Přidali jsme personalizované oslovení do CeSYS newsletterů a obchodních případů

Rádi odesíláte newslettery z Vašeho CeSYSu? Nyní je budete mít ještě radši! Nově máte možnost využívat personalizované oslovení a navodit tak pocit více osobního přístupu.

Vážení a milí přátelé,

rádi bychom Vás informovali o novince v CeSYSu, která rozšiřuje možnosti oslovení Vašich klientů v rozesílaných newsletterech a v emailech týkajících se obchodních případů.

Aktuálně jste mohli své klienty oslovit pouze hromadnými frázemi typu „Vážený kliente“ nebo „Drazí přátelé“. Nyní máte možnost oslovovat je v newsletterech jejich jménem a to navíc v 5. pádu (vokativu), tudíž výsledný email bude působit, jako byste jej posílali danému klientovi a nikomu jinému. Klient tak snáze bude nabývat dojmu, že je pro Vás důležitý a že si jeho přízně vážíte.

Původní oslovení:
Vážený kliente,

připravili jsme pro Vás nabídku zájezdů do lukrativních destinací v Egyptě za skvělé ceny.
Personalizované oslovení:
Vážená paní Nováková,

připravili jsme pro Vás nabídku zájezdů do lukrativních destinací v Egyptě za skvělé ceny.

Jak nastavit personalizované oslovení

Potřebujete s nastavením personalizovaného oslovení v newsletterech poradit? Napište nám na podpora@darkmay.cz a my Vám rádi pomůžeme.

Není to jen o softwaru. Od roku 2008 pomáháme růst stovkám cestovek.

Systém CeSYS využívá naše cestovní agentura od roku 2014. Za tu dobu udělali v systému řadu vylepšení. Cokoliv jsme chtěli dořešit, ať se to týkalo tvorby webu nebo administrace, tak nám vždy vyšli z technické podpory maximálně vstříc. Oceňujeme hlavně přístup a trpělivost pracovníků podpory. Vřele doporučujeme i ostatním prodejcům, neskutečně nás to posunulo při prodeji zájezdů.

Dagmar Babičková (https://www.cktravel.cz/)

Na systému CeSYS provozuji cestovní agenturu NUBIS.CZ třetím rokem. Domnívám se, že tento systém je vhodný pro cestovní agentury všech velikostí. Někdo může říci, že zde to, či ono chybí a bude mít pravdu. Já k tomu dodávám, že za dobu kdy na tomto systému pracuji, udělal CeSYS obrovský krok kupředu, a pokud jsem přišel s nějakým smysluplným nápadem na vylepšení, nikdy nebyl zavrhnut a na jeho zpracování začal CeSYS pracovat. Mohu jen dodat, že bych neměnil.

Zdeněk Kochta (www.nubis.cz)

Na systému CeSYS uceňuji jeho sofistikovanost, pevnou cenu za licenci, přestože jsou stále přidávány nové funkce a dobrou komunikaci s technickou podporou. Systém nabízí široké možnosti personalizace pro uživatele bez znalosti tvorby webu, jeho administrace je dostatečně intuitivní a člověk si ho osvojí za pár hodin. Vždy je co zlepšovat, ale na lidech, kteří CeSYS vyvíjí, je vidět, že to ví a že je to baví.

Roman Korecký (www.dovln.cz)

Spolupracuji s CeSYSem od počátku roku 2009. Od té doby přibylo v systému mnoho novinek a ,"vychytávek", které usnadňují mně a mým klientům orientaci na stránkách. Velmi kladně hodnotím také přístup, znalost problematiky a trpělivost pracovníků Podpory, kteří jsou vždy k dispozici a snaží se pomáhat při řešení problémů v tvorbě stránek. Myslím, že systém je nastaven tak, aby si všichni prodejci mohli nastavit prezentaci své firmy na webu, jak si představují.

Iva Křečková (www.royaltour.cz)

Moc děkuji a děkuji vůbec celému cesysu za spolupráci, protože cokoliv je třeba, tak hned řešíte.

Yveta Katrová (www.ca-yvetta.cz)

loading