Novinka: Obchodní případy

Vše, co nabízíte a prodáváte, ať už na webu nebo osobně v kanceláři můžete nyní evidovat, aktualizovat a poté sledovat jednoduchým způsobem na jednom místě. Představujeme kompletně inovovanou evidenci prodeje - Obchodní případy.

Vážení přátelé,

dovolujeme si Vás informovat, že jsme pečlivě navrhli, otestovali s vybranými cestovkami a vytvořili zcela novou a přehlednější část administrace věnované prodeji - Obchodní případy. Už žádný nepořádek v informacích o vašich klientech, prodaných zájezdech, sjednaných smlouvách a platbách. Navíc s novým kalendářem a možností automatických připomenutí, tak abyste už na nic nezapomněli. 

Obchodní agenda vaší cestovky bude v ucelené podobě vedena na jednom místě v elektronické podobě: 

  • rychlý přistup a tvorba obchodních případů přímo z CeSYSu (Vyhledávač, poptávky z webu atd.)
  • přehledné zobrazení všech důležitých údajů a informací ke konkrétnímu obchodnímu případu  (poptávky, nabídky, rezervace, smlouvy atd.)
  • automatické připomínání důležitých akcí a stavům v budoucnosti (platby,odbavení atd.)
  • možnost řazení obchodních připadů různých pracovníkům
  • obchodní případy se nikdy neztratí; můžete se k nim kdykoliv a odkudkoliv (ke máte připojení k internetu) vrátit, kontrolovat atd.
  • do budoucna možnost propojení i např. Plateb s EET 
  • jsou pro všechny uživatele zdarma


Práce s obchodními případy "kopíruje" logiku prodeje zájezdů v cestovní agentuře:

Obchodní případ si můžete představit jako šanon do kterého zakládáte listy s informacemi k právě vyřizované nabídce pro vašeho klienta (nabídky zájezdů, smlouvy o zájezdu, rozpis plateb, odbavení atd.) a informace na těchto listech aktualizujete pomocí stavů (rozpracováno, rezervace, cestovní smlouva, atd.). Tento šanon lze založit v přehledné elektronické podobě z několika míst v administraci vašeho CeSYSu. Můžete se k němu vrátit vždy, když potřebujete zjistit jak daleko jste s jeho vyřizováním nebo když potřebujete aktualizovat jeho stav. 

  • Případ: List Případ je si můžete představit jako štítek na šanonu, na kterém jsou uvedeny základní informace o obchodním případu: jeho název, datum založení, kdo ho založil a základní parametry nabídky. Současně je zde zobrazena pro rychlou orientaci časová osa (“timeline”) obchodního případu graficky znázorňující vývoj jeho vyřizování.
  • Nabídky a poptávky:  Na listu Nabídky a poptávky vytváříte a spravujete seznam konkrétních nabídek přiřazených do obchodního případu. Jedná se o nabídky, které jsme klientovi buď vyhledali v CeSYS Vyhledávači, vytvořili z poptávky či callbacku z webu nebo vložili později do již existujícího obchodního případu.
  • Rezervace a smlouvy: Na listu Rezervace a smlouvy spravujete a doplňujete seznam záznamů o rezervacích (na nabídnuté zájezdy klientovi) a záznamy o smlouvách o zájezdu (taktéž na nabídnuté zájezdy klientovi).
  • Služby: Na list Služby spravujeme doplňkoví služby k zájezdu, např. cestovní pojištění, vouchery atd. V případě stále se opakujících doplňkových služeb lze vytvořit vlastní šablonu. Cenu doplňkové služby lze zanést do rozpisu plateb v listu Platby a současně lze evidovat výši provize z jednotlivé doplňkové služby.
  • Platby: Na listu Platby spravujete rozpis plateb k uzavřeným smlouvám o zájezdu v daném obchodním případu. Pracovat lze nově s platbami příchozími i odchozími, evidencí vašich provizí a taktéž doplňkových služeb k zájezdu, které nejsou evidovány na smlouvě o zájezdu. Přidali jsme i rychlou tvorbu pokladních dokladů a faktur u příchozích plateb.
  • Odbavení: List s rozpisem odbavení klienta; evidujete kdo, kdy a jakým způsobem vyřizuje odbavení klienta.
  • Termín: Na listu termín CeSYS zaznamenává skladbu zájezdu dle požadavků, které vám byly předány klientem a dle kterých jste klientovi vyhledali a předali nabídku v rámci jemu přiřazenému obchodnímu případu.
  • Kalendář: List Kalendář obsahuje jednoduchý plánovací kalendář sloužící k evidenci událostí jako jsou volání či schůzky s klienty pro daný obchodní případ. Současně do něj můžete zaznamenávat jednotlivé akce v rámci obchodního případu na které chcete být upozorňováni.
  • Soubory: Seznam souborů, které jste si nahráli k obchodnímu případu, např. smlouvy o zájezdu, naskenovaná písemná potvrzení atp.
  • Historie: List Historie si můžete představit jako automatický záznamník (log) změn realizovaných v obchodním případu (nedá se smazat). Slouží k evidenci všech změn, které jste vy nebo vaši pracovníci v rámci vyřizovaní obchodního případu provedli. Lze použít pro zpětnou kontrolu v případě zjištěných nesrovnalostí.
  • Cestovní kancelář: V kartě Cestovní kancelář u obchodního případu vidíte informace o cestovce se kterou klient cestuje včetně důležitých dokumentů VOP, pojistka atd.

