Novinky v Obchodních případech

Obchodní případy jsme opět přiblížili k plnohodnotnému CRM cestovní agentury. Nejsou již jen "obyčejnou" evidencí, ale na základě zadaných informací začnou vám i vašim klientům zjednodušovat úspěšné vyřízení objednávky zájezdu.

Obchodní případy jsme opět přiblížili k plnohodnotnému CRM cestovní agentury. Nejsou již jen obyčejnou "evidencí", ale na základě zadaných informací začnou vám i vašim klientům zjednodušovat úspěšné vyřízení objednávky zájezdu. Představujeme novinky v Obchodních případech, se kterými můžete začít pracovat:

1) Souhrn informací k OP na titulní stránce administrace

Doplnili jsme důležité informace o Obchodních případech přímo na titulní stránku administrace CeSYSu. Rychlý přehled naleznete v tabulce ihned pod hlavním červeným menu a obsahuje následující informace:

  • Souhrn stavů obchodních případů: počty a stavy jednotlivých případů (Rozpracováno / Rezervace / Cest. smlouva / Zaplaceno / Odbaveno)
  • Připomínky: souhrn připomínek k obchodním případům
  • Úkoly: souhrn úkolů k obchodním případům
  • Kalendář: informace o událostech z kalendáře

2) Nová spodní lišta pro snadné a rychlé ovládání OP

Pro rychlejší orientaci a práci s OP je nyní k dispozici nová Navigační lišta, kterou najdete ve spodní části stránky administrace Vašeho CeSYSu. Lišta je ukotvena tak, abyste jí měli k dispozici kdekoliv v administraci a pracovat můžete s následujícími informacemi:

  • Obchodní případy: přehled posledních OP se kterými jste pracovali, včetně přehledu na všechny OP a také možnosti vytvoření zcela nového OP
  • Připomínky: seznam vytvořených připomínek k jednotlivým akcím, např. u "Nabídka" - ozvat se klientovi po odeslané nabídce, "Rezervace" - info do kdy máte rezervaci na zájezd, "Platba" - info do kdy je třeba uhradit zálohu/doplatek. Připomínky vytváříte v jednotlivých krocích tvorby OP kliknutím na ikonu "zvonečku" a nastavením, kdy chcete, aby Vám CeSYS připomínku zaslal
  • Úkol: Seznam vytvořených úkolů a možnost vytvořit zcela nový úkol
  • Kalendář: Výpis nejbližších událostí v kalendáři 

3) Notifikační emaily pro vás

CeSYS s Vámi bude komunikovat i na úrovni notifikačních emailů, v kterých Vám shrne důležité informace týkající se stavů jednotlivých OP. K dispozici máte dvě varianty notifikačních emailů:

a) Souhrnné notifikační emaily:

  • automaticky generovaný notifikační email obsahuje:  "Připomínky" a "Kalendář" na tři dny předem + všechny "Úkoly"

b) Jednotlivé notifikační emaily:

  • vytvářet můžete jednotlivě k "Připomínky", "Kalendář" a "Úkoly"
  • u jednotlivých akcí v OP si můžete nastavit čas, v který chcete, aby vám notifikační email přišel 

Nutným předpokladem pro úspěšné odeslání obou typů notifikačních emailů je vyplněný "Email uživatele" v "Uživatelích" (administrace - nastavení - uživatelé - změnit) a aktivní volba "Notifikační email" tamtéž.

4) Notifikační emaily pro vaše klienty

Pokud chcete informovat vaše klienty o důležitých stavech v objednávce jejich zájezdu, pak využijete notifikační emaily pro vaše klienty. Využít můžete tři typy notifikačních emailů:

a) Email klientovi před platbou:

  • automatický email s upozorněním pro klienta na nutnost úhrady zálohy nebo doplatku za zájezd
  • znění emailu a kdy chcete email odeslat si můžete nastavit sami u každého obchodního případu
  • nutným předpokladem jsou vyplněné informace v záložce Platby, vyhnete se tak odeslání neúplného emailu klientovi

b) Email klientovi před odjezdem:

  • automatický email s informací na blížící se začátek zájezdu  
  • znění emailu a kdy chcete email odeslat si mužete nastavit sami u každého obchodního případu
  • nutným předpokladem je vyplněná záložka Termín na skutečně prodaný termín, bez této informace CeSYS nedokáže zjistit termín návratu klienta z dovolené

c) Email klientovi po návratu:

  • automatický email s poděkováním za nákup zájezdu nebo např. prosbou o recenzi
  • text a čas kdy chcete email odeslat si mužete nastavit sami u každého obchodního případu  
  • nutné mít vyplněnou záložku termín na skutečně prodaný termín

TIP: Změny jednotlivých emailů pro klienty upravíte v administraci: Nastavení -> Šablony emailů.

V případě, že stále nemáte aktivované Obchodní případy, neváhejte nám napsat na podpora@darkmay.cz.

Tým CeSYS.

Nedávné články

Není to jen o softwaru. Od roku 2008 pomáháme růst stovkám cestovek.

Na systému CeSYS provozuji cestovní agenturu NUBIS.CZ třetím rokem. Domnívám se, že tento systém je vhodný pro cestovní agentury všech velikostí. Někdo může říci, že zde to, či ono chybí a bude mít pravdu. Já k tomu dodávám, že za dobu kdy na tomto systému pracuji, udělal CeSYS obrovský krok kupředu, a pokud jsem přišel s nějakým smysluplným nápadem na vylepšení, nikdy nebyl zavrhnut a na jeho zpracování začal CeSYS pracovat. Mohu jen dodat, že bych neměnil.

Zdeněk Kochta (www.nubis.cz)

Na systému CeSYS uceňuji jeho sofistikovanost, pevnou cenu za licenci, přestože jsou stále přidávány nové funkce a dobrou komunikaci s technickou podporou. Systém nabízí široké možnosti personalizace pro uživatele bez znalosti tvorby webu, jeho administrace je dostatečně intuitivní a člověk si ho osvojí za pár hodin. Vždy je co zlepšovat, ale na lidech, kteří CeSYS vyvíjí, je vidět, že to ví a že je to baví.

Roman Korecký (www.dovln.cz)

Spolupracuji s CeSYSem od počátku roku 2009. Od té doby přibylo v systému mnoho novinek a ,"vychytávek", které usnadňují mně a mým klientům orientaci na stránkách. Velmi kladně hodnotím také přístup, znalost problematiky a trpělivost pracovníků Podpory, kteří jsou vždy k dispozici a snaží se pomáhat při řešení problémů v tvorbě stránek. Myslím, že systém je nastaven tak, aby si všichni prodejci mohli nastavit prezentaci své firmy na webu, jak si představují.

Iva Křečková (www.royaltour.cz)

Moc děkuji a děkuji vůbec celému cesysu za spolupráci, protože cokoliv je třeba, tak hned řešíte.

Yveta Katrová (www.ca-yvetta.cz)

loading