Click2Claim míří exkluzivně do CeSYSu

Hledáte pro Vaší cestovku a Vaše klienty bezproblémové řešení kompenzací od leteckých společností na které mají zákonný nárok? Ve spolupráci s Click2Claim.eu přináší CeSYS nabídku programů Travel, které Vám pomohou online a s maximální péčí tyto případy řešit. Produkty Travel budou od listopadu k dispozici exkluzivně v CeSYSu.

Společnost Click2Claim.eu se problematice kompenzací v letecké dopravě věnuje již 4 roky a patří mezi stabilní partnery mnoha subjektů působících v cestovním ruchu v rámci celé EU.

V případě, že byl Vašim klientům například zrušen, výrazně zpožděn, přesměrován nebo odepřen nástup na palubu letadla, mají nárok na finanční kompenzaci v závislosti na vzdálenosti letu a okolnostech případu. Tato povinnost pro letecké přepravce vychází z Nařízení Evropského parlamentu a Rady Evropské unie č. 261/2004 a souvisejících právních předpisů. Toto nařízení je závazné pro lety do/z území EU všech leteckých společnosti členských zemí EU (včetně Švýcarska, Norska a Islandu) a pro lety všech společností odlétajících z letiště umístěného v členské zemi Unie.

V CeSYSu budete moci v využít dvou produktů spadajících pod program Travel, a to produkty Asistent (možnost objednaní "pojištění" výše zmíněných skutečností k zájezdu) a Standard (podání žádosti po návratu z dovolené v případě zpoždění letu atd.).

Hlavními cíli programů Travel jsou:

  • snížení nákladů CK/CA s vyřizováním požadavků klientů
  • zvýšení spokojeností a loajality klientů CK/CA
  • Snadné řešení stížností klientů v letecké dopravě a rychlé dosažení jejich nároků
  • žádné vstupní náklady pro CK/CA
  • zajímavý finanční přínos (provizní forma spolupráce)
Již nyní je možné vyžádat si provizní smlouvy u Click2claim.eu na emailu info@click2claim.eu.

Tým CeSYS

Není to jen o softwaru. Od roku 2008 pomáháme růst stovkám cestovek.

Systém CeSYS využívá naše cestovní agentura od roku 2014. Za tu dobu udělali v systému řadu vylepšení. Cokoliv jsme chtěli dořešit, ať se to týkalo tvorby webu nebo administrace, tak nám vždy vyšli z technické podpory maximálně vstříc. Oceňujeme hlavně přístup a trpělivost pracovníků podpory. Vřele doporučujeme i ostatním prodejcům, neskutečně nás to posunulo při prodeji zájezdů.

Dagmar Babičková (https://www.cktravel.cz/)

Na systému CeSYS provozuji cestovní agenturu NUBIS.CZ třetím rokem. Domnívám se, že tento systém je vhodný pro cestovní agentury všech velikostí. Někdo může říci, že zde to, či ono chybí a bude mít pravdu. Já k tomu dodávám, že za dobu kdy na tomto systému pracuji, udělal CeSYS obrovský krok kupředu, a pokud jsem přišel s nějakým smysluplným nápadem na vylepšení, nikdy nebyl zavrhnut a na jeho zpracování začal CeSYS pracovat. Mohu jen dodat, že bych neměnil.

Zdeněk Kochta (www.nubis.cz)

Na systému CeSYS uceňuji jeho sofistikovanost, pevnou cenu za licenci, přestože jsou stále přidávány nové funkce a dobrou komunikaci s technickou podporou. Systém nabízí široké možnosti personalizace pro uživatele bez znalosti tvorby webu, jeho administrace je dostatečně intuitivní a člověk si ho osvojí za pár hodin. Vždy je co zlepšovat, ale na lidech, kteří CeSYS vyvíjí, je vidět, že to ví a že je to baví.

Roman Korecký (www.dovln.cz)

Spolupracuji s CeSYSem od počátku roku 2009. Od té doby přibylo v systému mnoho novinek a ,"vychytávek", které usnadňují mně a mým klientům orientaci na stránkách. Velmi kladně hodnotím také přístup, znalost problematiky a trpělivost pracovníků Podpory, kteří jsou vždy k dispozici a snaží se pomáhat při řešení problémů v tvorbě stránek. Myslím, že systém je nastaven tak, aby si všichni prodejci mohli nastavit prezentaci své firmy na webu, jak si představují.

Iva Křečková (www.royaltour.cz)

Moc děkuji a děkuji vůbec celému cesysu za spolupráci, protože cokoliv je třeba, tak hned řešíte.

Yveta Katrová (www.ca-yvetta.cz)

loading