Zlepšujeme vyřizování vašich požadavků na hotline podpoře

Komunikujte s námi online z administrace vašeho CeSYSu, je to jednoduché a efektivní řešení Vašich požadavků.

Potřebujete rychle vyřešit Váš dotaz nebo přímo navést v administraci Vašeho CeSYSu na konkrétní nástroj a ukázat jak se s ním pracuje?  Od dnešního dne je to možné díky nové službě, kterou jsem integrovali do CeSYSu.

Online komunikace v CeSYSu

V pravém dolním rohu administrace CeSYSu je od dnešního dne k dispozici "dialogové okénko" pomocí kterého můžete online komunikovat s hotline podporou.

Komunikace pomocí tohoto nástroje má řadu výhod:

  • ihned váš dotaz vidíme a můžeme ho dle jeho povahy přiřadit tomu správnému kolegovi, který vám s jeho řešením pomůže
  • dotazy se automaticky přiřazují k vaši předchozí emailové komunikaci, což přispívá obecně k rychlejšímu vyřešení dotazů
  • pomocí připojení "vzdálené plochy" vás můžeme rychle navést tam kam potřebujete nebo ukázat prakticky jak s konkrétním nástrojem pracovat (pouze v rámci administrace, nikoliv veřejného webu)
  • v případě problému můžeme rychle vyhledat vaší komunikaci a problém vyřešit

Služba je samozřejmě pro uživatele CeSYS zdarma. Telefonická hotline 480 00 25 25 stejně jako email podpora@darkmay.cz funguje nadále ve stejném režimu.

Věříme, že nová služba nám umožní rychlejší vyřízení Vašich požadavků a bude představovat efektivnější nástroj než Skype, který nebudeme od 1.10.2015 nadále pro účely hotline používat.

Tým CeSYS

Není to jen o softwaru. Od roku 2008 pomáháme růst stovkám cestovek.

Systém CeSYS využívá naše cestovní agentura od roku 2014. Za tu dobu udělali v systému řadu vylepšení. Cokoliv jsme chtěli dořešit, ať se to týkalo tvorby webu nebo administrace, tak nám vždy vyšli z technické podpory maximálně vstříc. Oceňujeme hlavně přístup a trpělivost pracovníků podpory. Vřele doporučujeme i ostatním prodejcům, neskutečně nás to posunulo při prodeji zájezdů.

Dagmar Babičková (https://www.cktravel.cz/)

Na systému CeSYS provozuji cestovní agenturu NUBIS.CZ třetím rokem. Domnívám se, že tento systém je vhodný pro cestovní agentury všech velikostí. Někdo může říci, že zde to, či ono chybí a bude mít pravdu. Já k tomu dodávám, že za dobu kdy na tomto systému pracuji, udělal CeSYS obrovský krok kupředu, a pokud jsem přišel s nějakým smysluplným nápadem na vylepšení, nikdy nebyl zavrhnut a na jeho zpracování začal CeSYS pracovat. Mohu jen dodat, že bych neměnil.

Zdeněk Kochta (www.nubis.cz)

Na systému CeSYS uceňuji jeho sofistikovanost, pevnou cenu za licenci, přestože jsou stále přidávány nové funkce a dobrou komunikaci s technickou podporou. Systém nabízí široké možnosti personalizace pro uživatele bez znalosti tvorby webu, jeho administrace je dostatečně intuitivní a člověk si ho osvojí za pár hodin. Vždy je co zlepšovat, ale na lidech, kteří CeSYS vyvíjí, je vidět, že to ví a že je to baví.

Roman Korecký (www.dovln.cz)

Spolupracuji s CeSYSem od počátku roku 2009. Od té doby přibylo v systému mnoho novinek a ,"vychytávek", které usnadňují mně a mým klientům orientaci na stránkách. Velmi kladně hodnotím také přístup, znalost problematiky a trpělivost pracovníků Podpory, kteří jsou vždy k dispozici a snaží se pomáhat při řešení problémů v tvorbě stránek. Myslím, že systém je nastaven tak, aby si všichni prodejci mohli nastavit prezentaci své firmy na webu, jak si představují.

Iva Křečková (www.royaltour.cz)

Moc děkuji a děkuji vůbec celému cesysu za spolupráci, protože cokoliv je třeba, tak hned řešíte.

Yveta Katrová (www.ca-yvetta.cz)

loading