Věříme, že obchodní případy přispějí k dalšímu zjednodušení vaší každodenní agendy. 

Chci aktivovat obchodní případy

Není to jen o softwaru. Od roku 2008 pomáháme růst stovkám cestovek.

Systém CeSYS využívá naše cestovní agentura od roku 2014. Za tu dobu udělali v systému řadu vylepšení. Cokoliv jsme chtěli dořešit, ať se to týkalo tvorby webu nebo administrace, tak nám vždy vyšli z technické podpory maximálně vstříc. Oceňujeme hlavně přístup a trpělivost pracovníků podpory. Vřele doporučujeme i ostatním prodejcům, neskutečně nás to posunulo při prodeji zájezdů.

Dagmar Babičková (https://www.cktravel.cz/)

Na systému CeSYS provozuji cestovní agenturu NUBIS.CZ třetím rokem. Domnívám se, že tento systém je vhodný pro cestovní agentury všech velikostí. Někdo může říci, že zde to, či ono chybí a bude mít pravdu. Já k tomu dodávám, že za dobu kdy na tomto systému pracuji, udělal CeSYS obrovský krok kupředu, a pokud jsem přišel s nějakým smysluplným nápadem na vylepšení, nikdy nebyl zavrhnut a na jeho zpracování začal CeSYS pracovat. Mohu jen dodat, že bych neměnil.

Zdeněk Kochta (www.nubis.cz)

Na systému CeSYS uceňuji jeho sofistikovanost, pevnou cenu za licenci, přestože jsou stále přidávány nové funkce a dobrou komunikaci s technickou podporou. Systém nabízí široké možnosti personalizace pro uživatele bez znalosti tvorby webu, jeho administrace je dostatečně intuitivní a člověk si ho osvojí za pár hodin. Vždy je co zlepšovat, ale na lidech, kteří CeSYS vyvíjí, je vidět, že to ví a že je to baví.

Roman Korecký (www.dovln.cz)

Spolupracuji s CeSYSem od počátku roku 2009. Od té doby přibylo v systému mnoho novinek a ,"vychytávek", které usnadňují mně a mým klientům orientaci na stránkách. Velmi kladně hodnotím také přístup, znalost problematiky a trpělivost pracovníků Podpory, kteří jsou vždy k dispozici a snaží se pomáhat při řešení problémů v tvorbě stránek. Myslím, že systém je nastaven tak, aby si všichni prodejci mohli nastavit prezentaci své firmy na webu, jak si představují.

Iva Křečková (www.royaltour.cz)

Moc děkuji a děkuji vůbec celému cesysu za spolupráci, protože cokoliv je třeba, tak hned řešíte.

Yveta Katrová (www.ca-yvetta.cz)

loading