci na stránkách. Velmi kladně hodnotím také přístup, znalost problematiky a trpělivost pracovníků Podpory, kteří jsou vždy k dispozici a snaží se pomáhat při řešení problémů v tvorbě stránek. Myslím, že systém je nastaven tak, aby si všichni prodejci mohli nastavit prezentaci své firmy na webu, jak si představují.

Iva Křečková (www.royaltour.cz)

Moc děkuji a děkuji vůbec celému cesysu za spolupráci, protože cokoliv je třeba, tak hned řešíte.

Yveta Katrová (www.ca-yvetta.cz)

loading