Souhlasy (GDPR) a mazání kontaktů v CeSYSu

Dovolujeme si Vás upozornit na správný způsob mazání kontaktů v CeSYSu. V CeSYSu jsou 3 skupiny kontaktů (Klient, Zákazník,Newsletter kontakty). Pokud v tabulce Souhlasy (GDPR) smažete kontakt, bude smazán ze všech tří skupin.

Vážení a milí přátelé,

dovolujeme si Vás upozornit na správný způsob mazání kontaktů v CeSYSu.

V systému CeSYS je několik skupin kontaktů, přičemž následující 3 zastřešuje tabulka Souhlasy GDPR:
- Klient (Skupina použitá v Obchodní případy/Smlouvy -> Klienti)
- Zákazník (Skupina pro zákaznické účty)
- Newsletter kontakty (Skupina pro kontakty newsletteru)

Pokud v tabulce Souhlasy GDPR kliknete na Smazat, tak bude kontakt smazán ze všech 3 skupin, ve kterých je evidován.


Jak smazat kontakt jen z jedné skupiny?


Klienti:
- tato skupina se týká Smluv a Obchodních případů
- najdete ji v Obch. případy -> Klienti (případně Smlouvy -> Klienti)
- smazání najdete v přehledu klentů na daném řádku pod modrou šipkou Smazat


 

Zákazník:
- tato skupina se týká zákaznických účtů
- najdete je v Prodej -> Zákazníci
- smazání najdete v přehledu zákazníků na daném řádku pod modrou šipkou Smazat


 

Newsletter kontakty:
- v této skupině najdete emailové kontakty pro zesílání newsletterů
- kontakty najdete v Prodej -> Newsletter -> Kontakty
- v přehledu kontaktů můžete daný kontakt smazat kliknutím na tlačítko Smazat


 

Pokud potřebujete pomoc s mazáním kontaktů, napište nám na podpora@darkmay.cz.

Nedávné články

Není to jen o softwaru. Od roku 2008 pomáháme růst stovkám cestovek.

Na systému CeSYS provozuji cestovní agenturu NUBIS.CZ třetím rokem. Domnívám se, že tento systém je vhodný pro cestovní agentury všech velikostí. Někdo může říci, že zde to, či ono chybí a bude mít pravdu. Já k tomu dodávám, že za dobu kdy na tomto systému pracuji, udělal CeSYS obrovský krok kupředu, a pokud jsem přišel s nějakým smysluplným nápadem na vylepšení, nikdy nebyl zavrhnut a na jeho zpracování začal CeSYS pracovat. Mohu jen dodat, že bych neměnil.

Zdeněk Kochta (www.nubis.cz)

Na systému CeSYS uceňuji jeho sofistikovanost, pevnou cenu za licenci, přestože jsou stále přidávány nové funkce a dobrou komunikaci s technickou podporou. Systém nabízí široké možnosti personalizace pro uživatele bez znalosti tvorby webu, jeho administrace je dostatečně intuitivní a člověk si ho osvojí za pár hodin. Vždy je co zlepšovat, ale na lidech, kteří CeSYS vyvíjí, je vidět, že to ví a že je to baví.

Roman Korecký (www.dovln.cz)

Spolupracuji s CeSYSem od počátku roku 2009. Od té doby přibylo v systému mnoho novinek a ,"vychytávek", které usnadňují mně a mým klientům orientaci na stránkách. Velmi kladně hodnotím také přístup, znalost problematiky a trpělivost pracovníků Podpory, kteří jsou vždy k dispozici a snaží se pomáhat při řešení problémů v tvorbě stránek. Myslím, že systém je nastaven tak, aby si všichni prodejci mohli nastavit prezentaci své firmy na webu, jak si představují.

Iva Křečková (www.royaltour.cz)

Moc děkuji a děkuji vůbec celému cesysu za spolupráci, protože cokoliv je třeba, tak hned řešíte.

Yveta Katrová (www.ca-yvetta.cz)

loading