Novinky v Obchodních případech

Obchodní případy jsme opět přiblížili k plnohodnotnému CRM cestovní agentury. Nejsou již jen "obyčejnou" evidencí, ale na základě zadaných informací začnou vám i vašim klientům zjednodušovat úspěšné vyřízení objednávky zájezdu.

Obchodní případy jsme opět přiblížili k plnohodnotnému CRM cestovní agentury. Nejsou již jen obyčejnou "evidencí", ale na základě zadaných informací začnou vám i vašim klientům zjednodušovat úspěšné vyřízení objednávky zájezdu. Představujeme novinky v Obchodních případech, se kterými můžete začít pracovat:

1) Souhrn informací k OP na titulní stránce administrace

Doplnili jsme důležité informace o Obchodních případech přímo na titulní stránku administrace CeSYSu. Rychlý přehled naleznete v tabulce ihned pod hlavním červeným menu a obsahuje následující informace:

  • Souhrn stavů obchodních případů: počty a stavy jednotlivých případů (Rozpracováno / Rezervace / Cest. smlouva / Zaplaceno / Odbaveno)
  • Připomínky: souhrn připomínek k obchodním případům
  • Úkoly: souhrn úkolů k obchodním případům
  • Kalendář: informace o událostech z kalendáře

2) Nová spodní lišta pro snadné a rychlé ovládání OP

Pro rychlejší orientaci a práci s OP je nyní k dispozici nová Navigační lišta, kterou najdete ve spodní části stránky administrace Vašeho CeSYSu. Lišta je ukotvena tak, abyste jí měli k dispozici kdekoliv v administraci a pracovat můžete s následujícími informacemi:

  • Obchodní případy: přehled posledních OP se kterými jste pracovali, včetně přehledu na všechny OP a také možnosti vytvoření zcela nového OP
  • Připomínky: seznam vytvořených připomínek k jednotlivým akcím, např. u "Nabídka" - ozvat se klientovi po odeslané nabídce, "Rezervace" - info do kdy máte rezervaci na zájezd, "Platba" - info do kdy je třeba uhradit zálohu/doplatek. Připomínky vytváříte v jednotlivých krocích tvorby OP kliknutím na ikonu "zvonečku" a nastavením, kdy chcete, aby Vám CeSYS připomínku zaslal
  • Úkol: Seznam vytvořených úkolů a možnost vytvořit zcela nový úkol
  • Kalendář: Výpis nejbližších událostí v kalendáři 

3) Notifikační emaily pro vás

CeSYS s Vámi bude komunikovat i na úrovni notifikačních emailů, v kterých Vám shrne důležité informace týkající se stavů jednotlivých OP. K dispozici máte dvě varianty notifikačních emailů:

a) Souhrnné notifikační emaily:

  • automaticky generovaný notifikační email obsahuje:  "Připomínky" a "Kalendář" na tři dny předem + všechny "Úkoly"

b) Jednotlivé notifikační emaily:

  • vytvářet můžete jednotlivě k "Připomínky", "Kalendář" a "Úkoly"
  • u jednotlivých akcí v OP si můžete nastavit čas, v který chcete, aby vám notifikační email přišel 

Nutným předpokladem pro úspěšné odeslání obou typů notifikačních emailů je vyplněný "Email uživatele" v "Uživatelích" (administrace - nastavení - uživatelé - změnit) a aktivní volba "Notifikační email" tamtéž.

4) Notifikační emaily pro vaše klienty

Pokud chcete informovat vaše klienty o důležitých stavech v objednávce jejich zájezdu, pak využijete notifikační emaily pro vaše klienty. Využít můžete tři typy notifikačních emailů:

a) Email klientovi před platbou:

  • automatický email s upozorněním pro klienta na nutnost úhrady zálohy nebo doplatku za zájezd
  • znění emailu a kdy chcete email odeslat si můžete nastavit sami u každého obchodního případu
  • nutným předpokladem jsou vyplněné informace v záložce Platby, vyhnete se tak odeslání neúplného emailu klientovi

b) Email klientovi před odjezdem:

  • automatický email s informací na blížící se začátek zájezdu  
  • znění emailu a kdy chcete email odeslat si mužete nastavit sami u každého obchodního případu
  • nutným předpokladem je vyplněná záložka Termín na skutečně prodaný termín, bez této informace CeSYS nedokáže zjistit termín návratu klienta z dovolené

c) Email klientovi po návratu:

  • automatický email s poděkováním za nákup zájezdu nebo např. prosbou o recenzi
  • text a čas kdy chcete email odeslat si mužete nastavit sami u každého obchodního případu  
  • nutné mít vyplněnou záložku termín na skutečně prodaný termín

TIP: Změny jednotlivých emailů pro klienty upravíte v administraci: Nastavení -> Šablony emailů.

V případě, že stále nemáte aktivované Obchodní případy, neváhejte nám napsat na podpora@darkmay.cz.

Tým CeSYS.

Není to jen o softwaru. Od roku 2008 pomáháme růst stovkám cestovek.

Systém CeSYS využívá naše cestovní agentura od roku 2014. Za tu dobu udělali v systému řadu vylepšení. Cokoliv jsme chtěli dořešit, ať se to týkalo tvorby webu nebo administrace, tak nám vždy vyšli z technické podpory maximálně vstříc. Oceňujeme hlavně přístup a trpělivost pracovníků podpory. Vřele doporučujeme i ostatním prodejcům, neskutečně nás to posunulo při prodeji zájezdů.

Dagmar Babičková (https://www.cktravel.cz/)

Na systému CeSYS provozuji cestovní agenturu NUBIS.CZ třetím rokem. Domnívám se, že tento systém je vhodný pro cestovní agentury všech velikostí. Někdo může říci, že zde to, či ono chybí a bude mít pravdu. Já k tomu dodávám, že za dobu kdy na tomto systému pracuji, udělal CeSYS obrovský krok kupředu, a pokud jsem přišel s nějakým smysluplným nápadem na vylepšení, nikdy nebyl zavrhnut a na jeho zpracování začal CeSYS pracovat. Mohu jen dodat, že bych neměnil.

Zdeněk Kochta (www.nubis.cz)

Na systému CeSYS uceňuji jeho sofistikovanost, pevnou cenu za licenci, přestože jsou stále přidávány nové funkce a dobrou komunikaci s technickou podporou. Systém nabízí široké možnosti personalizace pro uživatele bez znalosti tvorby webu, jeho administrace je dostatečně intuitivní a člověk si ho osvojí za pár hodin. Vždy je co zlepšovat, ale na lidech, kteří CeSYS vyvíjí, je vidět, že to ví a že je to baví.

Roman Korecký (www.dovln.cz)

Spolupracuji s CeSYSem od počátku roku 2009. Od té doby přibylo v systému mnoho novinek a ,"vychytávek", které usnadňují mně a mým klientům orientaci na stránkách. Velmi kladně hodnotím také přístup, znalost problematiky a trpělivost pracovníků Podpory, kteří jsou vždy k dispozici a snaží se pomáhat při řešení problémů v tvorbě stránek. Myslím, že systém je nastaven tak, aby si všichni prodejci mohli nastavit prezentaci své firmy na webu, jak si představují.

Iva Křečková (www.royaltour.cz)

Moc děkuji a děkuji vůbec celému cesysu za spolupráci, protože cokoliv je třeba, tak hned řešíte.

Yveta Katrová (www.ca-yvetta.cz)

loading