Souhlasy (GDPR) a mazání kontaktů v CeSYSu

Dovolujeme si Vás upozornit na správný způsob mazání kontaktů v CeSYSu. V CeSYSu jsou 3 skupiny kontaktů (Klient, Zákazník,Newsletter kontakty). Pokud v tabulce Souhlasy (GDPR) smažete kontakt, bude smazán ze všech tří skupin.

Vážení a milí přátelé,

dovolujeme si Vás upozornit na správný způsob mazání kontaktů v CeSYSu.

V systému CeSYS je několik skupin kontaktů, přičemž následující 3 zastřešuje tabulka Souhlasy GDPR:
- Klient (Skupina použitá v Obchodní případy/Smlouvy -> Klienti)
- Zákazník (Skupina pro zákaznické účty)
- Newsletter kontakty (Skupina pro kontakty newsletteru)

Pokud v tabulce Souhlasy GDPR kliknete na Smazat, tak bude kontakt smazán ze všech 3 skupin, ve kterých je evidován.


Jak smazat kontakt jen z jedné skupiny?


Klienti:
- tato skupina se týká Smluv a Obchodních případů
- najdete ji v Obch. případy -> Klienti (případně Smlouvy -> Klienti)
- smazání najdete v přehledu klentů na daném řádku pod modrou šipkou Smazat


 

Zákazník:
- tato skupina se týká zákaznických účtů
- najdete je v Prodej -> Zákazníci
- smazání najdete v přehledu zákazníků na daném řádku pod modrou šipkou Smazat


 

Newsletter kontakty:
- v této skupině najdete emailové kontakty pro zesílání newsletterů
- kontakty najdete v Prodej -> Newsletter -> Kontakty
- v přehledu kontaktů můžete daný kontakt smazat kliknutím na tlačítko Smazat


 

Pokud potřebujete pomoc s mazáním kontaktů, napište nám na podpora@darkmay.cz.

Nedávné články

Není to jen o softwaru. Od roku 2008 pomáháme růst stovkám cestovek.

Systém CeSYS využívá naše cestovní agentura od roku 2014. Za tu dobu udělali v systému řadu vylepšení. Cokoliv jsme chtěli dořešit, ať se to týkalo tvorby webu nebo administrace, tak nám vždy vyšli z technické podpory maximálně vstříc. Oceňujeme hlavně přístup a trpělivost pracovníků podpory. Vřele doporučujeme i ostatním prodejcům, neskutečně nás to posunulo při prodeji zájezdů.

Dagmar Babičková (https://www.cktravel.cz/)

Na systému CeSYS provozuji cestovní agenturu NUBIS.CZ třetím rokem. Domnívám se, že tento systém je vhodný pro cestovní agentury všech velikostí. Někdo může říci, že zde to, či ono chybí a bude mít pravdu. Já k tomu dodávám, že za dobu kdy na tomto systému pracuji, udělal CeSYS obrovský krok kupředu, a pokud jsem přišel s nějakým smysluplným nápadem na vylepšení, nikdy nebyl zavrhnut a na jeho zpracování začal CeSYS pracovat. Mohu jen dodat, že bych neměnil.

Zdeněk Kochta (www.nubis.cz)

Na systému CeSYS uceňuji jeho sofistikovanost, pevnou cenu za licenci, přestože jsou stále přidávány nové funkce a dobrou komunikaci s technickou podporou. Systém nabízí široké možnosti personalizace pro uživatele bez znalosti tvorby webu, jeho administrace je dostatečně intuitivní a člověk si ho osvojí za pár hodin. Vždy je co zlepšovat, ale na lidech, kteří CeSYS vyvíjí, je vidět, že to ví a že je to baví.

Roman Korecký (www.dovln.cz)

Spolupracuji s CeSYSem od počátku roku 2009. Od té doby přibylo v systému mnoho novinek a ,"vychytávek", které usnadňují mně a mým klientům orientaci na stránkách. Velmi kladně hodnotím také přístup, znalost problematiky a trpělivost pracovníků Podpory, kteří jsou vždy k dispozici a snaží se pomáhat při řešení problémů v tvorbě stránek. Myslím, že systém je nastaven tak, aby si všichni prodejci mohli nastavit prezentaci své firmy na webu, jak si představují.

Iva Křečková (www.royaltour.cz)

Moc děkuji a děkuji vůbec celému cesysu za spolupráci, protože cokoliv je třeba, tak hned řešíte.

Yveta Katrová (www.ca-yvetta.cz)

loading