Novinky a úpravy v obchodních případech

Doufáme, že se Vám s obchodními případy v CeSYSu úspěšně daří. Abychom se posunuli zase o něco dále, bylo tento týden nahráno pár novinek a oprav pro tento modul, se kterými bychom Vás rádi seznámili.

Vážení a milí přátelé,

doufáme, že se Vám s obchodními případy v CeSYSu úspěšně daří. Abychom se posunuli zase o něco dále, bylo tento týden nahráno pár novinek a oprav pro tento modul, se kterými bychom Vás rádi seznámili.

1. Upraven stav OP – Stornováno

Pro případy, kdy klient stornuje zájezd, ale obchodní případ ještě není v konečném stavu (platby v OP stále nejsou dořešené, např. stále zbývá vrátit zálohu klientovi), jsme upravili stav Stornováno. Tento stav již není koncový a nic se Vám z OP v tomto stavu nemaže. Mezi koncové stavy se řadí pouze "Zrušeno" a "Uzavřeno". 

2. Název OP v úkolech

Do úkolů na spodní liště bylo přidáno jméno OP pro lepší přehlednost. Pro jeho zobrazení najeďte myší na číslo obchodního případu. Zobrazí se Vám tak nápověda obsahující jméno daného obchodního případu.

3. Drag & Drop

Tato novinka se netýká pouze OP, ale celé administrace. Kdekoli v administraci, kde potřebujete nahrát nějaké soubory, byla zprovozněná funkce Drag & Drop nahrávání. Soubor tak jednoduše přetáhnete například ze složky ve Vašem počítači do pole "Sem přetáhněte nahrávané soubory" a soubor se úspěšně nahraje.

4. Omezení formulářů "Nový OP", "Nového klienta" a "Nový úkol" na jedno okno v prohlížeči

Při otevírání těchto formulářů v novém okně prohlížeče (pomocí kolečka na myši) docházelo k chybnému zobrazení formuláře bez tlačítek pro uložení. K otevření v novém okně nejsou tyto formuláře uzpůsobené, a proto byla tato možnost zakázána (nelze již otevřít v novém okně).

5. Hromadný import kontaktů do Klientů

Nově můžete hromadně importovat klienty do OP/Smlouvy -> Klienti - import. Pro úspěšné importování nahrajte soubor ve formátu CSV, který obsahuje údaje o klientech. V náhledu pák máte možnost zvolit, co který sloupec obsahuje za informaci (např. Jméno).


Nemáte obchodní případy aktivní a máte o ně zájem? Potřebujete s novinkami poradit? Napište nám na podpora@darkmay.cz

Není to jen o softwaru. Od roku 2008 pomáháme růst stovkám cestovek.

Na systému CeSYS provozuji cestovní agenturu NUBIS.CZ třetím rokem. Domnívám se, že tento systém je vhodný pro cestovní agentury všech velikostí. Někdo může říci, že zde to, či ono chybí a bude mít pravdu. Já k tomu dodávám, že za dobu kdy na tomto systému pracuji, udělal CeSYS obrovský krok kupředu, a pokud jsem přišel s nějakým smysluplným nápadem na vylepšení, nikdy nebyl zavrhnut a na jeho zpracování začal CeSYS pracovat. Mohu jen dodat, že bych neměnil.

Zdeněk Kochta (www.nubis.cz)

Na systému CeSYS uceňuji jeho sofistikovanost, pevnou cenu za licenci, přestože jsou stále přidávány nové funkce a dobrou komunikaci s technickou podporou. Systém nabízí široké možnosti personalizace pro uživatele bez znalosti tvorby webu, jeho administrace je dostatečně intuitivní a člověk si ho osvojí za pár hodin. Vždy je co zlepšovat, ale na lidech, kteří CeSYS vyvíjí, je vidět, že to ví a že je to baví.

Roman Korecký (www.dovln.cz)

Spolupracuji s CeSYSem od počátku roku 2009. Od té doby přibylo v systému mnoho novinek a ,"vychytávek", které usnadňují mně a mým klientům orientaci na stránkách. Velmi kladně hodnotím také přístup, znalost problematiky a trpělivost pracovníků Podpory, kteří jsou vždy k dispozici a snaží se pomáhat při řešení problémů v tvorbě stránek. Myslím, že systém je nastaven tak, aby si všichni prodejci mohli nastavit prezentaci své firmy na webu, jak si představují.

Iva Křečková (www.royaltour.cz)

Moc děkuji a děkuji vůbec celému cesysu za spolupráci, protože cokoliv je třeba, tak hned řešíte.

Yveta Katrová (www.ca-yvetta.cz)

loading