Připomínáme online platby a kompenzace v letecké dopravě

Potřebujete rychle a bezpečně přijmout peníze od vašeho klienta, například při prodeji last minute? Bankovním převodem by to trvalo dva dny a banka už má zavřeno? Připravili jsme pro Vás ve spolupráci se společností AGMO a.s. možnost realizovat online ban

Online platby od klientů snadno a rychle

Potřebujete rychle a bezpečně přijmout peníze od vašeho klienta, například při prodeji last minute? Bankovním převodem by to trvalo dva dny a banka už má zavřeno? Připravili jsme pro Vás ve spolupráci se společností AGMO a.s. možnost realizovat online bankovní převody přímo z vašeho CeSYSu. A pro ty z Vás, kteří to potřebují, i online platby kartami.

Online platby z CeSYS - banky

 

Jak to funguje?

 

Ke každé smlouvě o zájezdu, poptávce na zájezd nebo dokonce pro prodej jakékoli další služby můžete jedním kliknutím vygenerovat klientovi ve Vašem CeSYSu platební příkaz, pomocí kterého Vám klient odešle peníze za objednané služby. Platba je pak ihned připsána na Váš AGMO účet a v CeSYSu je označena jako zrealizovaná. Máte tedy potvrzenou informaci, že Vám klient peníze poukázal a můžete obchodní připad dokončit. Platba je pak automaticky okamžitě poukázána z AGMO účtu na Vás firemní účet.

Potvrzení transakce podle bank:

  • Zadání platby + předvyplněný příkaz k úhradě + potvrzení o platbě obratem:
    Česká spořitelna, Komerční banka, Raiffeisen Bank, Mbank, Fio Banka, Sberbank, GE Money Bank (GE pouze v režimu 24/5).
  • Zadání platby + předvyplněný příkaz k úhradě + potvrzení o platbě do 60 minut:
    ČSOB, ERA, UniCredit Bank

Pro koho je služba určena?

Online bankovní převody můžete využít ve všech případech, kdy potřebujete mít co nejrychleji infromaci o zaplacení objednaných služeb klientem - například při prodeji last minute, prodeji zájezdu těsně před víkendem nebo o víkendech, při prodeji vstupenek, jízdenek atd. Současně poskytnete Vaším klientům větší komfort při realizaci plateb, jednoduše pomocí jednoho odkazu se klient dostane na platební bránu, kde bude mít již předvyplněný příkaz k úhradě, který pouze autorizuje. A Vy máte ihned závaznou infomaci o tom, že klient platbu provedl.

Jak mám službu aktivovat a co k tomu potřebuji?

Pokud chcete začít používat online platby v CeSYSu, stačí kontaktovat naši hotline podporu s žádostí o zaslání aktivační žádosti (formulář). Po vyplnění tento formulář zašlete společnosti AGMO, a.s., které podle údajů připraví smlouvu o spolupráci s Vaší cestovní agenturou. Po uzavření smlouvy bude následovat schvalovací proces u jednotlivých bank či kartových asociací (v případě, že chcete nechat klienty platit platebními kartami), nastavení implementace na Vašich webových stránkách. Celý proces implementace a schvalování by měl zhruba trvat dva (bankovní převody)čtyři (u platby kartou) týdny.

Kolik služba stojí?

Služba je v CeSYSu implementována pro všechny uživatele zdarma. Z každé zrealizované platby je strženo 1,5% z převáděné částky na transakční poplatky.

Kde najdu v CeSYSu?

Platební příkaz můžete vygenerovat k:

Poptávce v CeSYSu (prodej zájezdu)

Platba z poptávky

 

Smlouvě o zájezdu (prodej zájezdu)

 

Platba ze smlouvy

 

Jakékoli službě, kterou prodáte klientovi (letenky, jízdenky, vstupenky atd.)

 

Platba k jakékoli další službě

 

Při platbě k poptávce či smlouvě se Vám samozřejmě přenášejí všechny potřebné informace (z poptávky, smlouvy), včetně částky k zaplacení, do generátoru platby a Vy nemusíte nic vyplňovat (všechny položky jsou editovatelné). Po vygenerování platby v systému máte možnost automaticky poslat platební link na klientův e-mail přímo z administrace CeSYSu. Vytvoření platby je tedy možné v řádu několika málo minut a vše máte evidováno v administraci CeSYSu, v záložce "Platby".

 

Evidence plateb Evidence plateb

Kompenzace za spoždění v letecké dopravě

Integrovali jsme služeby Click2Claim do CeSYSu, pomocí kterých můžete zadávat žádosti o kompenzace v letecké dopravě pro Vaše klienty (např. zpožděné, zrušené, přesměrované lety). Vše funguje online, zdarma a exkluzivně pouze v CeSYSu. Pracovat můžete se službami Travel Asistent (pojištění pro případy zpoždění, zrušení letu atd.) a Travel Standard (podání žádosti o kompenzaci v případě, že Vašim klientům byl v minulosti zpožděn, zrušen let atd.). Z obou služeb máte nárok na provizi od C2C.

Co je to Travel Asistent?

Travel Asistent je pojištění klientů Vaší cestovky pro případy zpoždění, zrušení, přesměrování letů atd.. Cena je 49,- Kč / osobu. V případě, že dojde k nepravidelnosti letu, má Váš klient k dipozici např. telefonickou asisteční službu a ověření nároku na kompenzaci, online podání žádosti a informační servis o stavu žádosti.

