Co jsou to Modrá setkání a jejich program na březen a duben

Modrá setkání jsou novým formátem školení práce s CeSYSem, který jsme odstartovali v roce 2016 a v kterém budeme pokračovat i nadále. Doporučujeme každé cestovce účast minimálně na jednom setkání ročně. Je to zdarma a snažíme se být Vám co nejblíže!

Vážení přátelé,

dovolujeme si Vás pozvat na další Modrá setkání, která se uskuteční v českých a moravských městech během března  i dubna (kompletní itinerář naleznete níže).

Co jsou to Modrá setkání?

Modrá setkání probíhají formou konzultací v počtu maximálně 2 - 3 agentur tak, abychom mohli garantovat dostatečný prostor pro Vaše dotazy a náměty.  Nechybí samozřejmě ani seznámení s novinkami, které pro Vás v letošním roce chystáme a také realizujeme. Délka konzultace cca 1,5 - 2 hodiny .

Proč se jich účastnit?

Jedná se o výbornou příležitost k prohloubení Vašich znalostí a dovedností práce v CeSYSu. Vzhledem k faktu, že pracujeme formou konzultací ve velmi malých skupinkách, nemusíte mít obavy se ptát na to, co potřebujete vysvětlit nebo s čím si nevíte rady. Vždy dostanete odpověď na Vaše dotazy, vždy Vám ukážeme jak konkrétní situaci v CeSYSu řešit. 

Jak často a kde Modrá setkání probíhají?

Modrá setkání pro Vás realizujeme v týdenních cyklech, tzn. že každý týden jsme k dispozici v jednom předem daném městě v Čechách nebo na Moravě. Naším cílem je být Vám k dispozici ve "Vašem" krajském městě alespoň jednou za 2 měsíce.  Itinerář Modrých setkání pravidelně uveřejňujeme na našem webu a také rozesíláme pozvánky naším newsletterem.

Jsou Modrá setkání placená?

Ne, modrá setkání pro všechny cestovky připravujeme zdarma.


Itinerář Modrých setkání na březen a duben

15. 03. České Budějovice
22. 03. Hodonín
29. 03. Chomutov
06. 04. Olomouc
12. 04. Liberec
19. 04. Brno
26. 04. Teplice

Přihlašujte se opět co nejdříve na známé adrese info@cestovnisystem.cz.

Není to jen o softwaru. Od roku 2008 pomáháme růst stovkám cestovek.

Systém CeSYS využívá naše cestovní agentura od roku 2014. Za tu dobu udělali v systému řadu vylepšení. Cokoliv jsme chtěli dořešit, ať se to týkalo tvorby webu nebo administrace, tak nám vždy vyšli z technické podpory maximálně vstříc. Oceňujeme hlavně přístup a trpělivost pracovníků podpory. Vřele doporučujeme i ostatním prodejcům, neskutečně nás to posunulo při prodeji zájezdů.

Dagmar Babičková (https://www.cktravel.cz/)

Na systému CeSYS provozuji cestovní agenturu NUBIS.CZ třetím rokem. Domnívám se, že tento systém je vhodný pro cestovní agentury všech velikostí. Někdo může říci, že zde to, či ono chybí a bude mít pravdu. Já k tomu dodávám, že za dobu kdy na tomto systému pracuji, udělal CeSYS obrovský krok kupředu, a pokud jsem přišel s nějakým smysluplným nápadem na vylepšení, nikdy nebyl zavrhnut a na jeho zpracování začal CeSYS pracovat. Mohu jen dodat, že bych neměnil.

Zdeněk Kochta (www.nubis.cz)

Na systému CeSYS uceňuji jeho sofistikovanost, pevnou cenu za licenci, přestože jsou stále přidávány nové funkce a dobrou komunikaci s technickou podporou. Systém nabízí široké možnosti personalizace pro uživatele bez znalosti tvorby webu, jeho administrace je dostatečně intuitivní a člověk si ho osvojí za pár hodin. Vždy je co zlepšovat, ale na lidech, kteří CeSYS vyvíjí, je vidět, že to ví a že je to baví.

Roman Korecký (www.dovln.cz)

Spolupracuji s CeSYSem od počátku roku 2009. Od té doby přibylo v systému mnoho novinek a ,"vychytávek", které usnadňují mně a mým klientům orientaci na stránkách. Velmi kladně hodnotím také přístup, znalost problematiky a trpělivost pracovníků Podpory, kteří jsou vždy k dispozici a snaží se pomáhat při řešení problémů v tvorbě stránek. Myslím, že systém je nastaven tak, aby si všichni prodejci mohli nastavit prezentaci své firmy na webu, jak si představují.

Iva Křečková (www.royaltour.cz)

Moc děkuji a děkuji vůbec celému cesysu za spolupráci, protože cokoliv je třeba, tak hned řešíte.

Yveta Katrová (www.ca-yvetta.cz)

Search
loading