Odesílejte nabídky přímo na email klientů

V minulém týdnu jsme pro naše klienty spustili novinku: odesílání nabídky konkrétního zájezdu přímo z CeSYS Vyhledávače (interního vyhledávače).

O co jde?

Po vyhledání zájezdu a zobrazení jeho detailu v CeSYS Vyhledávači, je možné zaslat klientovi email se všemi potřebnými informacemi včetně ceníku, a to buď kompletního nebo předvyplněného. V textu mailu se nachází i tlačítko Objednat, které odkazuje na nezávaznou objednávku na Vašem veřejném webu.

Odeslání nabídek přímo z Vyhledávače

Jak na to?

Tlačítka najdete v horní liště (Plný ceník) nebo pod ceníkem zájezdu (Vyplněný ceník). Po kliknutí na jedno z tlačítek se zobrazí dialogové okno s náhledem e-mailu. V dialogovém okně naleznete tři pole k vyplnění:

  • Příjemci
  • Předmět
  • Tělo

E-mail je možné před odesláním jakkoliv upravit.

Pro kontrolu je možné nechat si odeslat testovací mail na Vámi zvolenou adresu a až poté odeslat klientovi či klientům.

Nedávné články

Není to jen o softwaru. Od roku 2008 pomáháme růst stovkám cestovek.

Systém CeSYS využívá naše cestovní agentura od roku 2014. Za tu dobu udělali v systému řadu vylepšení. Cokoliv jsme chtěli dořešit, ať se to týkalo tvorby webu nebo administrace, tak nám vždy vyšli z technické podpory maximálně vstříc. Oceňujeme hlavně přístup a trpělivost pracovníků podpory. Vřele doporučujeme i ostatním prodejcům, neskutečně nás to posunulo při prodeji zájezdů.

Dagmar Babičková (https://www.cktravel.cz/)

Na systému CeSYS provozuji cestovní agenturu NUBIS.CZ třetím rokem. Domnívám se, že tento systém je vhodný pro cestovní agentury všech velikostí. Někdo může říci, že zde to, či ono chybí a bude mít pravdu. Já k tomu dodávám, že za dobu kdy na tomto systému pracuji, udělal CeSYS obrovský krok kupředu, a pokud jsem přišel s nějakým smysluplným nápadem na vylepšení, nikdy nebyl zavrhnut a na jeho zpracování začal CeSYS pracovat. Mohu jen dodat, že bych neměnil.

Zdeněk Kochta (www.nubis.cz)

Na systému CeSYS uceňuji jeho sofistikovanost, pevnou cenu za licenci, přestože jsou stále přidávány nové funkce a dobrou komunikaci s technickou podporou. Systém nabízí široké možnosti personalizace pro uživatele bez znalosti tvorby webu, jeho administrace je dostatečně intuitivní a člověk si ho osvojí za pár hodin. Vždy je co zlepšovat, ale na lidech, kteří CeSYS vyvíjí, je vidět, že to ví a že je to baví.

Roman Korecký (www.dovln.cz)

Spolupracuji s CeSYSem od počátku roku 2009. Od té doby přibylo v systému mnoho novinek a ,"vychytávek", které usnadňují mně a mým klientům orientaci na stránkách. Velmi kladně hodnotím také přístup, znalost problematiky a trpělivost pracovníků Podpory, kteří jsou vždy k dispozici a snaží se pomáhat při řešení problémů v tvorbě stránek. Myslím, že systém je nastaven tak, aby si všichni prodejci mohli nastavit prezentaci své firmy na webu, jak si představují.

Iva Křečková (www.royaltour.cz)

Moc děkuji a děkuji vůbec celému cesysu za spolupráci, protože cokoliv je třeba, tak hned řešíte.

Yveta Katrová (www.ca-yvetta.cz)

loading