Sledujte úspěšnost vašich newsletterů

Letní sezona pomalu končí a my přinášíme jedno z mnoha plánovaných vylepšení - statistiky úspěšnosti newsletterů. U všech odeslaných newsletterů máte nově možnost sledovat statist...

Letní sezona pomalu končí a my přinášíme jedno z mnoha plánovaných vylepšení - statistiky úspěšnosti newsletterů. U všech odeslaných newsletterů máte nově možnost sledovat statistiky úspěšnosti vašich marketingových sdělení. Sledovat lze kolik příjemců newsletter otevřelo, kolik příjemců kliklo na odkazy v newsletteru a zda newsletter mohl vést k objednávce zájezdu. Mimo to jsme přidali možnost odložit odeslání newsletteru na přesně stanovený datum a čas.

Co musím udělat, aby mi statistiky fungovali

Nic. Statistiky jsou automaticky aktivní pro všechny uživatele verzí Standard a Profi.

Kde statistiky naleznete

Statistiky naleznete po přihlášení do administrace vašeho CeSYSu v záložce Prodej -> Newsletter u všech odeslaných newsletterů po 28.srpnu 2014. Stačí kliknout na tlačítko "Statistiky".

Co ve statistikách najdete

Statistiky jsou zpracovány do přehledné stránky skládající se z informací o odeslaném newsletteru, koláčového grafu a souhrnu aktivit kontaktů (příjemců).

  • Název kampaně: Název vašeho newseletteru
  • Kampaň odeslána: Přesný čas a datum, kdy jste newsletter odeslali
  • Celkový počet adres: Počet emailových adres (příjemců) na které jste newsletter odeslali
  • Statistiky newsletterů: Koláčový graf, jednotlivé barvy zobrazují následující informace:
    • červená barva: emailové adresy (přijemci), kteří newsletter neotevřeli
    • modrá barva: emailové adresy (příjemci), kteří newsletter otevřeli
    • žlutá barva: emailové adresy (příjemci), kteří newsletter otevřeli a navíc klikli na jakýkoli odkaz v newsletteru

Statistiky newsletteru

 

Aktivita kontaktu:

 

Sledovat můžete dále detailní výpis aktivit jednotlivých emailových adres (příjemců)

  • E-mail: konkrétní email příjemce
  • Otevřeno: "fajka" říká, že příjemce email otevřel
  • Kliknuto na odkaz: "fajfka" říká, že příjemce klikl na libovolný odkaz v newslleteru
  • Vedlo k objednávce: "fajfka" říká, že příjemce přišel na váš web minimálně jednou v posledních třech týdnech, "křížek" říká opak

Věříme, že Vám statistiky pomohou lépe vyhodnocovat a cílit vaše marketingová sdělení. V případě jakýchkoli dotazů jsme k dispozici na hotline podpoře.

Nedávné články

Není to jen o softwaru. Od roku 2008 pomáháme růst stovkám cestovek.

Systém CeSYS využívá naše cestovní agentura od roku 2014. Za tu dobu udělali v systému řadu vylepšení. Cokoliv jsme chtěli dořešit, ať se to týkalo tvorby webu nebo administrace, tak nám vždy vyšli z technické podpory maximálně vstříc. Oceňujeme hlavně přístup a trpělivost pracovníků podpory. Vřele doporučujeme i ostatním prodejcům, neskutečně nás to posunulo při prodeji zájezdů.

Dagmar Babičková (https://www.cktravel.cz/)

Na systému CeSYS provozuji cestovní agenturu NUBIS.CZ třetím rokem. Domnívám se, že tento systém je vhodný pro cestovní agentury všech velikostí. Někdo může říci, že zde to, či ono chybí a bude mít pravdu. Já k tomu dodávám, že za dobu kdy na tomto systému pracuji, udělal CeSYS obrovský krok kupředu, a pokud jsem přišel s nějakým smysluplným nápadem na vylepšení, nikdy nebyl zavrhnut a na jeho zpracování začal CeSYS pracovat. Mohu jen dodat, že bych neměnil.

Zdeněk Kochta (www.nubis.cz)

Na systému CeSYS uceňuji jeho sofistikovanost, pevnou cenu za licenci, přestože jsou stále přidávány nové funkce a dobrou komunikaci s technickou podporou. Systém nabízí široké možnosti personalizace pro uživatele bez znalosti tvorby webu, jeho administrace je dostatečně intuitivní a člověk si ho osvojí za pár hodin. Vždy je co zlepšovat, ale na lidech, kteří CeSYS vyvíjí, je vidět, že to ví a že je to baví.

Roman Korecký (www.dovln.cz)

Spolupracuji s CeSYSem od počátku roku 2009. Od té doby přibylo v systému mnoho novinek a ,"vychytávek", které usnadňují mně a mým klientům orientaci na stránkách. Velmi kladně hodnotím také přístup, znalost problematiky a trpělivost pracovníků Podpory, kteří jsou vždy k dispozici a snaží se pomáhat při řešení problémů v tvorbě stránek. Myslím, že systém je nastaven tak, aby si všichni prodejci mohli nastavit prezentaci své firmy na webu, jak si představují.

Iva Křečková (www.royaltour.cz)

Moc děkuji a děkuji vůbec celému cesysu za spolupráci, protože cokoliv je třeba, tak hned řešíte.

Yveta Katrová (www.ca-yvetta.cz)

loading