Obchodní případy: Poznámka pro klienta

Při ukládání kalkulace k obchodnímu případu máte možnost vyplnit také poznámku pro klienta. Uložené poznámky lze dále propisovat do zasílaných kalkulací klientovi na email a nebo do exportovaného PDF. Pojďme se podívat jak na to!

Vážení a milí přátelé,

spolu s nedávno oznámenými kalkulacemi v nabídkách obchodních případů bychom Vás rádi seznámili s dalším vylepšením. Jedná se o poznámky pro klienty, které lze ukládat v rámci nabídky.

Poznámka pro klienta

Doposud byla v obchodních případech možnost uložit si k nabídce pouze interní poznámku, kterou klient neviděl. Tato poznámka má své opodstatnění a spousta našich klientů ji používá. Nicméně jsou situace, kdy potřebujete k zasílané nabídce připojit ještě poznámku určenou naopak pro klienta.

Nově je možné tuto (i tu starou interní) poznámku přidat k nabídce z Vyhledávače a také i přímo v editaci nabídky v detailu OP. Dále se poznámka klientovi automaticky promítá do emailu klientovi a také do PDF šablony s kalkulací.

Uložení nabídky z Vyhledávače

Při ukládání nabídky z Vyhledávače k jednotlivým OP máte možnost přidání poznámky k nabídce. Tato poznámka zůstává pouze interní a je určená pro Vás. Nově pak lze zadat poznámku pro klienta, se kterou lze dále pracovat při kontaktu s klientem.

Oboje poznámky jsou přehledně vypsané v detailu OP u konkrétní nabídky. 

Při editování nabídky lze upravit jak interní poznámku, tak poznámku určenou pro klienta.

Odeslání kalkulace

Šablona kalkulace byla rozšířena o poznámky. Poznámka pro klienta se nově zobrazuje pod cenou zájezdu.

Export do tiskových sestav

Exportování nabídky do PDF pracuje spolu s uloženou poznámkou, která se zobrazí pod názvem hotelu. Pro export spolu s poznámkou pro klienta je nutné použít novou šablonu s kalkulací "Kompletní výpis".


Máte dotazy ohledně poznámky pro klienta? Napište nám na podpora@darkmay.cz

Nedávné články

Není to jen o softwaru. Od roku 2008 pomáháme růst stovkám cestovek.

Na systému CeSYS provozuji cestovní agenturu NUBIS.CZ třetím rokem. Domnívám se, že tento systém je vhodný pro cestovní agentury všech velikostí. Někdo může říci, že zde to, či ono chybí a bude mít pravdu. Já k tomu dodávám, že za dobu kdy na tomto systému pracuji, udělal CeSYS obrovský krok kupředu, a pokud jsem přišel s nějakým smysluplným nápadem na vylepšení, nikdy nebyl zavrhnut a na jeho zpracování začal CeSYS pracovat. Mohu jen dodat, že bych neměnil.

Zdeněk Kochta (www.nubis.cz)

Na systému CeSYS uceňuji jeho sofistikovanost, pevnou cenu za licenci, přestože jsou stále přidávány nové funkce a dobrou komunikaci s technickou podporou. Systém nabízí široké možnosti personalizace pro uživatele bez znalosti tvorby webu, jeho administrace je dostatečně intuitivní a člověk si ho osvojí za pár hodin. Vždy je co zlepšovat, ale na lidech, kteří CeSYS vyvíjí, je vidět, že to ví a že je to baví.

Roman Korecký (www.dovln.cz)

Spolupracuji s CeSYSem od počátku roku 2009. Od té doby přibylo v systému mnoho novinek a ,"vychytávek", které usnadňují mně a mým klientům orientaci na stránkách. Velmi kladně hodnotím také přístup, znalost problematiky a trpělivost pracovníků Podpory, kteří jsou vždy k dispozici a snaží se pomáhat při řešení problémů v tvorbě stránek. Myslím, že systém je nastaven tak, aby si všichni prodejci mohli nastavit prezentaci své firmy na webu, jak si představují.

Iva Křečková (www.royaltour.cz)

Moc děkuji a děkuji vůbec celému cesysu za spolupráci, protože cokoliv je třeba, tak hned řešíte.

Yveta Katrová (www.ca-yvetta.cz)

loading