Zveme Vás na jarní Modrá setkání!

Připravili jsme pro Vás nové termíny Modrých setkání, na které se již nyní můžete registrovat.

Vážení a milí přátelé,

rádi bychom Vás pozvali na poslední jarní termíny Modrých setkání před letní sezónou. Pokud ještě nepracujete s modulem obchodních případů, ale rádi byste do jejich vytváření více pronikli a nasadili do svého postupu práce, zaregistrujte se na jeden z vypsaných termínů. Hlavní náplní těchto informačních schůzek bude právě metodika práce s OP v CeSYSu.

Kdy a kde se můžete těšit na Modrá setkání?

  • 15.5. v Plzni
  • 22.5. v Pardubicích
  • 5.6. v Ostravě
  • 12.6. v Praze
  • 19.6. v Brně

Předpokládané trvání schůzky je cca 3 hodiny. Všem přihlášeným místo a čas konání schůzky upřesníme.

Přihlašovat se můžete pomocí online formuláře. Kapacita pro každý termín je bohužel omezená, tudíž v případě zájmu doporučujeme se registrovat co nejdřve. 

Není to jen o softwaru. Od roku 2008 pomáháme růst stovkám cestovek.

Na systému CeSYS provozuji cestovní agenturu NUBIS.CZ třetím rokem. Domnívám se, že tento systém je vhodný pro cestovní agentury všech velikostí. Někdo může říci, že zde to, či ono chybí a bude mít pravdu. Já k tomu dodávám, že za dobu kdy na tomto systému pracuji, udělal CeSYS obrovský krok kupředu, a pokud jsem přišel s nějakým smysluplným nápadem na vylepšení, nikdy nebyl zavrhnut a na jeho zpracování začal CeSYS pracovat. Mohu jen dodat, že bych neměnil.

Zdeněk Kochta (www.nubis.cz)

Na systému CeSYS uceňuji jeho sofistikovanost, pevnou cenu za licenci, přestože jsou stále přidávány nové funkce a dobrou komunikaci s technickou podporou. Systém nabízí široké možnosti personalizace pro uživatele bez znalosti tvorby webu, jeho administrace je dostatečně intuitivní a člověk si ho osvojí za pár hodin. Vždy je co zlepšovat, ale na lidech, kteří CeSYS vyvíjí, je vidět, že to ví a že je to baví.

Roman Korecký (www.dovln.cz)

Spolupracuji s CeSYSem od počátku roku 2009. Od té doby přibylo v systému mnoho novinek a ,"vychytávek", které usnadňují mně a mým klientům orientaci na stránkách. Velmi kladně hodnotím také přístup, znalost problematiky a trpělivost pracovníků Podpory, kteří jsou vždy k dispozici a snaží se pomáhat při řešení problémů v tvorbě stránek. Myslím, že systém je nastaven tak, aby si všichni prodejci mohli nastavit prezentaci své firmy na webu, jak si představují.

Iva Křečková (www.royaltour.cz)

Moc děkuji a děkuji vůbec celému cesysu za spolupráci, protože cokoliv je třeba, tak hned řešíte.

Yveta Katrová (www.ca-yvetta.cz)

loading