Nová antispamová opatření v newsletteru

SPAM je v e-mailovém marketingu často diskutované slovo, proto jsme přidali několik novinek minimalizující možnost, že Vaše newslettery budou označeny jako nevyžádaná pošta. Mezi tyto novinky patří potvrzování kontaktů v newsletteru, označení newsletteru

SPAM je v e-mailovém marketingu často diskutované slovo, proto jsme přidali několik novinek minimalizující možnost, že Vaše newslettery budou označeny jako nevyžádaná pošta. Mezi tyto novinky patří potvrzování kontaktů v newsletteru, označení newsletteru jako hromadné pošty nebo přímé odhlášení z newsletteru.

Nová antispamová opatření v newsletteru

 

Jak to funguje?

 

Do teď se klienti mohli registrovat do Vašeho newsletteru pouhým zadáním a odkliknutím jejich emailové adresy (do sideboxu Zasílání novinek) a email se automaticky přidal do seznamu klientů, kterým jste mohli odesílat newsletteru. Tento postup bohužel neřešil ověření emailu jeho skutečným vlastníkem - čili bylo možné zadat emaily lidí, kteří se vůbec do newsletteru registroval nechtěli nebo vložit neexistující emaily.

Nyní si můžete (ale nemusíte - byť to vřele doporučujeme) zapnout vylepšenou verzi newsletteru. V ní je nutné, aby po registraci emailové adresy do newsletteru majitel emailové adresy potvrdil, že má skutečně zájem o zasílání Vašich newsletterů - tzn. když klient na Vašem webu zaregistruje svojí e-mailovou adresu do newsletteru, obratem mu přijde na zadanou adresu e-mail s potvrzovacím linkem, na který když klikne, potvrdí tak zařazení jeho emailu do Vašeho newsletteru. Pokud link nepotvrdí, jeho emailová adresa nebude do Vašeho newsletteru vložena.

V případě, že budete chtít potvrdit kontakt za klienta sami, stačí použít tlačítko "Potvrdit kontakt" v editaci kontaktu (Prodej -> Newsletter -> Kontakty -> Změnit).

Jak si ověřování můžete zapnout?

Ověřování si musíte nejdříve zapnout v administraci přes Nastavení -> Základní nastavení -> Ověřovat kontakty v newsletteru [id: 146]. Ověřování se vztahuje jen na kontakty zadané pomocí sideboxu na veřejném webu, veškeré stávající kontakty, které máte zadané v administraci, budou automaticky ověřené a nebude se na ně odesílat e-mail. Na neověřené kontakty se newslettery nebudou odesílat.

Povolení ověřování adres v Nastavení

Další novinky

  • E-mail s potvrzením registrace do odběru newsletterů
  • Odkaz na přímé odhlášení z odběru (není nutné pro odhlášení vyplňovat svou e-mailovou adresu)
  • Označení newsletterů jako hromadné zprávy (kvůli snížení rizika označení jako SPAM)

Potřebujete poradit?

Stačí zavolat na 480 00 25 25. Pokud máte raději e-mailovou komunikaci pak jsme k dispozici na info@cestovnisystem.cz.

Nedávné články

Není to jen o softwaru. Od roku 2008 pomáháme růst stovkám cestovek.

Systém CeSYS využívá naše cestovní agentura od roku 2014. Za tu dobu udělali v systému řadu vylepšení. Cokoliv jsme chtěli dořešit, ať se to týkalo tvorby webu nebo administrace, tak nám vždy vyšli z technické podpory maximálně vstříc. Oceňujeme hlavně přístup a trpělivost pracovníků podpory. Vřele doporučujeme i ostatním prodejcům, neskutečně nás to posunulo při prodeji zájezdů.

Dagmar Babičková (https://www.cktravel.cz/)

Na systému CeSYS provozuji cestovní agenturu NUBIS.CZ třetím rokem. Domnívám se, že tento systém je vhodný pro cestovní agentury všech velikostí. Někdo může říci, že zde to, či ono chybí a bude mít pravdu. Já k tomu dodávám, že za dobu kdy na tomto systému pracuji, udělal CeSYS obrovský krok kupředu, a pokud jsem přišel s nějakým smysluplným nápadem na vylepšení, nikdy nebyl zavrhnut a na jeho zpracování začal CeSYS pracovat. Mohu jen dodat, že bych neměnil.

Zdeněk Kochta (www.nubis.cz)

Na systému CeSYS uceňuji jeho sofistikovanost, pevnou cenu za licenci, přestože jsou stále přidávány nové funkce a dobrou komunikaci s technickou podporou. Systém nabízí široké možnosti personalizace pro uživatele bez znalosti tvorby webu, jeho administrace je dostatečně intuitivní a člověk si ho osvojí za pár hodin. Vždy je co zlepšovat, ale na lidech, kteří CeSYS vyvíjí, je vidět, že to ví a že je to baví.

Roman Korecký (www.dovln.cz)

Spolupracuji s CeSYSem od počátku roku 2009. Od té doby přibylo v systému mnoho novinek a ,"vychytávek", které usnadňují mně a mým klientům orientaci na stránkách. Velmi kladně hodnotím také přístup, znalost problematiky a trpělivost pracovníků Podpory, kteří jsou vždy k dispozici a snaží se pomáhat při řešení problémů v tvorbě stránek. Myslím, že systém je nastaven tak, aby si všichni prodejci mohli nastavit prezentaci své firmy na webu, jak si představují.

Iva Křečková (www.royaltour.cz)

Moc děkuji a děkuji vůbec celému cesysu za spolupráci, protože cokoliv je třeba, tak hned řešíte.

Yveta Katrová (www.ca-yvetta.cz)

loading