Nová evidence obchodních případů

Rádi bychom Vás informovali o blížícím se dokončení zcela inovované evidence obchodních případů v CeSYSu. Celý proces evidence jsme výrazným způsobem zjednodušili a zautomatizovali.

Vážení přátelé,

během posledních několika týdnů jsme usilovně pracovali na inovaci současného systému evidence obchodních případů. Cílem je jeho zjednodušení a maximální automatizace všech úkonů se kterými se v praxi cestovky setkáváte, a to od přijetí poptávky z webu / callbacku, poptávky od klienta u Vás v kanceláři nebo poptávky přijaté telefonicky či emailem.

Nově budete moci všechny výše uvedené druhy poptávek sdružovat "na jedno kliknutí" pod tzn. obchodní případ, ve kterém budou automaticky evidovány všechny informace o klientovi, jeho poptávce, závazných rezervacích, vystavených smlouvách o zájezdu a odbaveních. Maximum věcí jsme se snažili zautomatizovat, především změny jednotlivých stavů obchodních případů.  

Mezi základní funkce nové evidence patří:

  • jednoduchá tvorba nových obchodních případů rovnou z CeSYS Vyhledávače
  • rychlé přiřazení více poptávek od jednoho klienta (poptávky z webu, callbacky z webu, Vámi vytvořené poptávky) do jednoho obchodního případu
  • přehledná evidence jednotlivých stavů obchodního případu 
  • souhrnné infografiky prodejů Vaší cestovky (např. přehledy prodejů dle destinací atd.)

Mimo jiné jsme přidali možnost uložení rozpracovaného vyhledávání v CeSYS Vyhledávači - pokud máte rozpracované vyhledávání a potřebujete otevřít další, můžete si toto původní vyhledávání uložit a později se k němu vrátit.

Předpokládme, že novou evidenci obchodních případů sputíme do ostrého provozu co nejdříve. 

Tým CeSYS

Není to jen o softwaru. Od roku 2008 pomáháme růst stovkám cestovek.

Na systému CeSYS provozuji cestovní agenturu NUBIS.CZ třetím rokem. Domnívám se, že tento systém je vhodný pro cestovní agentury všech velikostí. Někdo může říci, že zde to, či ono chybí a bude mít pravdu. Já k tomu dodávám, že za dobu kdy na tomto systému pracuji, udělal CeSYS obrovský krok kupředu, a pokud jsem přišel s nějakým smysluplným nápadem na vylepšení, nikdy nebyl zavrhnut a na jeho zpracování začal CeSYS pracovat. Mohu jen dodat, že bych neměnil.

Zdeněk Kochta (www.nubis.cz)

Na systému CeSYS uceňuji jeho sofistikovanost, pevnou cenu za licenci, přestože jsou stále přidávány nové funkce a dobrou komunikaci s technickou podporou. Systém nabízí široké možnosti personalizace pro uživatele bez znalosti tvorby webu, jeho administrace je dostatečně intuitivní a člověk si ho osvojí za pár hodin. Vždy je co zlepšovat, ale na lidech, kteří CeSYS vyvíjí, je vidět, že to ví a že je to baví.

Roman Korecký (www.dovln.cz)

Spolupracuji s CeSYSem od počátku roku 2009. Od té doby přibylo v systému mnoho novinek a ,"vychytávek", které usnadňují mně a mým klientům orientaci na stránkách. Velmi kladně hodnotím také přístup, znalost problematiky a trpělivost pracovníků Podpory, kteří jsou vždy k dispozici a snaží se pomáhat při řešení problémů v tvorbě stránek. Myslím, že systém je nastaven tak, aby si všichni prodejci mohli nastavit prezentaci své firmy na webu, jak si představují.

Iva Křečková (www.royaltour.cz)

Moc děkuji a děkuji vůbec celému cesysu za spolupráci, protože cokoliv je třeba, tak hned řešíte.

Yveta Katrová (www.ca-yvetta.cz)

loading