V CeSYS Vyhledávači nově naleznete hodnocení TripAdvisoru

Vedle hodnocení CeSYS Expert ratingu jsme rovněž přidali do vyhledávače v administraci Vašeho CeSYSu hodnocení portálu TripAdvisor.

Vážení a milí kolegové,

ve středu jsme spustili CeSYS Expert rating ve vyhledávači Vašeho CeSYSu a s tím se pojí ještě jedna novinka, kterou jste již určitě zaregistrovali. Vedle CeSYS Expert ratingu máte také dostupné hodnocení z portálů HolidayCheck a TripAdvisor.



 

Nevidíte hodnocení TripAdvisoru

Může se stát, že nám pro daný hotel stále chybí hodnocení TripAdvisoru. V takovém případě Vás prosíme o pomoc s jeho doplněním. 

1. Klikněte na  vedle loga TripAdvisoru.

2. Vyhledejte daný hotel na portálu TripAdvisor. Využít můžete odkaz Hledat <název hotelu> na stránkách TripAdvisor.

3. Zkopírujte webovou adresu detailu hotelu z portálu TripAdvisor a vložte ji do pole Adresa hotelu na stránkách TripAdvisor. Dejte Uložit.

4. Úspěšně jste vložili hodnocení TripAdvisoru. Prosím, berte na Vědomí, že změna se neprojeví ihned. Vámi vložená hodnocení TripAdvisoru se objeví ve vyhledávači zpravidla do 7 – 10 dní. 

Stačí, aby jeden uživatel CeSYSu doplnil hodnocení TripAdvisoru pro daný hotel a po schválení (kontrola doplněného odkazu, zda se skutečně jedná o stejný hotel) se doplněné hodnocení objeví ve všech CeSYSech. 

Pokud potřebujete poradit s vkládáním hodnocení Tripadvisoru, obraťte se na nás na podpora@darkmay.cz

Není to jen o softwaru. Od roku 2008 pomáháme růst stovkám cestovek.

Systém CeSYS využívá naše cestovní agentura od roku 2014. Za tu dobu udělali v systému řadu vylepšení. Cokoliv jsme chtěli dořešit, ať se to týkalo tvorby webu nebo administrace, tak nám vždy vyšli z technické podpory maximálně vstříc. Oceňujeme hlavně přístup a trpělivost pracovníků podpory. Vřele doporučujeme i ostatním prodejcům, neskutečně nás to posunulo při prodeji zájezdů.

Dagmar Babičková (https://www.cktravel.cz/)

Na systému CeSYS provozuji cestovní agenturu NUBIS.CZ třetím rokem. Domnívám se, že tento systém je vhodný pro cestovní agentury všech velikostí. Někdo může říci, že zde to, či ono chybí a bude mít pravdu. Já k tomu dodávám, že za dobu kdy na tomto systému pracuji, udělal CeSYS obrovský krok kupředu, a pokud jsem přišel s nějakým smysluplným nápadem na vylepšení, nikdy nebyl zavrhnut a na jeho zpracování začal CeSYS pracovat. Mohu jen dodat, že bych neměnil.

Zdeněk Kochta (www.nubis.cz)

Na systému CeSYS uceňuji jeho sofistikovanost, pevnou cenu za licenci, přestože jsou stále přidávány nové funkce a dobrou komunikaci s technickou podporou. Systém nabízí široké možnosti personalizace pro uživatele bez znalosti tvorby webu, jeho administrace je dostatečně intuitivní a člověk si ho osvojí za pár hodin. Vždy je co zlepšovat, ale na lidech, kteří CeSYS vyvíjí, je vidět, že to ví a že je to baví.

Roman Korecký (www.dovln.cz)

Spolupracuji s CeSYSem od počátku roku 2009. Od té doby přibylo v systému mnoho novinek a ,"vychytávek", které usnadňují mně a mým klientům orientaci na stránkách. Velmi kladně hodnotím také přístup, znalost problematiky a trpělivost pracovníků Podpory, kteří jsou vždy k dispozici a snaží se pomáhat při řešení problémů v tvorbě stránek. Myslím, že systém je nastaven tak, aby si všichni prodejci mohli nastavit prezentaci své firmy na webu, jak si představují.

Iva Křečková (www.royaltour.cz)

Moc děkuji a děkuji vůbec celému cesysu za spolupráci, protože cokoliv je třeba, tak hned řešíte.

Yveta Katrová (www.ca-yvetta.cz)

loading