Novinky a opravy v obchodních případech

Obchodní případy v CeSYSu byly aktualizovány o nejnovější novinky, opravy a vylepšení tohoto modulu. Úpravy se týkají úkolů, přípomínek, událostí a mnoho dalšího.

Vážení a milí přátelé,

rádi bychom Vás seznámili s nějnovějšími úpravami a vylepšeními týkající se modulu obchodních případů ve Vašem CeSYSu. 

Stále nemáte obchodní případy aktivní? Napište nám na podpora@darkmay.cz pro bezplatnou aktivaci.


Čeho všeho se novinky týkají?


Úkoly

V tabulce Obchodní případy -> Úkoly přibyl nový sloupec "Vytvořil", ve kterém naleznete uživatele, který daný úkol vytvořil.

Ve spodním toolbaru se nyní úkoly řadí odshora dolů od nejdřívějšího datumu po nejpozdější. Počet záznamů zobrazovaných v toolbarech se navýšil na 10. Toto navýšení se rovněž týká toolbaru pro obchodní případy, přípomínky a kalendář.


Přehled obchodních případů

V tabulce OP Přehled v obchodních případech nově naleznete horizontální posuvník, který se při scrollování dolů pohybuje s Vámi a máte ho tak vždy k dispozici. 

Také v této tabulce přibyl nový sloupec s názvem Poznámka obsahující poznámku k danému obchodnímu případu.


Připomínky

Funkce připomínek v obchodních případech prošla značnými úpravami. V dolním toolbaru Připomínky se nově zobrazuje informace, o jaký druh připomínky se jedná. V případě, že je připomínka vázaná ke konkretnímu obchodnímu případu, naleznete zde také v závorce číslo OP. Jak v toolbaru tak na úvodní stránce administrace CeSYSu se připomínky nezobrazují na více jak 14 dní dopředu.

Pro kompletní přehled připomínek vznikla nový tabulka, na kterou se dostanete pomocí tlačítka Seznam v toolbaru Připomínky. V této tabulce naleznete všechny vytvořené připomínky bez jakéholi omezení. Ve sloupci Datum zde naleznete čas připomínky a ve stejném sloupci ale v závorce je uvedeno, kdy se daná událost, ke které se připomínka váže, koná.

Připomínky nelze v toolbaru ani v tabulce nijak upravovat a lze je jedině mazat. Smazat je můžete protřednictvím červeného křížku v toolbaru, nebo pomocí tlačítka Smazat v přehledu připomínek. Pokud potřebujete připomínku upravit, můžete tak učinit pomocí vazby na OP, kde byla připomínka vytvořena a tam ji změnit.

Na úvodní stránce administrace CeSYSu se nyní zobrazují pouze dnešní (celodenní) a budoucí připomínky. V případě, že máte na daný den připomínku, a čas připomínky už pominul, tak se daná připomínka zde již nebude zobrazovat.


Platby

Při vytváření nové samostatné platby v záložce Platby naleznete nové pole pro vložení data úhrady platby. K zobrazení dojde pouze v případě, že je pro Stav vybraná možnost "Uhrazeno".


Termín obchodního případu

Došlo k opravení chyby, kdy se v některých případech špatně propisovaly informace o destinaci do detail OP -> Termín z termínu z Vyhledávače.


Zástupný znak %BUSINESS_CASE_NUMBER%

Nedávno jsme Vás informovali o zástupném znaku %BUSINESS_CASE_NUMBER%, který při použití v šablně emailu vkládá číslo obchodního případu. Tento znak lze nově využít i v šabloně emailu č.14 Nabídka z vyhledavače v administraci vícenásobná.


Řazení tabulek podle příslušných sloupců

V tabulkách v obchodních případech u názvů sloupců přibyly ikonky šipek značící, že podle daného sloupce lze seřadit tabulku. 


Události, Kalendář a přehled kalendářových událostí

V detailu OP byla smazaná záložka Kalendář. V případě potřeby vytvořit kalendářovou událost, můžete tak učinit v záložce Případ nebo ve spodním toolbaru Kalendář -> Kalendář nebo v nové tabulce Události, kterou rovněž naleznete ve spodním toolbaru Kalendář.


Barevné označení údalosti a uživatele

Při vytváření události si lze zvolit barevné označení pro danou událost (v základu je nastavena zelená barva). Nastavení barevného označení uživatele můžete učinit v Nastavení -> Uživatelé -> Změnit. Ve výsledku tak v tabulce Události je lehce patrné, ke komu daná událost patří.


Nevíte si rady? Potřebujete poradit? Napište nám na podpora@darkmay.cz.

Nedávné články

Není to jen o softwaru. Od roku 2008 pomáháme růst stovkám cestovek.

Na systému CeSYS provozuji cestovní agenturu NUBIS.CZ třetím rokem. Domnívám se, že tento systém je vhodný pro cestovní agentury všech velikostí. Někdo může říci, že zde to, či ono chybí a bude mít pravdu. Já k tomu dodávám, že za dobu kdy na tomto systému pracuji, udělal CeSYS obrovský krok kupředu, a pokud jsem přišel s nějakým smysluplným nápadem na vylepšení, nikdy nebyl zavrhnut a na jeho zpracování začal CeSYS pracovat. Mohu jen dodat, že bych neměnil.

Zdeněk Kochta (www.nubis.cz)

Na systému CeSYS uceňuji jeho sofistikovanost, pevnou cenu za licenci, přestože jsou stále přidávány nové funkce a dobrou komunikaci s technickou podporou. Systém nabízí široké možnosti personalizace pro uživatele bez znalosti tvorby webu, jeho administrace je dostatečně intuitivní a člověk si ho osvojí za pár hodin. Vždy je co zlepšovat, ale na lidech, kteří CeSYS vyvíjí, je vidět, že to ví a že je to baví.

Roman Korecký (www.dovln.cz)

Spolupracuji s CeSYSem od počátku roku 2009. Od té doby přibylo v systému mnoho novinek a ,"vychytávek", které usnadňují mně a mým klientům orientaci na stránkách. Velmi kladně hodnotím také přístup, znalost problematiky a trpělivost pracovníků Podpory, kteří jsou vždy k dispozici a snaží se pomáhat při řešení problémů v tvorbě stránek. Myslím, že systém je nastaven tak, aby si všichni prodejci mohli nastavit prezentaci své firmy na webu, jak si představují.

Iva Křečková (www.royaltour.cz)

Moc děkuji a děkuji vůbec celému cesysu za spolupráci, protože cokoliv je třeba, tak hned řešíte.

Yveta Katrová (www.ca-yvetta.cz)

loading