Nová antispamová opatření v newsletteru

SPAM je v e-mailovém marketingu často diskutované slovo, proto jsme přidali několik novinek minimalizující možnost, že Vaše newslettery budou označeny jako nevyžádaná pošta. Mezi tyto novinky patří potvrzování kontaktů v newsletteru, označení newsletteru

SPAM je v e-mailovém marketingu často diskutované slovo, proto jsme přidali několik novinek minimalizující možnost, že Vaše newslettery budou označeny jako nevyžádaná pošta. Mezi tyto novinky patří potvrzování kontaktů v newsletteru, označení newsletteru jako hromadné pošty nebo přímé odhlášení z newsletteru.

Nová antispamová opatření v newsletteru

 

Jak to funguje?

 

Do teď se klienti mohli registrovat do Vašeho newsletteru pouhým zadáním a odkliknutím jejich emailové adresy (do sideboxu Zasílání novinek) a email se automaticky přidal do seznamu klientů, kterým jste mohli odesílat newsletteru. Tento postup bohužel neřešil ověření emailu jeho skutečným vlastníkem - čili bylo možné zadat emaily lidí, kteří se vůbec do newsletteru registroval nechtěli nebo vložit neexistující emaily.

Nyní si můžete (ale nemusíte - byť to vřele doporučujeme) zapnout vylepšenou verzi newsletteru. V ní je nutné, aby po registraci emailové adresy do newsletteru majitel emailové adresy potvrdil, že má skutečně zájem o zasílání Vašich newsletterů - tzn. když klient na Vašem webu zaregistruje svojí e-mailovou adresu do newsletteru, obratem mu přijde na zadanou adresu e-mail s potvrzovacím linkem, na který když klikne, potvrdí tak zařazení jeho emailu do Vašeho newsletteru. Pokud link nepotvrdí, jeho emailová adresa nebude do Vašeho newsletteru vložena.

V případě, že budete chtít potvrdit kontakt za klienta sami, stačí použít tlačítko "Potvrdit kontakt" v editaci kontaktu (Prodej -> Newsletter -> Kontakty -> Změnit).

Jak si ověřování můžete zapnout?

Ověřování si musíte nejdříve zapnout v administraci přes Nastavení -> Základní nastavení -> Ověřovat kontakty v newsletteru [id: 146]. Ověřování se vztahuje jen na kontakty zadané pomocí sideboxu na veřejném webu, veškeré stávající kontakty, které máte zadané v administraci, budou automaticky ověřené a nebude se na ně odesílat e-mail. Na neověřené kontakty se newslettery nebudou odesílat.

Povolení ověřování adres v Nastavení

Další novinky

  • E-mail s potvrzením registrace do odběru newsletterů
  • Odkaz na přímé odhlášení z odběru (není nutné pro odhlášení vyplňovat svou e-mailovou adresu)
  • Označení newsletterů jako hromadné zprávy (kvůli snížení rizika označení jako SPAM)

Potřebujete poradit?

Stačí zavolat na 480 00 25 25. Pokud máte raději e-mailovou komunikaci pak jsme k dispozici na info@cestovnisystem.cz.

Nedávné články

Není to jen o softwaru. Od roku 2008 pomáháme růst stovkám cestovek.

Na systému CeSYS provozuji cestovní agenturu NUBIS.CZ třetím rokem. Domnívám se, že tento systém je vhodný pro cestovní agentury všech velikostí. Někdo může říci, že zde to, či ono chybí a bude mít pravdu. Já k tomu dodávám, že za dobu kdy na tomto systému pracuji, udělal CeSYS obrovský krok kupředu, a pokud jsem přišel s nějakým smysluplným nápadem na vylepšení, nikdy nebyl zavrhnut a na jeho zpracování začal CeSYS pracovat. Mohu jen dodat, že bych neměnil.

Zdeněk Kochta (www.nubis.cz)

Na systému CeSYS uceňuji jeho sofistikovanost, pevnou cenu za licenci, přestože jsou stále přidávány nové funkce a dobrou komunikaci s technickou podporou. Systém nabízí široké možnosti personalizace pro uživatele bez znalosti tvorby webu, jeho administrace je dostatečně intuitivní a člověk si ho osvojí za pár hodin. Vždy je co zlepšovat, ale na lidech, kteří CeSYS vyvíjí, je vidět, že to ví a že je to baví.

Roman Korecký (www.dovln.cz)

Spolupracuji s CeSYSem od počátku roku 2009. Od té doby přibylo v systému mnoho novinek a ,"vychytávek", které usnadňují mně a mým klientům orientaci na stránkách. Velmi kladně hodnotím také přístup, znalost problematiky a trpělivost pracovníků Podpory, kteří jsou vždy k dispozici a snaží se pomáhat při řešení problémů v tvorbě stránek. Myslím, že systém je nastaven tak, aby si všichni prodejci mohli nastavit prezentaci své firmy na webu, jak si představují.

Iva Křečková (www.royaltour.cz)

Moc děkuji a děkuji vůbec celému cesysu za spolupráci, protože cokoliv je třeba, tak hned řešíte.

Yveta Katrová (www.ca-yvetta.cz)

loading