Profil společnosti

Od roku 2008, kdy jsme se poprvé sešli a rozhodli se změnit pohled na prodej zájezdů na internetu jsme urazili dlouhou cestu a jsme stále přesvědčení, že kvalitní práce a zákaznický servis je základem úspěchu CeSYSu.

Tým CeSYS tvoří lidé, kteří se pohybují dlouhodobě v cestovním ruchu a zároveň jsou odborníky v oblasti informačních technologii. Umíme tyto přednosti skloubit dohromady a přinášet tak smysluplné a efektivní řešení pro cestovní ruch - CeSYS.

Rok 0 (2008)

  • první verze CeSYSu je na světě
  • většina velkých českých CK je v CeSYSu
  • jsme členy AČCKA a realizujeme první velký upgrade CeSYSu

Rok 1 (2009)

  • ubytováváme se v zahradní chatce a vyrážíme na náš první veletrh GO v Brně
  • jako poslední kompletujeme stánek na našem prvním Holiday Worldu (a druhý den nestíháme odbavovat klienty)
  • máváme z dodávky Hodonínu v zádech a začínáme expanzi na Slovensko
  • makáme na online rezervacích a přidáváme další CK
  • druhý upgrade CeSYSu přináší možnost tvorby top nabídek a vyhledávání v LM
  • v CeSYSu jsou mapy s polohou ubytovacích zařízení a další CK
  • třetí upgrade CeSYSu přináší masterování hotelů, novou vyhledávací masku a newsletter
  • naše první účast na MADI, představujeme CeSYS Vyhledávač (B2B)
  • až do Vánoc počítáme (ne)konečné ceny zájezdů

Rok 2 (2010)

  • vyrážíme na GO do Brna a dáváme sbohem zahradní chatce
  • máváme z dodávky Petržalce v zádech a začínáme expanzi do Maďarska
  • přidáváme do CeSYSu strom destinací, online ověření dostupnosti kapacit a produkty ERV
  • v CeSYSu se objevují produkty německých cestovek ve spolupráci s CK Expecta
  • pořádáme konferenci Travel a Internet 2010 v Pardubicích
  • přidáváme nové funkce do systému pro tvorbu dat TOM
  • představujeme novinky v rezervacích, vylepšené letáky a další vychytávky
  • zakládáme si účet na Facebooku 

Rok 3 (2011)

  • CeSYS agreguje přes 40 tis. ubytovacích kapacit s 1,5 milionem termínů zájezdů
  • weby cestovek Royal Tour a Moje cesta oceněny jako web roku 2010
  • startujeme první školení CeSYSu v ČR se dvěma sty registrovanými účastníky
  • v CeSYSu je k dispozici formát jednotné cestovní smlouvy pro 90 CK
  • hardwarově posilujeme a v srpnu hledá v CeSYSu svojí dovolenou 0,5 milionu lidí
  • přidáváme další recenze hotelů od HolidayChecku a polohu hotelů na Google mapách
  • upgradujeme CeSYS a přidáváme schránku zájezdu, historii prohlížení zájezdů a další nástroje
  • na HolidayWordu představujeme naší novou expozici

Rok 4 (2012)

  • v lednu představujeme novinky pro tento rok - nový editor v RS, schránku zájezdů, historie prohlížení zájezdů, atd.
  • vyrážíme na veletrh do Olomouce, Ostravy, Brna a Prahy
  • další upgrade CeSYSu přináší nové funkce v exportech PDF letáků, dialogové okno, slidery, online vízový servis atd.
  • online rezervace lze realizovat u více než dvacítky cestovních kanceláří
  • sjednocujeme ceník s objednávkou a přidáváme SEO modul a fulltextové vyhledávání
  • vyrážíme na MADI a připravujeme novinky na rok 2013
  • v CeSYSu se objevuje Zákazník a možnost tvorby vlastních formulářů
  • podařilo se nám zpřehlednit vyhledávání v jednotlivých typech zájezdů
  • v tomto roce hledalo dovolenou v CeSYSu 4,1 milionu lidí

Rok 5 (2013)

