Sledujte úspěšnost vašich newsletterů

Letní sezona pomalu končí a my přinášíme jedno z mnoha plánovaných vylepšení - statistiky úspěšnosti newsletterů. U všech odeslaných newsletterů máte nově možnost sledovat statist...

Letní sezona pomalu končí a my přinášíme jedno z mnoha plánovaných vylepšení - statistiky úspěšnosti newsletterů. U všech odeslaných newsletterů máte nově možnost sledovat statistiky úspěšnosti vašich marketingových sdělení. Sledovat lze kolik příjemců newsletter otevřelo, kolik příjemců kliklo na odkazy v newsletteru a zda newsletter mohl vést k objednávce zájezdu. Mimo to jsme přidali možnost odložit odeslání newsletteru na přesně stanovený datum a čas.

Co musím udělat, aby mi statistiky fungovali

Nic. Statistiky jsou automaticky aktivní pro všechny uživatele verzí Standard a Profi.

Kde statistiky naleznete

Statistiky naleznete po přihlášení do administrace vašeho CeSYSu v záložce Prodej -> Newsletter u všech odeslaných newsletterů po 28.srpnu 2014. Stačí kliknout na tlačítko "Statistiky".

Co ve statistikách najdete

Statistiky jsou zpracovány do přehledné stránky skládající se z informací o odeslaném newsletteru, koláčového grafu a souhrnu aktivit kontaktů (příjemců).

  • Název kampaně: Název vašeho newseletteru
  • Kampaň odeslána: Přesný čas a datum, kdy jste newsletter odeslali
  • Celkový počet adres: Počet emailových adres (příjemců) na které jste newsletter odeslali
  • Statistiky newsletterů: Koláčový graf, jednotlivé barvy zobrazují následující informace:
    • červená barva: emailové adresy (přijemci), kteří newsletter neotevřeli
    • modrá barva: emailové adresy (příjemci), kteří newsletter otevřeli
    • žlutá barva: emailové adresy (příjemci), kteří newsletter otevřeli a navíc klikli na jakýkoli odkaz v newsletteru

Statistiky newsletteru

 

Aktivita kontaktu:

 

Sledovat můžete dále detailní výpis aktivit jednotlivých emailových adres (příjemců)

  • E-mail: konkrétní email příjemce
  • Otevřeno: "fajka" říká, že příjemce email otevřel
  • Kliknuto na odkaz: "fajfka" říká, že příjemce klikl na libovolný odkaz v newslleteru
  • Vedlo k objednávce: "fajfka" říká, že příjemce přišel na váš web minimálně jednou v posledních třech týdnech, "křížek" říká opak

Věříme, že Vám statistiky pomohou lépe vyhodnocovat a cílit vaše marketingová sdělení. V případě jakýchkoli dotazů jsme k dispozici na hotline podpoře.

Nedávné články

Není to jen o softwaru. Od roku 2008 pomáháme růst stovkám cestovek.

Na systému CeSYS provozuji cestovní agenturu NUBIS.CZ třetím rokem. Domnívám se, že tento systém je vhodný pro cestovní agentury všech velikostí. Někdo může říci, že zde to, či ono chybí a bude mít pravdu. Já k tomu dodávám, že za dobu kdy na tomto systému pracuji, udělal CeSYS obrovský krok kupředu, a pokud jsem přišel s nějakým smysluplným nápadem na vylepšení, nikdy nebyl zavrhnut a na jeho zpracování začal CeSYS pracovat. Mohu jen dodat, že bych neměnil.

Zdeněk Kochta (www.nubis.cz)

Na systému CeSYS uceňuji jeho sofistikovanost, pevnou cenu za licenci, přestože jsou stále přidávány nové funkce a dobrou komunikaci s technickou podporou. Systém nabízí široké možnosti personalizace pro uživatele bez znalosti tvorby webu, jeho administrace je dostatečně intuitivní a člověk si ho osvojí za pár hodin. Vždy je co zlepšovat, ale na lidech, kteří CeSYS vyvíjí, je vidět, že to ví a že je to baví.

Roman Korecký (www.dovln.cz)

Spolupracuji s CeSYSem od počátku roku 2009. Od té doby přibylo v systému mnoho novinek a ,"vychytávek", které usnadňují mně a mým klientům orientaci na stránkách. Velmi kladně hodnotím také přístup, znalost problematiky a trpělivost pracovníků Podpory, kteří jsou vždy k dispozici a snaží se pomáhat při řešení problémů v tvorbě stránek. Myslím, že systém je nastaven tak, aby si všichni prodejci mohli nastavit prezentaci své firmy na webu, jak si představují.

Iva Křečková (www.royaltour.cz)

Moc děkuji a děkuji vůbec celému cesysu za spolupráci, protože cokoliv je třeba, tak hned řešíte.

Yveta Katrová (www.ca-yvetta.cz)

loading