Jak na to: Nastavte si předvolby ve Financích

V minulém newsletteru jsme Vás provedli aktivací modulu Finance. Nyní bychom se podívali na to, jak lze jednoduše nastavit důležité informace k dokladům, např. splatnosti faktury, značení faktur, číselné řady atd.. Nastavení těchto údajů se provádí v modulu Finance -> Předvolby a usnadňuje automatickou tvorbu jednotlivých dokladů.

Kde najdete v administraci: Finance -> Předvolby

Nastavení předvoleb ve financích


Nastavení

V položce Nastavení můžete pracovat s následujícími informacemi:

  • Výchozí splatnost
    Nastavuje se splatnost faktur ve dnech. Při tvorbě faktury lze splatnost změnit.
  • Výchozí konstatní symbol
    Výchozí hodnota u konstantního symbolu. U jednotlivých dokladů lze změnit.
  • Specifický symbol
    Zapíná/vypíná specifický symbol u faktur, jehož hodnotu určuje číslo zákazníka.
  • Razítko na fakturu
    Vloží razítko vaší společnosti na fakturu, obrázek by měl být v poměru stran 1:2,67 (jinak dojde k deformaci obrázku), tedy například v rozměrech 480x180px.
  • Text nad položky faktury
    Nastavuje text, který bude vložen mezi hlavičkou faktury a položkami
  • Text pod položky faktury
    Text, který je umístěn pod položkami faktury, může zde být například text o změně režimu DPH pro cestovní službu "Fakturováno dle § 89 zák 235/2004 Sb. o dani z přidané hodnoty"
  • Email odesílatele faktur
    Nastaví emailovou adresu, která se příjemci zobrazí jako odesílatel zprávy.
  • Zasílat kopie faktur
    Zapne/vypne odesílání kopií faktury na email odesílatele (ID 200).
  • Zaslaní faktury - předmět emailu
    Předmět emailu s vytvořenou fakturou. Za řetězec %TYPE% se nahrazuje typ dokladu (Faktura, zálohová faktura, dobropis). Řetězec %NUMBER% nahrazuje číslo dokladu.
  • Zaslání emailu - text zprávy
    Text emailové zprávy, která bude odeslána příjemci faktury
  • Zaslaní upozornění faktury - předmět emailu
    Předmět emailu s upozorněním na splatnost dokladu. Řetězec %NUMBER% nahrazuje číslo dokladu.
  • Zaslání upozornění emailu - text zprávy
    Text emailu s upozorněním na neuhrazení faktury v době splatnosti.

Kde najdete v administraci: Finance -> Nastavení -> Nastavení

Firma

V položce Firma si můžete editovat

Kde najdete v administraci:Finance -> Předvolby -> Firma

Osoby

Položka Osoby slouží k přehledu osob, které vystavují doklady (faktury). Jejich jméno je uvedeno přímo na dokladu.

Kde najdete v administraci: Finance -> Předvolby -> Osoby

Bankovní účty

V položce Bankovní účty si můžete zadat názvy a čísla Vašich bankovních účtů, které budou uvedeny na dokladech.

Kde najdete v administraci: Finance -> Předvolby -> Bank. účty

Číselné řady

V položce Ćíselné řady si nastavujete číslovaní jednotlivých dokladů.

Kde najdete v administraci: Finance -> Předvolby -> Číselné řady

Měny, zaokrouhlování

V položce Měny, zaokrouhlování si můžete nastavit metodu zaokrouhlování měn, se kterými lze ve Financích pracovat (Kč, EUR)

Kde najdete v administraci: Finance -> Předvolby -> Měny, zaokrouhlování

Typy položek

Typy položek slouží k identifikaci položek do jednotlivých skupin fakturovaných činností. (např. provize za prodej, konzultace apod.).

Kde najdete v administraci: Finance -> Předvolby -> Typy položek

Šablony položek

Šablony položek umožňují dopředu definovat stále opakující se položky a usnadní tak práci při vytváření faktur. Lze definovat název, cena, množství, měrná jednotka, odběratelé a doplňkové texty.

Kde najdete v administraci: Finance -> Předvolby -> Šablony položek

... a máte nastaveno, vše co potřebujete k jednoduché tvorbě dokladů. :) Pokud chcete začít ihned, rádi Vám postup či Vaše dotazy zodpovíme na hotline podpoře - podpora@darkmay.cz nebo 480 00 25 25.

Tým CeSYS

Nedávné články

Není to jen o softwaru. Od roku 2008 pomáháme růst stovkám cestovek.

Systém CeSYS využívá naše cestovní agentura od roku 2014. Za tu dobu udělali v systému řadu vylepšení. Cokoliv jsme chtěli dořešit, ať se to týkalo tvorby webu nebo administrace, tak nám vždy vyšli z technické podpory maximálně vstříc. Oceňujeme hlavně přístup a trpělivost pracovníků podpory. Vřele doporučujeme i ostatním prodejcům, neskutečně nás to posunulo při prodeji zájezdů.

Dagmar Babičková (https://www.cktravel.cz/)

Na systému CeSYS provozuji cestovní agenturu NUBIS.CZ třetím rokem. Domnívám se, že tento systém je vhodný pro cestovní agentury všech velikostí. Někdo může říci, že zde to, či ono chybí a bude mít pravdu. Já k tomu dodávám, že za dobu kdy na tomto systému pracuji, udělal CeSYS obrovský krok kupředu, a pokud jsem přišel s nějakým smysluplným nápadem na vylepšení, nikdy nebyl zavrhnut a na jeho zpracování začal CeSYS pracovat. Mohu jen dodat, že bych neměnil.

Zdeněk Kochta (www.nubis.cz)

Na systému CeSYS uceňuji jeho sofistikovanost, pevnou cenu za licenci, přestože jsou stále přidávány nové funkce a dobrou komunikaci s technickou podporou. Systém nabízí široké možnosti personalizace pro uživatele bez znalosti tvorby webu, jeho administrace je dostatečně intuitivní a člověk si ho osvojí za pár hodin. Vždy je co zlepšovat, ale na lidech, kteří CeSYS vyvíjí, je vidět, že to ví a že je to baví.

Roman Korecký (www.dovln.cz)

Spolupracuji s CeSYSem od počátku roku 2009. Od té doby přibylo v systému mnoho novinek a ,"vychytávek", které usnadňují mně a mým klientům orientaci na stránkách. Velmi kladně hodnotím také přístup, znalost problematiky a trpělivost pracovníků Podpory, kteří jsou vždy k dispozici a snaží se pomáhat při řešení problémů v tvorbě stránek. Myslím, že systém je nastaven tak, aby si všichni prodejci mohli nastavit prezentaci své firmy na webu, jak si představují.

Iva Křečková (www.royaltour.cz)

Moc děkuji a děkuji vůbec celému cesysu za spolupráci, protože cokoliv je třeba, tak hned řešíte.

Yveta Katrová (www.ca-yvetta.cz)

loading