Novinka: Obchodní případy

Vše, co nabízíte a prodáváte, ať už na webu nebo osobně v kanceláři můžete nyní evidovat, aktualizovat a poté sledovat jednoduchým způsobem na jednom místě. Představujeme kompletně inovovanou evidenci prodeje - Obchodní případy.

Vážení přátelé,

dovolujeme si Vás informovat, že jsme pečlivě navrhli, otestovali s vybranými cestovkami a vytvořili zcela novou a přehlednější část administrace věnované prodeji - Obchodní případy. Už žádný nepořádek v informacích o vašich klientech, prodaných zájezdech, sjednaných smlouvách a platbách. Navíc s novým kalendářem a možností automatických připomenutí, tak abyste už na nic nezapomněli. 

Obchodní agenda vaší cestovky bude v ucelené podobě vedena na jednom místě v elektronické podobě: 

  • rychlý přistup a tvorba obchodních případů přímo z CeSYSu (Vyhledávač, poptávky z webu atd.)
  • přehledné zobrazení všech důležitých údajů a informací ke konkrétnímu obchodnímu případu  (poptávky, nabídky, rezervace, smlouvy atd.)
  • automatické připomínání důležitých akcí a stavům v budoucnosti (platby,odbavení atd.)
  • možnost řazení obchodních připadů různých pracovníkům
  • obchodní případy se nikdy neztratí; můžete se k nim kdykoliv a odkudkoliv (ke máte připojení k internetu) vrátit, kontrolovat atd.
  • do budoucna možnost propojení i např. Plateb s EET 
  • jsou pro všechny uživatele zdarma


Práce s obchodními případy "kopíruje" logiku prodeje zájezdů v cestovní agentuře:

Obchodní případ si můžete představit jako šanon do kterého zakládáte listy s informacemi k právě vyřizované nabídce pro vašeho klienta (nabídky zájezdů, smlouvy o zájezdu, rozpis plateb, odbavení atd.) a informace na těchto listech aktualizujete pomocí stavů (rozpracováno, rezervace, cestovní smlouva, atd.). Tento šanon lze založit v přehledné elektronické podobě z několika míst v administraci vašeho CeSYSu. Můžete se k němu vrátit vždy, když potřebujete zjistit jak daleko jste s jeho vyřizováním nebo když potřebujete aktualizovat jeho stav. 

  • Případ: List Případ je si můžete představit jako štítek na šanonu, na kterém jsou uvedeny základní informace o obchodním případu: jeho název, datum založení, kdo ho založil a základní parametry nabídky. Současně je zde zobrazena pro rychlou orientaci časová osa (“timeline”) obchodního případu graficky znázorňující vývoj jeho vyřizování.
  • Nabídky a poptávky:  Na listu Nabídky a poptávky vytváříte a spravujete seznam konkrétních nabídek přiřazených do obchodního případu. Jedná se o nabídky, které jsme klientovi buď vyhledali v CeSYS Vyhledávači, vytvořili z poptávky či callbacku z webu nebo vložili později do již existujícího obchodního případu.
  • Rezervace a smlouvy: Na listu Rezervace a smlouvy spravujete a doplňujete seznam záznamů o rezervacích (na nabídnuté zájezdy klientovi) a záznamy o smlouvách o zájezdu (taktéž na nabídnuté zájezdy klientovi).
  • Služby: Na list Služby spravujeme doplňkoví služby k zájezdu, např. cestovní pojištění, vouchery atd. V případě stále se opakujících doplňkových služeb lze vytvořit vlastní šablonu. Cenu doplňkové služby lze zanést do rozpisu plateb v listu Platby a současně lze evidovat výši provize z jednotlivé doplňkové služby.
  • Platby: Na listu Platby spravujete rozpis plateb k uzavřeným smlouvám o zájezdu v daném obchodním případu. Pracovat lze nově s platbami příchozími i odchozími, evidencí vašich provizí a taktéž doplňkových služeb k zájezdu, které nejsou evidovány na smlouvě o zájezdu. Přidali jsme i rychlou tvorbu pokladních dokladů a faktur u příchozích plateb.
  • Odbavení: List s rozpisem odbavení klienta; evidujete kdo, kdy a jakým způsobem vyřizuje odbavení klienta.
  • Termín: Na listu termín CeSYS zaznamenává skladbu zájezdu dle požadavků, které vám byly předány klientem a dle kterých jste klientovi vyhledali a předali nabídku v rámci jemu přiřazenému obchodnímu případu.
  • Kalendář: List Kalendář obsahuje jednoduchý plánovací kalendář sloužící k evidenci událostí jako jsou volání či schůzky s klienty pro daný obchodní případ. Současně do něj můžete zaznamenávat jednotlivé akce v rámci obchodního případu na které chcete být upozorňováni.
  • Soubory: Seznam souborů, které jste si nahráli k obchodnímu případu, např. smlouvy o zájezdu, naskenovaná písemná potvrzení atp.
  • Historie: List Historie si můžete představit jako automatický záznamník (log) změn realizovaných v obchodním případu (nedá se smazat). Slouží k evidenci všech změn, které jste vy nebo vaši pracovníci v rámci vyřizovaní obchodního případu provedli. Lze použít pro zpětnou kontrolu v případě zjištěných nesrovnalostí.
  • Cestovní kancelář: V kartě Cestovní kancelář u obchodního případu vidíte informace o cestovce se kterou klient cestuje včetně důležitých dokumentů VOP, pojistka atd.

Věříme, že obchodní případy přispějí k dalšímu zjednodušení vaší každodenní agendy. 

Chci aktivovat obchodní případy

Nedávné články

Není to jen o softwaru. Od roku 2008 pomáháme růst stovkám cestovek.

Na systému CeSYS provozuji cestovní agenturu NUBIS.CZ třetím rokem. Domnívám se, že tento systém je vhodný pro cestovní agentury všech velikostí. Někdo může říci, že zde to, či ono chybí a bude mít pravdu. Já k tomu dodávám, že za dobu kdy na tomto systému pracuji, udělal CeSYS obrovský krok kupředu, a pokud jsem přišel s nějakým smysluplným nápadem na vylepšení, nikdy nebyl zavrhnut a na jeho zpracování začal CeSYS pracovat. Mohu jen dodat, že bych neměnil.

Zdeněk Kochta (www.nubis.cz)

Na systému CeSYS uceňuji jeho sofistikovanost, pevnou cenu za licenci, přestože jsou stále přidávány nové funkce a dobrou komunikaci s technickou podporou. Systém nabízí široké možnosti personalizace pro uživatele bez znalosti tvorby webu, jeho administrace je dostatečně intuitivní a člověk si ho osvojí za pár hodin. Vždy je co zlepšovat, ale na lidech, kteří CeSYS vyvíjí, je vidět, že to ví a že je to baví.

Roman Korecký (www.dovln.cz)

Spolupracuji s CeSYSem od počátku roku 2009. Od té doby přibylo v systému mnoho novinek a ,"vychytávek", které usnadňují mně a mým klientům orientaci na stránkách. Velmi kladně hodnotím také přístup, znalost problematiky a trpělivost pracovníků Podpory, kteří jsou vždy k dispozici a snaží se pomáhat při řešení problémů v tvorbě stránek. Myslím, že systém je nastaven tak, aby si všichni prodejci mohli nastavit prezentaci své firmy na webu, jak si představují.

Iva Křečková (www.royaltour.cz)

Moc děkuji a děkuji vůbec celému cesysu za spolupráci, protože cokoliv je třeba, tak hned řešíte.

Yveta Katrová (www.ca-yvetta.cz)

loading