Nové zástupné znaky v šablonách obchodních případů

Jestliže máte aktivní obchodní případy ve Vašem CeSYSu, naleznete v šablonách emailu pro obchodní případy nové zástupné znaky, které se Vám budou hodit.

Vážení a milí přátelé,

připravili jsme pro Vás dva nové zástupné znaky, které lze použít v šablonách emailu pro obchodní případy.

Tabulka plateb – %PAYMENT_TABLE%

Nový zástupný znak %PAYMENT_TABLE% máte dostupný v šablonách emailu č.18: Potvrzení přijetí platby a č.19: Připomenutí platby za zájezd.

Co tento zástupný znak dělá?

Na místě zástupného znaku se v emailu objeví tabulka s rozpisem plateb klienta, která zobrazuje 3 údaje: typ platby, částka a datum splatnosti. Platby označené jako zaplacené se v tabulce zobrazí přeškrtnuté a klient tak ví, že tuto platbu již agentura obdržela.

Tabulka se do mailu vkládá tak, jak ji vidíte na obrázku níže. Tabulka se nedá nijak editovat či upravovat její vzhled, proto byl zvolen jednoduchý design, který by neměl nijak narušovat Vaši šablonu. 

Číslo obchodního případu – %BUSINESS_CASE_NUMBER%

Zástupný znak %BUSINESS_CASE_NUMBER% lze použít u všech šablon emailu týkajících se obchodních případů (č.18-22).

Co tento zástupný znak dělá?

V případě, že si agentura nechává posílat skrytou kopii mailů, má možnost si do těla či předmětu vložit prostřednictvím tohoto zástupného znaku číslo obchodního případu a mít tak lepší přehled o tom, k jakému obchodnímu případu daná kopie patří.

Sami si můžete rozhodovat, kam si chcete číslo OP vložit.


 

Ukázka použití nových zastupných znaků u šablony č.18: Obch. případy - platba klient

Takto pak vypadá náhled emailu s použitými zástupnými znaky. Zástupný znak %PAYMENT_TABLE% byl nahrazen tabulkou plateb a do předmětu a textu emailu se vložilo číslo OP namísto zástupného znaku %BUSINESS_CASE_NUMBER%.


Máte zájem o aktivaci obchodních případů ve Vašem CeSYSu, nebo potřebujete poradit ohledně nových zástupných znaků? Kontaktujte nás prosím na podpora@darkmay.cz

Nedávné články

Není to jen o softwaru. Od roku 2008 pomáháme růst stovkám cestovek.

Systém CeSYS využívá naše cestovní agentura od roku 2014. Za tu dobu udělali v systému řadu vylepšení. Cokoliv jsme chtěli dořešit, ať se to týkalo tvorby webu nebo administrace, tak nám vždy vyšli z technické podpory maximálně vstříc. Oceňujeme hlavně přístup a trpělivost pracovníků podpory. Vřele doporučujeme i ostatním prodejcům, neskutečně nás to posunulo při prodeji zájezdů.

Dagmar Babičková (https://www.cktravel.cz/)

Na systému CeSYS provozuji cestovní agenturu NUBIS.CZ třetím rokem. Domnívám se, že tento systém je vhodný pro cestovní agentury všech velikostí. Někdo může říci, že zde to, či ono chybí a bude mít pravdu. Já k tomu dodávám, že za dobu kdy na tomto systému pracuji, udělal CeSYS obrovský krok kupředu, a pokud jsem přišel s nějakým smysluplným nápadem na vylepšení, nikdy nebyl zavrhnut a na jeho zpracování začal CeSYS pracovat. Mohu jen dodat, že bych neměnil.

Zdeněk Kochta (www.nubis.cz)

Na systému CeSYS uceňuji jeho sofistikovanost, pevnou cenu za licenci, přestože jsou stále přidávány nové funkce a dobrou komunikaci s technickou podporou. Systém nabízí široké možnosti personalizace pro uživatele bez znalosti tvorby webu, jeho administrace je dostatečně intuitivní a člověk si ho osvojí za pár hodin. Vždy je co zlepšovat, ale na lidech, kteří CeSYS vyvíjí, je vidět, že to ví a že je to baví.

Roman Korecký (www.dovln.cz)

Spolupracuji s CeSYSem od počátku roku 2009. Od té doby přibylo v systému mnoho novinek a ,"vychytávek", které usnadňují mně a mým klientům orientaci na stránkách. Velmi kladně hodnotím také přístup, znalost problematiky a trpělivost pracovníků Podpory, kteří jsou vždy k dispozici a snaží se pomáhat při řešení problémů v tvorbě stránek. Myslím, že systém je nastaven tak, aby si všichni prodejci mohli nastavit prezentaci své firmy na webu, jak si představují.

Iva Křečková (www.royaltour.cz)

Moc děkuji a děkuji vůbec celému cesysu za spolupráci, protože cokoliv je třeba, tak hned řešíte.

Yveta Katrová (www.ca-yvetta.cz)

loading