OP Údržba a další vylepšení

Zapomínáte uzavírat obchodní případy? Stává se Vám, že máte obchodní případy v jiném stavu než by měl být? Chcete mít jistotu, že Vaše obchodní případy jsou evidovány správně? OP Údržba se Vám o obchodní případy postará.

Vážení a milí přátelé,

tento týden se Obchodní případy dočkají dalších vylepšení. Konkrétně se jedná o nový modul nazvaný OP Údržba. Ten, jak již název napovídá, bude udržovat Vaše obchodní případy v "kondici" - jakmile zjistí nějakou nesrovnalost například ve stavu obchodního případu, okamžitě navrhne kroky k její nápravě. Mimo to jsme přidali další 2 vylepšení do plateb v obchodních případech.

Kde OP Údržbu najdete a co umí?

Stejně jako vše, co se týká obchodních případů, naleznete odkaz na stránku s navrhovanou údržbou v menu Prodej -> Obch. případy.

  

Nemusíte se bát ničeho složitého. OP Údržba je tabulka, jako každá jiná v CeSYSu. Přehledně zde vidíte seznam všech obchodních případů, u kterých systém navrhuje provedení určitých akcí - údržby.

Jaké situace OP Údržba hlídá?

situace
návrh
OP je možné uzavřít změna stavu OP na "Uzavřeno" 
OP je v chybném stavu (dle informací z detailu) změna stavu
Termín zájezdu začal, ale nejsou uhrazené příchozí platby označení příchozích plateb za zaplacené
OP je "Uzavřený" nebo "Zrušený", ale nejsou ukončené události, úkoly, platby nebo upozornění uzavření vypsaných věcí
Odjetý termín  změna stavu OP na "Odjeto"

Změny stavů udělá systém sám, proto je u nich ikona  pro automatické provedení navrhované akce. U ostatních situací je potřeba provést údržbu manuálně a proto je zde pouze ikona  pro odkázání na místo, kde lze navrhovanou akci provézt. V případě, že z nějakého důvodu nechcete u daného případu údržbu provádět, je možné daný obchodní případ takzvaně odebrat z údržby tlačítkem . ​Pokud byste měli navrhovaných automatických akcí více, je možné provést hromadnou akci  tlačítkem  vpravo dole pod tabulkou.  

Nastavení vyjmutí daného případu z údržby

Kromě vyjmutí obchodního případu z údržby přes červené tlačítko na stránce OP Údržba, je možné nastavit vyjmutí již při vytváření nového případu, popřípadě na titulní straně detailu OP. Ve výchozím stavu je každý obchodní případ zahrnutý v údržbě, změnit to lze odškrtnutím políčka Údržba (viz obrázky níže).

 

Upozornění na údržbu emailem

Stejně jako již nyní dostáváte souhrnné informace o svých obchodních případech emailem, bude Vás systém jednou týdně informovat také o navrhované údržbě.

Další nová vylepšení v obchodních případech

Na základě Vašich nápadů a požadavků spouštíme tento týden kromě OP Údržby také 2 další drobná vylepšení.

1. Výběr data úhrady platby 

V záložce Platby v detailu OP a v přehledu plateb (Prodej -> Obch. případy -> OP Platby) máte nyní možnost vybrat si pomocí "kalendáříku" přesné datum úhrady platby.

2. email po vypršení data splatnosti platby

V záložce Platby v detailu OP přibyla možnost odeslat klientovi email s upozorněním o chybějící platbě po datu splatnosti. Tímto způsobem odešlete klientovi jednorázově email, jehož podobu si můžete přizpůsobit v Nastavení -> Šablony emailů (ID 24)  - viz obr. 1.

Dále si můžete nastavit automatické odesílání emailů po splatnosti v detailu daného OP v záložce Případ v tabulce Emaily klientovi. Zde si nastavíte jak dlouho po uplynutí data splatnosti se email má odeslat a také jak často se emaily mají odesílat, dokud platbu klient neuhradí - viz. obr. 2. 


V případě dotazů Vám jsme jako vždy k dispozici na podpora@darkmay.cz

Nedávné články

Není to jen o softwaru. Od roku 2008 pomáháme růst stovkám cestovek.

Na systému CeSYS provozuji cestovní agenturu NUBIS.CZ třetím rokem. Domnívám se, že tento systém je vhodný pro cestovní agentury všech velikostí. Někdo může říci, že zde to, či ono chybí a bude mít pravdu. Já k tomu dodávám, že za dobu kdy na tomto systému pracuji, udělal CeSYS obrovský krok kupředu, a pokud jsem přišel s nějakým smysluplným nápadem na vylepšení, nikdy nebyl zavrhnut a na jeho zpracování začal CeSYS pracovat. Mohu jen dodat, že bych neměnil.

Zdeněk Kochta (www.nubis.cz)

Na systému CeSYS uceňuji jeho sofistikovanost, pevnou cenu za licenci, přestože jsou stále přidávány nové funkce a dobrou komunikaci s technickou podporou. Systém nabízí široké možnosti personalizace pro uživatele bez znalosti tvorby webu, jeho administrace je dostatečně intuitivní a člověk si ho osvojí za pár hodin. Vždy je co zlepšovat, ale na lidech, kteří CeSYS vyvíjí, je vidět, že to ví a že je to baví.

Roman Korecký (www.dovln.cz)

Spolupracuji s CeSYSem od počátku roku 2009. Od té doby přibylo v systému mnoho novinek a ,"vychytávek", které usnadňují mně a mým klientům orientaci na stránkách. Velmi kladně hodnotím také přístup, znalost problematiky a trpělivost pracovníků Podpory, kteří jsou vždy k dispozici a snaží se pomáhat při řešení problémů v tvorbě stránek. Myslím, že systém je nastaven tak, aby si všichni prodejci mohli nastavit prezentaci své firmy na webu, jak si představují.

Iva Křečková (www.royaltour.cz)

Moc děkuji a děkuji vůbec celému cesysu za spolupráci, protože cokoliv je třeba, tak hned řešíte.

Yveta Katrová (www.ca-yvetta.cz)

loading