Aktualizace pro modul obchodních případů

Do Vašeho CeSYSu byly nahrány nejnovější opravy pro obchodní případy.

Vážení a milí přátelé,

rádi bychom Vás informovali, že ve Vašem CeSYSu naleznete nejnovější aktualizaci, která se týká novinek modulu obchodních případů.

Vyhledávání 

K vyhledávání obchodního případu nebo konkrétního úkolu můžete nově využít vyhledávání v administraci. Obchodní případy a úkoly můžete vyhledat podle jejich názvů, v případě obchodních případů i podle jejich čísel (např.: "obchodní případ 235" nebo "případ 54").

Automatický email

Email před koncem rezervace odejde pouze pokud je OP ve stavu Rezervace nebo Smlouva - nepotvrzená klientem. Pokud je smlouva již klienty potvrzena, není nadále nutné je informovat o blížícím se konci jejich rezervace.

Šablony emailů OP

Pokud potřebujete otestovat Vaše nastavení automatických emailů pro obchodní případy (šablony 18-22 a 24), je možné si během sestavování zprávy otestovat její výslednou podobu odesláním testovacího emailu na svou adresu (pozn.: data vkládaná místo zástupných znaků jsou pouze ilustrativní).

OP Údržba

Na stránce OP Údržba se nyní zobrazí ve výchozím stavu pouze návrhy k údržbě právě přihlášeného uživatele. Tzn. uvidíte zde pouze Vaše případy. V případě, že byste chtěli vidět údržbu ostatních (všech) uživatelů Vašeho CeSYSu, je možné si hodnotu ve filtru libovolně změnit.

Přehled obchodních případů

V základním přehledu obchodních případů se ve výchozím stavu nově zobrazují pouze případy přihlášeného uživatele. 

Nově lze také řadit obchodní případy podle stavů smlouvy (Nepotvrzená, Schválená klientem, Potvrzená CK).

Platby

Další novinkou je možnost vytvořit platbu z již existujícího pokladního dokladu. V případě, že přidáváte Příjem nebo Platbu za službu, můžete načíst již existující pokladní doklad z Financí a tím jej s platbou i propojit.

OP Platby - Provize

V tabulce OP Platby - Provize naleznete nový sloupec Dokumenty se spárovanými fakturami.

Vytvoření OP z poptávky

Při vytvoření OP z poptávky se nyní přenese i poznámka klienta. 

Zrušení OP

Při rušení OP se nově smažou všechny neuhrazené platby, budoucí události, nesplněné úkoly a připomínky. Všechny záznamy o smlouvách budou označeny za zrušené (ale nesmažou se). Vše ostatní naopak zůstane zachováno.


V případě dotazů nám prosím napište na podpora@darkmay.cz

Není to jen o softwaru. Od roku 2008 pomáháme růst stovkám cestovek.

Na systému CeSYS provozuji cestovní agenturu NUBIS.CZ třetím rokem. Domnívám se, že tento systém je vhodný pro cestovní agentury všech velikostí. Někdo může říci, že zde to, či ono chybí a bude mít pravdu. Já k tomu dodávám, že za dobu kdy na tomto systému pracuji, udělal CeSYS obrovský krok kupředu, a pokud jsem přišel s nějakým smysluplným nápadem na vylepšení, nikdy nebyl zavrhnut a na jeho zpracování začal CeSYS pracovat. Mohu jen dodat, že bych neměnil.

Zdeněk Kochta (www.nubis.cz)

Na systému CeSYS uceňuji jeho sofistikovanost, pevnou cenu za licenci, přestože jsou stále přidávány nové funkce a dobrou komunikaci s technickou podporou. Systém nabízí široké možnosti personalizace pro uživatele bez znalosti tvorby webu, jeho administrace je dostatečně intuitivní a člověk si ho osvojí za pár hodin. Vždy je co zlepšovat, ale na lidech, kteří CeSYS vyvíjí, je vidět, že to ví a že je to baví.

Roman Korecký (www.dovln.cz)

Spolupracuji s CeSYSem od počátku roku 2009. Od té doby přibylo v systému mnoho novinek a ,"vychytávek", které usnadňují mně a mým klientům orientaci na stránkách. Velmi kladně hodnotím také přístup, znalost problematiky a trpělivost pracovníků Podpory, kteří jsou vždy k dispozici a snaží se pomáhat při řešení problémů v tvorbě stránek. Myslím, že systém je nastaven tak, aby si všichni prodejci mohli nastavit prezentaci své firmy na webu, jak si představují.

Iva Křečková (www.royaltour.cz)

Moc děkuji a děkuji vůbec celému cesysu za spolupráci, protože cokoliv je třeba, tak hned řešíte.

Yveta Katrová (www.ca-yvetta.cz)

loading