Zlepšujeme vyřizování vašich požadavků na hotline podpoře

Komunikujte s námi online z administrace vašeho CeSYSu, je to jednoduché a efektivní řešení Vašich požadavků.

Potřebujete rychle vyřešit Váš dotaz nebo přímo navést v administraci Vašeho CeSYSu na konkrétní nástroj a ukázat jak se s ním pracuje?  Od dnešního dne je to možné díky nové službě, kterou jsem integrovali do CeSYSu.

Online komunikace v CeSYSu

V pravém dolním rohu administrace CeSYSu je od dnešního dne k dispozici "dialogové okénko" pomocí kterého můžete online komunikovat s hotline podporou.

Komunikace pomocí tohoto nástroje má řadu výhod:

  • ihned váš dotaz vidíme a můžeme ho dle jeho povahy přiřadit tomu správnému kolegovi, který vám s jeho řešením pomůže
  • dotazy se automaticky přiřazují k vaši předchozí emailové komunikaci, což přispívá obecně k rychlejšímu vyřešení dotazů
  • pomocí připojení "vzdálené plochy" vás můžeme rychle navést tam kam potřebujete nebo ukázat prakticky jak s konkrétním nástrojem pracovat (pouze v rámci administrace, nikoliv veřejného webu)
  • v případě problému můžeme rychle vyhledat vaší komunikaci a problém vyřešit

Služba je samozřejmě pro uživatele CeSYS zdarma. Telefonická hotline 480 00 25 25 stejně jako email podpora@darkmay.cz funguje nadále ve stejném režimu.

Věříme, že nová služba nám umožní rychlejší vyřízení Vašich požadavků a bude představovat efektivnější nástroj než Skype, který nebudeme od 1.10.2015 nadále pro účely hotline používat.

Tým CeSYS

Není to jen o softwaru. Od roku 2008 pomáháme růst stovkám cestovek.

Na systému CeSYS provozuji cestovní agenturu NUBIS.CZ třetím rokem. Domnívám se, že tento systém je vhodný pro cestovní agentury všech velikostí. Někdo může říci, že zde to, či ono chybí a bude mít pravdu. Já k tomu dodávám, že za dobu kdy na tomto systému pracuji, udělal CeSYS obrovský krok kupředu, a pokud jsem přišel s nějakým smysluplným nápadem na vylepšení, nikdy nebyl zavrhnut a na jeho zpracování začal CeSYS pracovat. Mohu jen dodat, že bych neměnil.

Zdeněk Kochta (www.nubis.cz)

Na systému CeSYS uceňuji jeho sofistikovanost, pevnou cenu za licenci, přestože jsou stále přidávány nové funkce a dobrou komunikaci s technickou podporou. Systém nabízí široké možnosti personalizace pro uživatele bez znalosti tvorby webu, jeho administrace je dostatečně intuitivní a člověk si ho osvojí za pár hodin. Vždy je co zlepšovat, ale na lidech, kteří CeSYS vyvíjí, je vidět, že to ví a že je to baví.

Roman Korecký (www.dovln.cz)

Spolupracuji s CeSYSem od počátku roku 2009. Od té doby přibylo v systému mnoho novinek a ,"vychytávek", které usnadňují mně a mým klientům orientaci na stránkách. Velmi kladně hodnotím také přístup, znalost problematiky a trpělivost pracovníků Podpory, kteří jsou vždy k dispozici a snaží se pomáhat při řešení problémů v tvorbě stránek. Myslím, že systém je nastaven tak, aby si všichni prodejci mohli nastavit prezentaci své firmy na webu, jak si představují.

Iva Křečková (www.royaltour.cz)

Moc děkuji a děkuji vůbec celému cesysu za spolupráci, protože cokoliv je třeba, tak hned řešíte.

Yveta Katrová (www.ca-yvetta.cz)

loading