Co je to Travel Standard?

Travel Standard je vytvoření žádosti o kompenzaci, při řešení nepravidelností v letecké dopravě, které již nastaly - konkrétně tedy v situaci, kdy se Vaši klienti vrátili z dovolené a jejich let byl např zpožděn, zrušen nebo přesměrován.

Vztahují se tyto služby i na lety zaplacené v rámci zájezdu?

Ano, není důležité, zda jste Váš klient cestoval individuálně či s cestovní kanceláří. Povinnost finanční kompenzace se vztahuje také na charterové lety. Pro podání žádosti však musíte znát číslo letu.

Jak začít tyto služby nabízet?

Ideální je sjednat si nejprve provizní smlouvu se společností Click2Claim s.r.o. (smlouva ke stažení zde). Nicméně pokud prodáte Vaším klientů Travel Asistent nebo vytvoříte žádost o kompenzaci přes Travel Standard aniž byste měli uzavřenou smlouvu, systém to pozná a Click2Claim Vám v rámci vyřízení Vašeho prvního obchodního případu smlouvu sám nabídne.

Jak aktivovat v CeSYSu?

Travel Asistent - aktivujte v ADMINISTRACE -> NASTAVENÍ -> ZÁKLADNÍ NASTAVENÍ -> ID 140 Zobrazovat C2C v ceníku. Nabídka Travel Asistentu se Vám pak zobrazí v ceníku každého zájezdu jako nepovinný příplatek. Alternativně můžete prodat Travel Asistenta přímo z admnistrace CeSYSu : PRODEJ -> SLUŽBY -> C2C - Click2Claim -> VYTVOŘIT C2C ASISTENT

C2C - Asistent

 

Travel Standard - Vytvořit žádost o kompenzaci můžete v ADMINISTRACE -> PRODEJ -> SLUŽBY -> C2C - Click2Claim -> VYTVOŘIT C2C STANDARD

 

C2C - Standard

 

Jak informovat moje klienty o těchto službách?

 

Abyste mohli informovat Vaše klienty a návštěvníky webu o službách C2C, připravili jsme pro Vás jednoduchou informační stránku (viz níže), kterou Vám na Vaší žádost vložíme do webu. Odkazovat můžete z menu, sideboxu atd. Pokud chcete tuto stránku vložit do Vašeho webu, stačí kontaktovat hotline podporu.

C2C - propagační stránka

Kam se mohu obrátit pro více informací

Kompletní informace týkající se smluvní spolupráce Vám rádi poskytnou pracovníci Click2Claim na telefonu +420 222 524 498 nebo emailu info@click2claim.eu.

Věříme, že Vám tato nová služba pomůže rozšířit portfolio Vašich služeb.

Není to jen o softwaru. Od roku 2008 pomáháme růst stovkám cestovek.

Systém CeSYS využívá naše cestovní agentura od roku 2014. Za tu dobu udělali v systému řadu vylepšení. Cokoliv jsme chtěli dořešit, ať se to týkalo tvorby webu nebo administrace, tak nám vždy vyšli z technické podpory maximálně vstříc. Oceňujeme hlavně přístup a trpělivost pracovníků podpory. Vřele doporučujeme i ostatním prodejcům, neskutečně nás to posunulo při prodeji zájezdů.

Dagmar Babičková (https://www.cktravel.cz/)

Na systému CeSYS provozuji cestovní agenturu NUBIS.CZ třetím rokem. Domnívám se, že tento systém je vhodný pro cestovní agentury všech velikostí. Někdo může říci, že zde to, či ono chybí a bude mít pravdu. Já k tomu dodávám, že za dobu kdy na tomto systému pracuji, udělal CeSYS obrovský krok kupředu, a pokud jsem přišel s nějakým smysluplným nápadem na vylepšení, nikdy nebyl zavrhnut a na jeho zpracování začal CeSYS pracovat. Mohu jen dodat, že bych neměnil.

Zdeněk Kochta (www.nubis.cz)

Na systému CeSYS uceňuji jeho sofistikovanost, pevnou cenu za licenci, přestože jsou stále přidávány nové funkce a dobrou komunikaci s technickou podporou. Systém nabízí široké možnosti personalizace pro uživatele bez znalosti tvorby webu, jeho administrace je dostatečně intuitivní a člověk si ho osvojí za pár hodin. Vždy je co zlepšovat, ale na lidech, kteří CeSYS vyvíjí, je vidět, že to ví a že je to baví.

Roman Korecký (www.dovln.cz)

Spolupracuji s CeSYSem od počátku roku 2009. Od té doby přibylo v systému mnoho novinek a ,"vychytávek", které usnadňují mně a mým klientům orientaci na stránkách. Velmi kladně hodnotím také přístup, znalost problematiky a trpělivost pracovníků Podpory, kteří jsou vždy k dispozici a snaží se pomáhat při řešení problémů v tvorbě stránek. Myslím, že systém je nastaven tak, aby si všichni prodejci mohli nastavit prezentaci své firmy na webu, jak si představují.

Iva Křečková (www.royaltour.cz)

Moc děkuji a děkuji vůbec celému cesysu za spolupráci, protože cokoliv je třeba, tak hned řešíte.

Yveta Katrová (www.ca-yvetta.cz)

loading