Vyhrajte letenky a užijte si víkend v Paříži, Malaze nebo Římě!

CeSYS společně s Click2Claim vyhlašují dvě soutěže o letenky do krásných evropských měst. Užijte si víkend v Paříži, Malaze či Římě.

Zúčastnit se může každá cestovka prodávájící přes CeSYS bez ohledu na velikost a místo působení.

O co hrajeme?

Celkem o 12 letenek do Paříže, Říma nebo Malagy (dle vlastního výběru).

Kdo vyhrává?

První tři cestovky, které podají do konce září celkem deset oprávněných žádostí nebo prodají 350 asistentů v partnerském programu Click2Claim v CeSYSu. Nemáte ještě partnerský program aktivovaný? Napište nám na hotline podporu. :)

Kdy soutěž probíhá?

Soutěž probíhá od 15.června 2015 do 30.září 2015.

Jak se do soutěže zapojit?

  • Sjednávejte náhrady jednoduše v administraci Vašeho CeSYSu. Nevíte jak? Rádi Vám službu aktivujeme a poradíme Vám jak s ní pracovat.
  • Nabízejte Click2Claim při prodeji zájedů ve vaší kanceláři nebo si zapněte Click2Claim v objednávce na vašem webu.
  • Pošlete newslleter z CeSYSu Vaším klientům s informací o možnosti zakoupení služby Asistent a ověření nároku na kompenzaci. Nárok na kompenzaci je až 24 měsíců zpět.
  • Informujte Vaše klienty při nákupu zájezdu, že s jakýmkoli problémem s letem se mohou obrátit na Vás. Nebo rovnou nabídněte službu Asistent.
  • Označte Vaší provozovnu samolepkou C2C (kontaktní místo při problému s letem). Nemáte samolepku, napište si o ní.
  • Informujte o možnostech prověření náhrad v letecké dopravě na svém webu. Rádi pro Vás zdarma připravíme informační stránku do Vašeho webu.

Těšíme se na Vaší účast v soutěži!

Tým CeSYS a Click2Claim.

Není to jen o softwaru. Od roku 2008 pomáháme růst stovkám cestovek.

Systém CeSYS využívá naše cestovní agentura od roku 2014. Za tu dobu udělali v systému řadu vylepšení. Cokoliv jsme chtěli dořešit, ať se to týkalo tvorby webu nebo administrace, tak nám vždy vyšli z technické podpory maximálně vstříc. Oceňujeme hlavně přístup a trpělivost pracovníků podpory. Vřele doporučujeme i ostatním prodejcům, neskutečně nás to posunulo při prodeji zájezdů.

Dagmar Babičková (https://www.cktravel.cz/)

Na systému CeSYS provozuji cestovní agenturu NUBIS.CZ třetím rokem. Domnívám se, že tento systém je vhodný pro cestovní agentury všech velikostí. Někdo může říci, že zde to, či ono chybí a bude mít pravdu. Já k tomu dodávám, že za dobu kdy na tomto systému pracuji, udělal CeSYS obrovský krok kupředu, a pokud jsem přišel s nějakým smysluplným nápadem na vylepšení, nikdy nebyl zavrhnut a na jeho zpracování začal CeSYS pracovat. Mohu jen dodat, že bych neměnil.

Zdeněk Kochta (www.nubis.cz)

Na systému CeSYS uceňuji jeho sofistikovanost, pevnou cenu za licenci, přestože jsou stále přidávány nové funkce a dobrou komunikaci s technickou podporou. Systém nabízí široké možnosti personalizace pro uživatele bez znalosti tvorby webu, jeho administrace je dostatečně intuitivní a člověk si ho osvojí za pár hodin. Vždy je co zlepšovat, ale na lidech, kteří CeSYS vyvíjí, je vidět, že to ví a že je to baví.

Roman Korecký (www.dovln.cz)

Spolupracuji s CeSYSem od počátku roku 2009. Od té doby přibylo v systému mnoho novinek a ,"vychytávek", které usnadňují mně a mým klientům orientaci na stránkách. Velmi kladně hodnotím také přístup, znalost problematiky a trpělivost pracovníků Podpory, kteří jsou vždy k dispozici a snaží se pomáhat při řešení problémů v tvorbě stránek. Myslím, že systém je nastaven tak, aby si všichni prodejci mohli nastavit prezentaci své firmy na webu, jak si představují.

Iva Křečková (www.royaltour.cz)

Moc děkuji a děkuji vůbec celému cesysu za spolupráci, protože cokoliv je třeba, tak hned řešíte.

Yveta Katrová (www.ca-yvetta.cz)

loading