Přidali jsme personalizované oslovení do CeSYS newsletterů a obchodních případů

Rádi odesíláte newslettery z Vašeho CeSYSu? Nyní je budete mít ještě radši! Nově máte možnost využívat personalizované oslovení a navodit tak pocit více osobního přístupu.

Vážení a milí přátelé,

rádi bychom Vás informovali o novince v CeSYSu, která rozšiřuje možnosti oslovení Vašich klientů v rozesílaných newsletterech a v emailech týkajících se obchodních případů.

Aktuálně jste mohli své klienty oslovit pouze hromadnými frázemi typu „Vážený kliente“ nebo „Drazí přátelé“. Nyní máte možnost oslovovat je v newsletterech jejich jménem a to navíc v 5. pádu (vokativu), tudíž výsledný email bude působit, jako byste jej posílali danému klientovi a nikomu jinému. Klient tak snáze bude nabývat dojmu, že je pro Vás důležitý a že si jeho přízně vážíte.

Původní oslovení:
Vážený kliente,

připravili jsme pro Vás nabídku zájezdů do lukrativních destinací v Egyptě za skvělé ceny.
Personalizované oslovení:
Vážená paní Nováková,

připravili jsme pro Vás nabídku zájezdů do lukrativních destinací v Egyptě za skvělé ceny.

Jak nastavit personalizované oslovení

Potřebujete s nastavením personalizovaného oslovení v newsletterech poradit? Napište nám na podpora@darkmay.cz a my Vám rádi pomůžeme.

Není to jen o softwaru. Od roku 2008 pomáháme růst stovkám cestovek.

Na systému CeSYS provozuji cestovní agenturu NUBIS.CZ třetím rokem. Domnívám se, že tento systém je vhodný pro cestovní agentury všech velikostí. Někdo může říci, že zde to, či ono chybí a bude mít pravdu. Já k tomu dodávám, že za dobu kdy na tomto systému pracuji, udělal CeSYS obrovský krok kupředu, a pokud jsem přišel s nějakým smysluplným nápadem na vylepšení, nikdy nebyl zavrhnut a na jeho zpracování začal CeSYS pracovat. Mohu jen dodat, že bych neměnil.

Zdeněk Kochta (www.nubis.cz)

Na systému CeSYS uceňuji jeho sofistikovanost, pevnou cenu za licenci, přestože jsou stále přidávány nové funkce a dobrou komunikaci s technickou podporou. Systém nabízí široké možnosti personalizace pro uživatele bez znalosti tvorby webu, jeho administrace je dostatečně intuitivní a člověk si ho osvojí za pár hodin. Vždy je co zlepšovat, ale na lidech, kteří CeSYS vyvíjí, je vidět, že to ví a že je to baví.

Roman Korecký (www.dovln.cz)

Spolupracuji s CeSYSem od počátku roku 2009. Od té doby přibylo v systému mnoho novinek a ,"vychytávek", které usnadňují mně a mým klientům orientaci na stránkách. Velmi kladně hodnotím také přístup, znalost problematiky a trpělivost pracovníků Podpory, kteří jsou vždy k dispozici a snaží se pomáhat při řešení problémů v tvorbě stránek. Myslím, že systém je nastaven tak, aby si všichni prodejci mohli nastavit prezentaci své firmy na webu, jak si představují.

Iva Křečková (www.royaltour.cz)

Moc děkuji a děkuji vůbec celému cesysu za spolupráci, protože cokoliv je třeba, tak hned řešíte.

Yveta Katrová (www.ca-yvetta.cz)

loading