Bloček: Proč masterujeme hotely

V ČR působí možná nejvíce cestovních kanceláří v přepočtu na jednoho obyvatele na světě. V CeSYSu je aktuálně 287 CK. Nabídka zájezdů cestovních kanceláří je tedy široká, nicm...

V ČR působí možná nejvíce cestovních kanceláří v přepočtu na jednoho obyvatele na světě. V CeSYSu je aktuálně 287 CK. Nabídka zájezdů cestovních kanceláří je tedy široká, nicméně v mnoha případech velmi podobná nebo dokonce totožná. Znáte to, dovolenou v jednom konkrétním hotelu - třeba v Turecku nebo Egyptě - si může vybrat váš klient hned od několika různých cestovních kanceláří. Rozdíl je většinou v ceně nebo poskytovaných službách. Nicméně je to pořád tentýž hotel, na tomtéž místě, v té samé destinaci.

Co se stane pokud vezmete takto strukturovanou nabídku a velmi zjednodušeně řečeno ji dáte "na jednu hromadu"? Vznikne soubor dat, v kterém něco najít není úplně jednoduché. Navíc pokud hledáte pro klienta konkrétní hotel, velmi pravděpodobně ho najdete několikrát a pokaždé se bude jmenovat trochu jinak. Jednou jeho název odpovídá skutečnosti, podruhé si ho nějak pojmenuje sama cestovní kancelář a často narazíte na název hotelu kreativně obohacený o marketingové sdělení CK (např. Hotel Sea Gull - NEJLEŠPÍ NABÍDKA NAŠÍ CK ZA LASTMINUTOVÉ CENY!!!). Ta chyba je tam záměrně.

Z Výsledků vyhledávání pak "trčí" na návštěvníka vašeho webu nikoliv výsledek vyhledávaní, ale další výzva k vyhledání toho, co klient vlastně původně hledal. Mimochodem to také značně ztěžuje možnost napojení dalších informací spojených s hotelem - jeho recenze, zobrazení polohy na mapě atd. Jak si má klient vybrat tu správnou recenzi hotelu, když není schopen najít hotel, který hledal. Jak má vložit recenzi k hotelu, kde strávil super dovolenou, když má na výběr z několika podobně se jmenujících hotelů? V kterém jsem to tedy vlastně byl?

To je jen namátkou několik důvodů proč jsme se rozhodli slučovat nabídky různých cestovních kanceláří do jednoho hotelu pod jeden ověřený a správný název hotelu. Toho hotelu ve kterém jste skutečně strávili dovolenou. Když jsme s tím začali před šesti lety, nikdo jiný nic podobného v ČR nedělal. Během krátké doby jsme si vytvořili nástroje a systém (nebyla to malá investice) k co nejspolehlivějšímu a nejrychlejšímu masterování hotelů. V současné době se věnuje práci s hotely menší tým lidí (není to malá investice). Ale stojí to za to. Pro Vás. Výsledkem je přehledný prodejní systém pro vás a vaše klienty.

Tým CeSYS

Nedávné články

Není to jen o softwaru. Od roku 2008 pomáháme růst stovkám cestovek.

Systém CeSYS využívá naše cestovní agentura od roku 2014. Za tu dobu udělali v systému řadu vylepšení. Cokoliv jsme chtěli dořešit, ať se to týkalo tvorby webu nebo administrace, tak nám vždy vyšli z technické podpory maximálně vstříc. Oceňujeme hlavně přístup a trpělivost pracovníků podpory. Vřele doporučujeme i ostatním prodejcům, neskutečně nás to posunulo při prodeji zájezdů.

Dagmar Babičková (https://www.cktravel.cz/)

Na systému CeSYS provozuji cestovní agenturu NUBIS.CZ třetím rokem. Domnívám se, že tento systém je vhodný pro cestovní agentury všech velikostí. Někdo může říci, že zde to, či ono chybí a bude mít pravdu. Já k tomu dodávám, že za dobu kdy na tomto systému pracuji, udělal CeSYS obrovský krok kupředu, a pokud jsem přišel s nějakým smysluplným nápadem na vylepšení, nikdy nebyl zavrhnut a na jeho zpracování začal CeSYS pracovat. Mohu jen dodat, že bych neměnil.

Zdeněk Kochta (www.nubis.cz)

Na systému CeSYS uceňuji jeho sofistikovanost, pevnou cenu za licenci, přestože jsou stále přidávány nové funkce a dobrou komunikaci s technickou podporou. Systém nabízí široké možnosti personalizace pro uživatele bez znalosti tvorby webu, jeho administrace je dostatečně intuitivní a člověk si ho osvojí za pár hodin. Vždy je co zlepšovat, ale na lidech, kteří CeSYS vyvíjí, je vidět, že to ví a že je to baví.

Roman Korecký (www.dovln.cz)

Spolupracuji s CeSYSem od počátku roku 2009. Od té doby přibylo v systému mnoho novinek a ,"vychytávek", které usnadňují mně a mým klientům orientaci na stránkách. Velmi kladně hodnotím také přístup, znalost problematiky a trpělivost pracovníků Podpory, kteří jsou vždy k dispozici a snaží se pomáhat při řešení problémů v tvorbě stránek. Myslím, že systém je nastaven tak, aby si všichni prodejci mohli nastavit prezentaci své firmy na webu, jak si představují.

Iva Křečková (www.royaltour.cz)

Moc děkuji a děkuji vůbec celému cesysu za spolupráci, protože cokoliv je třeba, tak hned řešíte.

Yveta Katrová (www.ca-yvetta.cz)

loading