Vážení a milí přátelé,
rádi bychom Vás seznámili s nějnovějšími úpravami a vylepšeními týkající se modulu obchodních případů ve Vašem CeSYSu.
Stále nemáte obchodní případy aktivní? Napište nám na podpora@darkmay.cz pro bezplatnou aktivaci.
Čeho všeho se novinky týkají?
- Úkoly
- Přehled obchodních případů
- Připomínky
- Platby
- Termín obchodního případu
- Zástupný znak %BUSINESS_CASE_NUMBER%
- Řazení tabulek podle příslušných sloupců
- Události, Kalendář a přehled kalendářových událostí
- Barevné označení údalosti a uživatele
Úkoly
V tabulce Obchodní případy -> Úkoly přibyl nový sloupec "Vytvořil", ve kterém naleznete uživatele, který daný úkol vytvořil.
Ve spodním toolbaru se nyní úkoly řadí odshora dolů od nejdřívějšího datumu po nejpozdější. Počet záznamů zobrazovaných v toolbarech se navýšil na 10. Toto navýšení se rovněž týká toolbaru pro obchodní případy, přípomínky a kalendář.
Přehled obchodních případů
V tabulce OP Přehled v obchodních případech nově naleznete horizontální posuvník, který se při scrollování dolů pohybuje s Vámi a máte ho tak vždy k dispozici.
Také v této tabulce přibyl nový sloupec s názvem Poznámka obsahující poznámku k danému obchodnímu případu.
Připomínky
Funkce připomínek v obchodních případech prošla značnými úpravami. V dolním toolbaru Připomínky se nově zobrazuje informace, o jaký druh připomínky se jedná. V případě, že je připomínka vázaná ke konkretnímu obchodnímu případu, naleznete zde také v závorce číslo OP. Jak v toolbaru tak na úvodní stránce administrace CeSYSu se připomínky nezobrazují na více jak 14 dní dopředu.
Pro kompletní přehled připomínek vznikla nový tabulka, na kterou se dostanete pomocí tlačítka Seznam v toolbaru Připomínky. V této tabulce naleznete všechny vytvořené připomínky bez jakéholi omezení. Ve sloupci Datum zde naleznete čas připomínky a ve stejném sloupci ale v závorce je uvedeno, kdy se daná událost, ke které se připomínka váže, koná.
Připomínky nelze v toolbaru ani v tabulce nijak upravovat a lze je jedině mazat. Smazat je můžete protřednictvím červeného křížku v toolbaru, nebo pomocí tlačítka Smazat v přehledu připomínek. Pokud potřebujete připomínku upravit, můžete tak učinit pomocí vazby na OP, kde byla připomínka vytvořena a tam ji změnit.
Na úvodní stránce administrace CeSYSu se nyní zobrazují pouze dnešní (celodenní) a budoucí připomínky. V případě, že máte na daný den připomínku, a čas připomínky už pominul, tak se daná připomínka zde již nebude zobrazovat.
Platby
Při vytváření nové samostatné platby v záložce Platby naleznete nové pole pro vložení data úhrady platby. K zobrazení dojde pouze v případě, že je pro Stav vybraná možnost "Uhrazeno".
Termín obchodního případu
Došlo k opravení chyby, kdy se v některých případech špatně propisovaly informace o destinaci do detail OP -> Termín z termínu z Vyhledávače.
Zástupný znak %BUSINESS_CASE_NUMBER%
Nedávno jsme Vás informovali o zástupném znaku %BUSINESS_CASE_NUMBER%, který při použití v šablně emailu vkládá číslo obchodního případu. Tento znak lze nově využít i v šabloně emailu č.14 Nabídka z vyhledavače v administraci vícenásobná.
Řazení tabulek podle příslušných sloupců
V tabulkách v obchodních případech u názvů sloupců přibyly ikonky šipek značící, že podle daného sloupce lze seřadit tabulku.
Události, Kalendář a přehled kalendářových událostí
V detailu OP byla smazaná záložka Kalendář. V případě potřeby vytvořit kalendářovou událost, můžete tak učinit v záložce Případ nebo ve spodním toolbaru Kalendář -> Kalendář nebo v nové tabulce Události, kterou rovněž naleznete ve spodním toolbaru Kalendář.
Barevné označení údalosti a uživatele
Při vytváření události si lze zvolit barevné označení pro danou událost (v základu je nastavena zelená barva). Nastavení barevného označení uživatele můžete učinit v Nastavení -> Uživatelé -> Změnit. Ve výsledku tak v tabulce Události je lehce patrné, ke komu daná událost patří.
Nevíte si rady? Potřebujete poradit? Napište nám na podpora@darkmay.cz.