Zbrusu nový newsletter v CeSYSu

Připravili jsme pro všechny uživatele velkou novinku v podobě zbrusu nového marketingového nástroje - nového newsletteru. Opustili jsme původní strohou podobu a vytvořil nástroj, který by Vám měl pomoci vytvářet a spravovat lepší a efektivnější newslettery :)

Nový newsletter

Newsletter je nově rozdělen do pěti logicky propojených kroků, v nichž sestavujete Vaše obchodní sdělení.

  • 1. Příjemci - je možné vybrat maximálně 4 různé skupiny a zadat přímo seznam e-mailových adres oddělených čárkou(bez mezer) nebo vybrat všechny adresy klientů (netříděný seznam všech emailových adres).
  • 2. Předvolby - zadávání vlastností odeslaného newsletteru. Předmět zprávy, která bude rozeslána. Odesílátel a e-mail odesílatele se zobrazí příjemcům jako "Vojtěch Tůma ". Název je pouze interní označení, které je vidět pouze v seznamu newsletterů v administraci.
  • 3. Obsah - zde se vytvoří obsah dané zprávy pomocí editoru. Pod editorem je tlačítko na změnu barev, kde je nutné náslědně kliknout na "Použít". Celý newsletter je možné odeslat na testovací adresu, pomocí tlačítka "Odeslat Test". Newsletter dorazí pouze na testovací adresu a bude vypadat totožně, jako když dorazí klientovi.
  • 4. Přílohy - ke každému newsletteru je možné přidat přílohy. Celková velikost příloh nesmí přesáhnout 1MB. Pokud chcete odeslat větší soubor než 1MB, umístěte ho na váš veřejný web a do newsletteru uveďte pouze odkaz na tento soubor. Přílohy, které jsou odeslány společně s newsletterem nejsou uloženy na serveru!
  • 5. Shrnutí - v tomto kroku se již newsletter automaticky ukládá. Je zde vidět přehled newsletteru těsně před odesláním. Pokud zvolit "Odeslat nyní", tak se newsletter rozešle na všechny adresy zadané v prvním kroku.

Šikovné funkce

Uložení newsletteru během jeho tvorby

V klíčových krocích je možné newsletter uložit a později se k němu vrátit. Takto "neodeslaný" newsletter má v seznamu newsletterů tlačítko "Editovat", kde je možné newsletter dokončit.

Duplikace newsletterů

Všechny odeslané newslettery můžete duplikovat. Při duplikaci newsletteru se vytvoří nový newsletter a předvyplní se mu hodnoty z newsletteru původního. Pokud chcete některé údaje změnit, můžete tak učinit v jednotlivých krocích v horního menu.

Měli byste vědět...

Kontakty

V minulosti byla tato sekce pojmenována "Newsletter". Kontakty byly přesunuty do samostatné sekce a byla vytvořena sekce "Historie".

V Kontaktech můžete vytvářet nové kontakty nebo editovat kontakty existující. Zůstal zachován import a export ve formátu CSV. Pokud máte vyexportované staré kontakty, tak se do nového systému naimportují obvyklou cestou, ale nebudou mít vyplněné jméno a příjmení.

Nově také přibyla možnost přidávat jeden kontakt do více skupin. Přidali jsme sloupec zdroj, který říká odkud byl kontakt přidán. Může nabývat 3 stavů: web, admin, import. Web znamená, že se kontakt přidal sám skrze veřejný web. Admin je zadání skrze administraci a import je vytvoření kontaktů skrze naimportování kontaktů. Tento údaj je platný pouze u kontaktů vytvořených po 7.únoru (spuštění nového newsletteru).

Skupiny

Ke každé skupině byla přidána vlastnost "Veřejná". Do skupin, které jsou označeny jako veřejné se mohou klienti přidávat sami. Pokud označíte skupinu jako veřejnou, bude se zobrazovat na veřejném webu v druhém kroku přihlášení do newsletteru. Tedy v kroku, kdy klient zadává svoje jméno a příjmení, si může vybrat do kterých veřejných skupin lze patřit.

Šablony

Zůstaly nezměněné. V šablonách je možné si vytvořit šablonu do newsletteru, kterou je možné v třetím kroku pomocí editoru naimportovat.

Věříme, že Vám nový newsletter pomůže k cílenějšímu a úspěšnějšímu odesílání Vašich obchodních sdělení

Tým CeSYS

Nedávné články

Není to jen o softwaru. Od roku 2008 pomáháme růst stovkám cestovek.

Systém CeSYS využívá naše cestovní agentura od roku 2014. Za tu dobu udělali v systému řadu vylepšení. Cokoliv jsme chtěli dořešit, ať se to týkalo tvorby webu nebo administrace, tak nám vždy vyšli z technické podpory maximálně vstříc. Oceňujeme hlavně přístup a trpělivost pracovníků podpory. Vřele doporučujeme i ostatním prodejcům, neskutečně nás to posunulo při prodeji zájezdů.

Dagmar Babičková (https://www.cktravel.cz/)

Na systému CeSYS provozuji cestovní agenturu NUBIS.CZ třetím rokem. Domnívám se, že tento systém je vhodný pro cestovní agentury všech velikostí. Někdo může říci, že zde to, či ono chybí a bude mít pravdu. Já k tomu dodávám, že za dobu kdy na tomto systému pracuji, udělal CeSYS obrovský krok kupředu, a pokud jsem přišel s nějakým smysluplným nápadem na vylepšení, nikdy nebyl zavrhnut a na jeho zpracování začal CeSYS pracovat. Mohu jen dodat, že bych neměnil.

Zdeněk Kochta (www.nubis.cz)

Na systému CeSYS uceňuji jeho sofistikovanost, pevnou cenu za licenci, přestože jsou stále přidávány nové funkce a dobrou komunikaci s technickou podporou. Systém nabízí široké možnosti personalizace pro uživatele bez znalosti tvorby webu, jeho administrace je dostatečně intuitivní a člověk si ho osvojí za pár hodin. Vždy je co zlepšovat, ale na lidech, kteří CeSYS vyvíjí, je vidět, že to ví a že je to baví.

Roman Korecký (www.dovln.cz)

Spolupracuji s CeSYSem od počátku roku 2009. Od té doby přibylo v systému mnoho novinek a ,"vychytávek", které usnadňují mně a mým klientům orientaci na stránkách. Velmi kladně hodnotím také přístup, znalost problematiky a trpělivost pracovníků Podpory, kteří jsou vždy k dispozici a snaží se pomáhat při řešení problémů v tvorbě stránek. Myslím, že systém je nastaven tak, aby si všichni prodejci mohli nastavit prezentaci své firmy na webu, jak si představují.

Iva Křečková (www.royaltour.cz)

Moc děkuji a děkuji vůbec celému cesysu za spolupráci, protože cokoliv je třeba, tak hned řešíte.

Yveta Katrová (www.ca-yvetta.cz)

loading