Kontrola údajů o klientovi z poptávky

dostala se k Vám poptávka od Vašeho věrného klienta, ale při vytváření obchodního případu zjišťujete, že uložené údaje již nesedí? Systém Vás automaticky upozorní na lišící se informace.

Vážení a milí přátelé,

dozajísté jste se již setkali se situací, kdy dostanete poptávku od klienta, který s Vámi již dříve cestoval a máte jeho email tedy ve své databázi klientů. Na tom by nebylo nic zvláštního až do doby, kdy při vytváření obchodního případu z poptávky se Vám najednou neshodují vyplněné údaje z poptávky s tím, co máte uloženo v systému u klienta. Může se jednat o překlep ve jméně, změnu adresy či změnu příjmení (za svobodna/v manželství).

Doposud toto systém neřešil, použil uložené údaje ze systému korespondující s emailovou adresou a údaje z poptávky nepoužíval.

Nyní je zohledňuje následujícím způsobem:
Při vytváření nového obchodního případu z poptávky se v případě neshodujících se údajů v poptávce s těmi uloženými v systému (sekce Klienti) zobrazí oranžové upozornění:

  • systém v danou chvíli porovnal údaje o klientovi z poptávky s těmi v systému na základě emailové adresy (1)
  • U každé položky vždy zobrazí údaj z poptávky × uložený údaj v systému (pokud údaj uložený u klienta nemáte, vypíše zde “Neuvedeno”) (2)

Co dělat, když se údaje neshodují? V tuto chvíli máte 3 možnosti:

  1. Obchodní případ uložíte bez dalších zásahů. Použijí se již uložené údaje o klientovi.
  2. Automaticky nahradíte všechny lišící se údaje těmi novými z poptávky. (3)
    • (+) systém udělá vše za Vás, je to rychlé a bezstarostné
    • (–) nelze přepsat pouze vybrané položky, nemáte to plně pod kontrolou (např. v případě překlepu)
  3. Klienta si editujete “ručně”. (4)
    • (+) můžete si upravit dle libosti co potřebujete
    • (–) je to časově náročnější řešení

Poznámka: Pokud si budete editovat klienta “ručně”, systém Vám napoví, které položky byly v poptávce jinak (a jak) (1) a rychlým kliknutím na “Použít” (2) přenesete hodnotu z poptávky do formuláře klienta… Nezapomeňte formulář uložit.


Máte dotazy k přidané kontrole údajů? Zašlete nám je prosím na naši technickou podporu.

Nedávné články

Není to jen o softwaru. Od roku 2008 pomáháme růst stovkám cestovek.

Na systému CeSYS provozuji cestovní agenturu NUBIS.CZ třetím rokem. Domnívám se, že tento systém je vhodný pro cestovní agentury všech velikostí. Někdo může říci, že zde to, či ono chybí a bude mít pravdu. Já k tomu dodávám, že za dobu kdy na tomto systému pracuji, udělal CeSYS obrovský krok kupředu, a pokud jsem přišel s nějakým smysluplným nápadem na vylepšení, nikdy nebyl zavrhnut a na jeho zpracování začal CeSYS pracovat. Mohu jen dodat, že bych neměnil.

Zdeněk Kochta (www.nubis.cz)

Na systému CeSYS uceňuji jeho sofistikovanost, pevnou cenu za licenci, přestože jsou stále přidávány nové funkce a dobrou komunikaci s technickou podporou. Systém nabízí široké možnosti personalizace pro uživatele bez znalosti tvorby webu, jeho administrace je dostatečně intuitivní a člověk si ho osvojí za pár hodin. Vždy je co zlepšovat, ale na lidech, kteří CeSYS vyvíjí, je vidět, že to ví a že je to baví.

Roman Korecký (www.dovln.cz)

Spolupracuji s CeSYSem od počátku roku 2009. Od té doby přibylo v systému mnoho novinek a ,"vychytávek", které usnadňují mně a mým klientům orientaci na stránkách. Velmi kladně hodnotím také přístup, znalost problematiky a trpělivost pracovníků Podpory, kteří jsou vždy k dispozici a snaží se pomáhat při řešení problémů v tvorbě stránek. Myslím, že systém je nastaven tak, aby si všichni prodejci mohli nastavit prezentaci své firmy na webu, jak si představují.

Iva Křečková (www.royaltour.cz)

Moc děkuji a děkuji vůbec celému cesysu za spolupráci, protože cokoliv je třeba, tak hned řešíte.

Yveta Katrová (www.ca-yvetta.cz)

loading