Novinky v obchodních případech

Historie obchodních případů, nový stav pro odjeté termíny a další úpravy, které naleznete ve Vašem modulu pro obchodní případy.

Vážení a milí přátelé,

rádi bychom Vás informovali o nejnovějších vylepšení, která přibyla v modulu obchodních případů.

Pokud stále nemáte obchodní případy aktivní ve Vašem CeSYSu, stačí nám napsat na naší podporu a my Vám je zdarma aktivujeme.


Nový stav "Odjeto"

Pokud termín zájezdu již proběhl a potřebujete pouze vyinkasovat provizi od CK, můžete obchodnímu případu přiřadit nový stav "Odjeto". Přiřazení tohoto stavu lze zatím provádět pouze ručně.


Historie obchodního případu

Po otevření detailu obchodního případu si můžete povšimnout záložky "Historie", která doposud nebyla funkční. Nově zde však naleznete hostorii změn stavů pro daný obchodní případ, které nastaly po 2.10.2018 

Pozor: Změny stavů, které se staly dříve jak 2.10.2018 nejsou ještě v historii uloženy a nebudou zde vidět.


Podpora jednotné cestovní smlouvy cestovní kanceláří

Bohužel ne všechny cestovní kanceláře přijímají jednotou cestovní smlouvu vygenerovanou CeSYSem. Informaci, zda daná cestovní kancelář jednotnou smlouvu akceptuje nově naleznete přímo v kroku vytváření nového záznamu o smlouvě. 

Pokud vybraná cestovní kancelář cestovní smlouvu nepřijímá, nemá smysl ji tedy generovat a stačí nový záznam pouze uložit.


Vytváření nové služby při zadávání platby za službu

Pokud zadáváte novou platbu za službu v detailu obchodního případu -> Platby -> Přidat platbu za službu, ale službu jste zatím nevytvořili v záložce Služby, můžete službu přidat pomocí "Nová služba".



Případné dotazy k obchodním případům nám prosím zasílejte na podpora@darkmay.cz

Nedávné články

Není to jen o softwaru. Od roku 2008 pomáháme růst stovkám cestovek.

Systém CeSYS využívá naše cestovní agentura od roku 2014. Za tu dobu udělali v systému řadu vylepšení. Cokoliv jsme chtěli dořešit, ať se to týkalo tvorby webu nebo administrace, tak nám vždy vyšli z technické podpory maximálně vstříc. Oceňujeme hlavně přístup a trpělivost pracovníků podpory. Vřele doporučujeme i ostatním prodejcům, neskutečně nás to posunulo při prodeji zájezdů.

Dagmar Babičková (https://www.cktravel.cz/)

Na systému CeSYS provozuji cestovní agenturu NUBIS.CZ třetím rokem. Domnívám se, že tento systém je vhodný pro cestovní agentury všech velikostí. Někdo může říci, že zde to, či ono chybí a bude mít pravdu. Já k tomu dodávám, že za dobu kdy na tomto systému pracuji, udělal CeSYS obrovský krok kupředu, a pokud jsem přišel s nějakým smysluplným nápadem na vylepšení, nikdy nebyl zavrhnut a na jeho zpracování začal CeSYS pracovat. Mohu jen dodat, že bych neměnil.

Zdeněk Kochta (www.nubis.cz)

Na systému CeSYS uceňuji jeho sofistikovanost, pevnou cenu za licenci, přestože jsou stále přidávány nové funkce a dobrou komunikaci s technickou podporou. Systém nabízí široké možnosti personalizace pro uživatele bez znalosti tvorby webu, jeho administrace je dostatečně intuitivní a člověk si ho osvojí za pár hodin. Vždy je co zlepšovat, ale na lidech, kteří CeSYS vyvíjí, je vidět, že to ví a že je to baví.

Roman Korecký (www.dovln.cz)

Spolupracuji s CeSYSem od počátku roku 2009. Od té doby přibylo v systému mnoho novinek a ,"vychytávek", které usnadňují mně a mým klientům orientaci na stránkách. Velmi kladně hodnotím také přístup, znalost problematiky a trpělivost pracovníků Podpory, kteří jsou vždy k dispozici a snaží se pomáhat při řešení problémů v tvorbě stránek. Myslím, že systém je nastaven tak, aby si všichni prodejci mohli nastavit prezentaci své firmy na webu, jak si představují.

Iva Křečková (www.royaltour.cz)

Moc děkuji a děkuji vůbec celému cesysu za spolupráci, protože cokoliv je třeba, tak hned řešíte.

Yveta Katrová (www.ca-yvetta.cz)

loading