Novinky a opravy v obchodních případech

Obchodní případy v CeSYSu byly aktualizovány o nejnovější novinky, opravy a vylepšení tohoto modulu. Úpravy se týkají úkolů, přípomínek, událostí a mnoho dalšího.

Vážení a milí přátelé,

rádi bychom Vás seznámili s nějnovějšími úpravami a vylepšeními týkající se modulu obchodních případů ve Vašem CeSYSu. 

Stále nemáte obchodní případy aktivní? Napište nám na podpora@darkmay.cz pro bezplatnou aktivaci.


Čeho všeho se novinky týkají?


Úkoly

V tabulce Obchodní případy -> Úkoly přibyl nový sloupec "Vytvořil", ve kterém naleznete uživatele, který daný úkol vytvořil.

Ve spodním toolbaru se nyní úkoly řadí odshora dolů od nejdřívějšího datumu po nejpozdější. Počet záznamů zobrazovaných v toolbarech se navýšil na 10. Toto navýšení se rovněž týká toolbaru pro obchodní případy, přípomínky a kalendář.


Přehled obchodních případů

V tabulce OP Přehled v obchodních případech nově naleznete horizontální posuvník, který se při scrollování dolů pohybuje s Vámi a máte ho tak vždy k dispozici. 

Také v této tabulce přibyl nový sloupec s názvem Poznámka obsahující poznámku k danému obchodnímu případu.


Připomínky

Funkce připomínek v obchodních případech prošla značnými úpravami. V dolním toolbaru Připomínky se nově zobrazuje informace, o jaký druh připomínky se jedná. V případě, že je připomínka vázaná ke konkretnímu obchodnímu případu, naleznete zde také v závorce číslo OP. Jak v toolbaru tak na úvodní stránce administrace CeSYSu se připomínky nezobrazují na více jak 14 dní dopředu.

Pro kompletní přehled připomínek vznikla nový tabulka, na kterou se dostanete pomocí tlačítka Seznam v toolbaru Připomínky. V této tabulce naleznete všechny vytvořené připomínky bez jakéholi omezení. Ve sloupci Datum zde naleznete čas připomínky a ve stejném sloupci ale v závorce je uvedeno, kdy se daná událost, ke které se připomínka váže, koná.

Připomínky nelze v toolbaru ani v tabulce nijak upravovat a lze je jedině mazat. Smazat je můžete protřednictvím červeného křížku v toolbaru, nebo pomocí tlačítka Smazat v přehledu připomínek. Pokud potřebujete připomínku upravit, můžete tak učinit pomocí vazby na OP, kde byla připomínka vytvořena a tam ji změnit.

Na úvodní stránce administrace CeSYSu se nyní zobrazují pouze dnešní (celodenní) a budoucí připomínky. V případě, že máte na daný den připomínku, a čas připomínky už pominul, tak se daná připomínka zde již nebude zobrazovat.


Platby

Při vytváření nové samostatné platby v záložce Platby naleznete nové pole pro vložení data úhrady platby. K zobrazení dojde pouze v případě, že je pro Stav vybraná možnost "Uhrazeno".


Termín obchodního případu

Došlo k opravení chyby, kdy se v některých případech špatně propisovaly informace o destinaci do detail OP -> Termín z termínu z Vyhledávače.


Zástupný znak %BUSINESS_CASE_NUMBER%

Nedávno jsme Vás informovali o zástupném znaku %BUSINESS_CASE_NUMBER%, který při použití v šablně emailu vkládá číslo obchodního případu. Tento znak lze nově využít i v šabloně emailu č.14 Nabídka z vyhledavače v administraci vícenásobná.


Řazení tabulek podle příslušných sloupců

V tabulkách v obchodních případech u názvů sloupců přibyly ikonky šipek značící, že podle daného sloupce lze seřadit tabulku. 


Události, Kalendář a přehled kalendářových událostí

V detailu OP byla smazaná záložka Kalendář. V případě potřeby vytvořit kalendářovou událost, můžete tak učinit v záložce Případ nebo ve spodním toolbaru Kalendář -> Kalendář nebo v nové tabulce Události, kterou rovněž naleznete ve spodním toolbaru Kalendář.


Barevné označení údalosti a uživatele

Při vytváření události si lze zvolit barevné označení pro danou událost (v základu je nastavena zelená barva). Nastavení barevného označení uživatele můžete učinit v Nastavení -> Uživatelé -> Změnit. Ve výsledku tak v tabulce Události je lehce patrné, ke komu daná událost patří.


Nevíte si rady? Potřebujete poradit? Napište nám na podpora@darkmay.cz.

Není to jen o softwaru. Od roku 2008 pomáháme růst stovkám cestovek.

Systém CeSYS využívá naše cestovní agentura od roku 2014. Za tu dobu udělali v systému řadu vylepšení. Cokoliv jsme chtěli dořešit, ať se to týkalo tvorby webu nebo administrace, tak nám vždy vyšli z technické podpory maximálně vstříc. Oceňujeme hlavně přístup a trpělivost pracovníků podpory. Vřele doporučujeme i ostatním prodejcům, neskutečně nás to posunulo při prodeji zájezdů.

Dagmar Babičková (https://www.cktravel.cz/)

Na systému CeSYS provozuji cestovní agenturu NUBIS.CZ třetím rokem. Domnívám se, že tento systém je vhodný pro cestovní agentury všech velikostí. Někdo může říci, že zde to, či ono chybí a bude mít pravdu. Já k tomu dodávám, že za dobu kdy na tomto systému pracuji, udělal CeSYS obrovský krok kupředu, a pokud jsem přišel s nějakým smysluplným nápadem na vylepšení, nikdy nebyl zavrhnut a na jeho zpracování začal CeSYS pracovat. Mohu jen dodat, že bych neměnil.

Zdeněk Kochta (www.nubis.cz)

Na systému CeSYS uceňuji jeho sofistikovanost, pevnou cenu za licenci, přestože jsou stále přidávány nové funkce a dobrou komunikaci s technickou podporou. Systém nabízí široké možnosti personalizace pro uživatele bez znalosti tvorby webu, jeho administrace je dostatečně intuitivní a člověk si ho osvojí za pár hodin. Vždy je co zlepšovat, ale na lidech, kteří CeSYS vyvíjí, je vidět, že to ví a že je to baví.

Roman Korecký (www.dovln.cz)

Spolupracuji s CeSYSem od počátku roku 2009. Od té doby přibylo v systému mnoho novinek a ,"vychytávek", které usnadňují mně a mým klientům orientaci na stránkách. Velmi kladně hodnotím také přístup, znalost problematiky a trpělivost pracovníků Podpory, kteří jsou vždy k dispozici a snaží se pomáhat při řešení problémů v tvorbě stránek. Myslím, že systém je nastaven tak, aby si všichni prodejci mohli nastavit prezentaci své firmy na webu, jak si představují.

Iva Křečková (www.royaltour.cz)

Moc děkuji a děkuji vůbec celému cesysu za spolupráci, protože cokoliv je třeba, tak hned řešíte.

Yveta Katrová (www.ca-yvetta.cz)

loading