Novinky v obchodních případech jsou tu!

Do Vašeho CeSYSu dorazila várka novinek pro obchodní případy podle Vašich návrhů a připomínek.

Vážení a milí přátelé,

rádi bychom Vás informovali o novinkách a vylepšení v modulu Obchodních případů v CeSYSu.


 

1. Formuláře v obchodních případech

Po vyplnění formulářů v obchodních případech, jako například pří změně plateb (Prodej -> Obch. případy -> Obch. případy -> Detail -> Platby), již po uložení nebudete přesměrovaní na záložku Případ, ale zůstanete v záložce, kde jste změnu vytvářeli (v tomto případě záložka Platby).


 

2. Tabulka OP Platby

a) Abyste se mohli pohodlně pohybovat napříč tabulkou v Obch. případy -> OP Platby, přidali jsme Vám posuvník v horní části stránky, který se posouvá s Vaším scrollováním na stránce, aby Vám byl k dispozici bez ohledu na to, kde se momentálně v tabulce pohybujete.

b) Tabulku si nově můžete seřadit podle sloupců Číslo OP, Číslo smlouvy a Datum odjezdu.

c) Rovněž jsme do OP Platby přidali novou tabulku Odchozí platby, kde najdete přehled všech neuhrazených odchozích plateb. Povšimněte si nového sloupce Datum úhrady. Tento sloupec jsme Vám přidali také do tabulky Příchozí platby a tabulky Provize.


 

3. Informace o termínu na úvodní stránce obchodního případu

V záložce Případ máte nyní dostupné informace ohledně termínu pro daný obchodní případ. Mimo názvu hotelu, data termínu, čísla termínu s proklikem na daný zájezd ve vyhledávači také naleznete celkovou cenu obchodního případu. Tato cena se skládá z ceny za zájezd plus ceny za služby (hodnota obchodního případu se bere z Plateb, nikoli z Termínu).


 

4. Poznámka k ubytování

Vytváříte nový záznam o smlouvě a potřebujete uchovat informaci, že smlouva se vztahuje například na více pokojů? V takovém případě můžete využít nové textové pole u vytváření záznamu o smlouvě nazvané Poznámka k ubytování.


 

Dotazy ohledně novinek nám zasílejte na podpora@darkmay.cz, kde Vám rádi poradíme.

Nedávné články

Není to jen o softwaru. Od roku 2008 pomáháme růst stovkám cestovek.

Systém CeSYS využívá naše cestovní agentura od roku 2014. Za tu dobu udělali v systému řadu vylepšení. Cokoliv jsme chtěli dořešit, ať se to týkalo tvorby webu nebo administrace, tak nám vždy vyšli z technické podpory maximálně vstříc. Oceňujeme hlavně přístup a trpělivost pracovníků podpory. Vřele doporučujeme i ostatním prodejcům, neskutečně nás to posunulo při prodeji zájezdů.

Dagmar Babičková (https://www.cktravel.cz/)

Na systému CeSYS provozuji cestovní agenturu NUBIS.CZ třetím rokem. Domnívám se, že tento systém je vhodný pro cestovní agentury všech velikostí. Někdo může říci, že zde to, či ono chybí a bude mít pravdu. Já k tomu dodávám, že za dobu kdy na tomto systému pracuji, udělal CeSYS obrovský krok kupředu, a pokud jsem přišel s nějakým smysluplným nápadem na vylepšení, nikdy nebyl zavrhnut a na jeho zpracování začal CeSYS pracovat. Mohu jen dodat, že bych neměnil.

Zdeněk Kochta (www.nubis.cz)

Na systému CeSYS uceňuji jeho sofistikovanost, pevnou cenu za licenci, přestože jsou stále přidávány nové funkce a dobrou komunikaci s technickou podporou. Systém nabízí široké možnosti personalizace pro uživatele bez znalosti tvorby webu, jeho administrace je dostatečně intuitivní a člověk si ho osvojí za pár hodin. Vždy je co zlepšovat, ale na lidech, kteří CeSYS vyvíjí, je vidět, že to ví a že je to baví.

Roman Korecký (www.dovln.cz)

Spolupracuji s CeSYSem od počátku roku 2009. Od té doby přibylo v systému mnoho novinek a ,"vychytávek", které usnadňují mně a mým klientům orientaci na stránkách. Velmi kladně hodnotím také přístup, znalost problematiky a trpělivost pracovníků Podpory, kteří jsou vždy k dispozici a snaží se pomáhat při řešení problémů v tvorbě stránek. Myslím, že systém je nastaven tak, aby si všichni prodejci mohli nastavit prezentaci své firmy na webu, jak si představují.

Iva Křečková (www.royaltour.cz)

Moc děkuji a děkuji vůbec celému cesysu za spolupráci, protože cokoliv je třeba, tak hned řešíte.

Yveta Katrová (www.ca-yvetta.cz)

loading