  • slavíme 5 let na trhu a jako dárek našim klientům jsme rozdali přes 200 nových designů
  • další upgrade CeSYSu a možnosti exportu newsletterů, letáků a přidáváme nové produkty ERV
  • doděláváme manuál a rozšiřujeme SEO modul
  • upravujeme možnosti strukturování vzhledu detailu států a destinací
  • v CeSYSu jsme připravili vlastní fakturační systém
  • dokončujeme API s produkty většiny českých CK
  • pro CK jsme otevřeli možnost propagace jejich produktů pomocí CeSYS Axelerátoru
  • startujeme projekt vyhledávání zájezdů podle počtu osob a věku dětí
  • velké změny k lepšímu doznala podoba celé administrace CeSYSu a přidáváme Click2Claim

Rok 6 (2014)

  • rok načínáme novinkami v podobě rychlejšího vyhledávání a rozšíření zobrazování top nabídek
  • upgradujeme nástroj na výběr států a destinací ve vyhledávání
  • posilujeme marketingové nástroje v CeSYSu novým newsletterem
  • vyrážíme na šňůru školení z Plzně až do Košic
  • v CeSYSu je k dispozici vlastní hodnocení hotelů a callback v případě nenalezení zájezdu klientem
  • pro snadnější příjem plateb za zájezdy implementujeme online platební bránu
  • červenec přinesl 650 tis. lidí pro cestovky na CeSYSu
  • CeSYS TV je tu a s ní možnost prezentace zájezdů na zobrazovacích zařízeních

Rok 7 (2015)

... jsme tu stále s Vámi a pracujeme na dalším zdokonalení CeSYSu!

loading...

Není to jen o softwaru. Od roku 2008 pomáháme růst stovkám cestovek.

Systém CeSYS využívá naše cestovní agentura od roku 2014. Za tu dobu udělali v systému řadu vylepšení. Cokoliv jsme chtěli dořešit, ať se to týkalo tvorby webu nebo administrace, tak nám vždy vyšli z technické podpory maximálně vstříc. Oceňujeme hlavně přístup a trpělivost pracovníků podpory. Vřele doporučujeme i ostatním prodejcům, neskutečně nás to posunulo při prodeji zájezdů.

Dagmar Babičková (https://www.cktravel.cz/)

Na systému CeSYS provozuji cestovní agenturu NUBIS.CZ třetím rokem. Domnívám se, že tento systém je vhodný pro cestovní agentury všech velikostí. Někdo může říci, že zde to, či ono chybí a bude mít pravdu. Já k tomu dodávám, že za dobu kdy na tomto systému pracuji, udělal CeSYS obrovský krok kupředu, a pokud jsem přišel s nějakým smysluplným nápadem na vylepšení, nikdy nebyl zavrhnut a na jeho zpracování začal CeSYS pracovat. Mohu jen dodat, že bych neměnil.

Zdeněk Kochta (www.nubis.cz)

Na systému CeSYS uceňuji jeho sofistikovanost, pevnou cenu za licenci, přestože jsou stále přidávány nové funkce a dobrou komunikaci s technickou podporou. Systém nabízí široké možnosti personalizace pro uživatele bez znalosti tvorby webu, jeho administrace je dostatečně intuitivní a člověk si ho osvojí za pár hodin. Vždy je co zlepšovat, ale na lidech, kteří CeSYS vyvíjí, je vidět, že to ví a že je to baví.

Roman Korecký (www.dovln.cz)

Spolupracuji s CeSYSem od počátku roku 2009. Od té doby přibylo v systému mnoho novinek a ,"vychytávek", které usnadňují mně a mým klientům orientaci na stránkách. Velmi kladně hodnotím také přístup, znalost problematiky a trpělivost pracovníků Podpory, kteří jsou vždy k dispozici a snaží se pomáhat při řešení problémů v tvorbě stránek. Myslím, že systém je nastaven tak, aby si všichni prodejci mohli nastavit prezentaci své firmy na webu, jak si představují.

Iva Křečková (www.royaltour.cz)

Moc děkuji a děkuji vůbec celému cesysu za spolupráci, protože cokoliv je třeba, tak hned řešíte.

Yveta Katrová (www.ca-yvetta.cz)

Search
loading