Online platby jsou tu!

Potřebujete rychle a bezpečně přijmout peníze od vašeho klienta, například při prodeji last minute? Bankovním převodem by to trvalo dva dny a banka už má zavřeno? Připravili jsme pro Vás ve spolupráci se společností AGMO a.s. možnost realizovat online ban

Potřebujete rychle a bezpečně přijmout peníze od vašeho klienta, například při prodeji last minute? Bankovním převodem by to trvalo dva dny a banka už má zavřeno? Připravili jsme pro Vás ve spolupráci se společností AGMO a.s. možnost realizovat online bankovní převody přímo z vašeho CeSYSu. A pro ty z Vás, kteří to potřebují, i online platby kartami.

Online platby z CeSYS - banky

 

Jak to funguje?

 

Ke každé smlouvě o zájezdu, poptávce na zájezd nebo dokonce pro prodej jakékoli další služby můžete jedním kliknutím vygenerovat klientovi ve Vašem CeSYSu platební příkaz, pomocí kterého Vám klient odešle peníze za objednané služby. Platba je pak ihned připsána na Váš AGMO účet a v CeSYSu je označena jako zrealizovaná. Máte tedy potvrzenou informaci, že Vám klient peníze poukázal a můžete obchodní připad dokončit. Platba je pak automaticky okamžitě poukázána z AGMO účtu na Vás firemní účet.

Potvrzení transakce podle bank:

  • Zadání platby + předvyplněný příkaz k úhradě + potvrzení o platbě obratem:
    Česká spořitelna, Komerční banka, Raiffeisen Bank, Mbank, Fio Banka, Sberbank, GE Money Bank (GE pouze v režimu 24/5).
  • Zadání platby + předvyplněný příkaz k úhradě + potvrzení o platbě do 60 minut:
    ČSOB, ERA, UniCredit Bank

Pro koho je služba určena?

Online bankovní převody můžete využít ve všech případech, kdy potřebujete mít co nejrychleji infromaci o zaplacení objednaných služeb klientem - například při prodeji last minute, prodeji zájezdu těsně před víkendem nebo o víkendech, při prodeji vstupenek, jízdenek atd. Současně poskytnete Vaším klientům větší komfort při realizaci plateb, jednoduše pomocí jednoho odkazu se klient dostane na platební bránu, kde bude mít již předvyplněný příkaz k úhradě, který pouze autorizuje. A Vy máte ihned závaznou infomaci o tom, že klient platbu provedl.

Jak mám službu aktivovat a co k tomu potřebuji?

Pokud chcete začít používat online platby v CeSYSu, stačí kontaktovat naši hotline podporu s žádostí o zaslání aktivační žádosti (formulář). Po vyplnění tento formulář zašlete společnosti AGMO, a.s., které podle údajů připraví smlouvu o spolupráci s Vaší cestovní agenturou. Po uzavření smlouvy bude následovat schvalovací proces u jednotlivých bank či kartových asociací (v případě, že chcete nechat klienty platit platebními kartami), nastavení implementace na Vašich webových stránkách. Celý proces implementace a schvalování by měl zhruba trvat dva (bankovní převody)čtyři (u platby kartou) týdny.

Kolik služba stojí?

Služba je v CeSYSu implementována pro všechny uživatele zdarma. Z každé zrealizované platby je strženo 1,5% z převáděné částky na transakční poplatky.

Kde najdu v CeSYSu?

Platební příkaz můžete vygenerovat k:

Poptávce v CeSYSu (prodej zájezdu)

Platba z poptávky

 

Smlouvě o zájezdu (prodej zájezdu)

 

Platba ze smlouvy

 

Jakékoli službě, kterou prodáte klientovi (letenky, jízdenky, vstupenky atd.)

 

Platba k jakékoli další službě

 

Při platbě k poptávce či smlouvě se Vám samozřejmě přenášejí všechny potřebné informace (z poptávky, smlouvy), včetně částky k zaplacení, do generátoru platby a Vy nemusíte nic vyplňovat (všechny položky jsou editovatelné). Po vygenerování platby v systému máte možnost automaticky poslat platební link na klientův e-mail přímo z administrace CeSYSu. Vytvoření platby je tedy možné v řádu několika málo minut a vše máte evidováno v administraci CeSYSu, v záložce "Platby".

 

Evidence plateb Evidence plateb

Máte dotazy k této službě?

Pokud máte jakékoli dotazy k online platbám v CeSYSu, ozvěte se prosím na naší hotline podporu, tel.480 00 25 25.

Není to jen o softwaru. Od roku 2008 pomáháme růst stovkám cestovek.

Na systému CeSYS provozuji cestovní agenturu NUBIS.CZ třetím rokem. Domnívám se, že tento systém je vhodný pro cestovní agentury všech velikostí. Někdo může říci, že zde to, či ono chybí a bude mít pravdu. Já k tomu dodávám, že za dobu kdy na tomto systému pracuji, udělal CeSYS obrovský krok kupředu, a pokud jsem přišel s nějakým smysluplným nápadem na vylepšení, nikdy nebyl zavrhnut a na jeho zpracování začal CeSYS pracovat. Mohu jen dodat, že bych neměnil.

Zdeněk Kochta (www.nubis.cz)

Na systému CeSYS uceňuji jeho sofistikovanost, pevnou cenu za licenci, přestože jsou stále přidávány nové funkce a dobrou komunikaci s technickou podporou. Systém nabízí široké možnosti personalizace pro uživatele bez znalosti tvorby webu, jeho administrace je dostatečně intuitivní a člověk si ho osvojí za pár hodin. Vždy je co zlepšovat, ale na lidech, kteří CeSYS vyvíjí, je vidět, že to ví a že je to baví.

Roman Korecký (www.dovln.cz)

Spolupracuji s CeSYSem od počátku roku 2009. Od té doby přibylo v systému mnoho novinek a ,"vychytávek", které usnadňují mně a mým klientům orientaci na stránkách. Velmi kladně hodnotím také přístup, znalost problematiky a trpělivost pracovníků Podpory, kteří jsou vždy k dispozici a snaží se pomáhat při řešení problémů v tvorbě stránek. Myslím, že systém je nastaven tak, aby si všichni prodejci mohli nastavit prezentaci své firmy na webu, jak si představují.

Iva Křečková (www.royaltour.cz)

Moc děkuji a děkuji vůbec celému cesysu za spolupráci, protože cokoliv je třeba, tak hned řešíte.

Yveta Katrová (www.ca-yvetta.cz)

loading