Kdy a jak měnit design webu?

Grafika webu a hlavně rozmístění jednotlivých prvků (např. prioritizace hotelů, podoba vyhledávací masky) do značné míry ovlivňuje úspěšnost celého cestovního systému. Načasování změny a struktury webu je dobré řešit mezi hlavními sezonami, nikoliv během nich - rozhodli byste se vyměnit troubu v půlce pečení nebo začít malovat byt na Štedrý den? Podívejte se na pár základních pravidel, která shrnují nejdůležitější fakta týkající se grafiky a optimalizace webu úspěšné cestovní agentury.

Webové stránky cestovní agentury Boskotour Webové stránky cestovní agentury Do Světa

Jak na grafiku a obsah webu?

1) Buďte srozumitelní

  • Řekněte co děláte, pro koho to děláte a proč nakoupit právě u vás: stanovte si alespoň základní obchodní strategii - zakoupením jakéhokoli cestovního systému jste se pouze postavili na startovní čáru)
  • Strukturujte přehledně titulní stránku a motivujte návštěvníky k nákupu: vytvořte si top nabídky na sezonní nebo trendy produkt, volte grafiku odpovídající předmětu Vašeho podnikání
  • Nabídněte nerozhodnutým návštěvníkům důležité informace: aktivujte si rezence hotelů, GPS souřadnice hotelů nebo třeba tipy na výlety v destinaci - není to jen o zájezdech, ale o tom, jak je dokážete nabídnout

2) Buďte dosažitelní

  • Uvádějte kontaktní informace tak, aby je měl návštěvník pokud možno pořád na očích nebo je snadno našel: můžete využít redakční systém k vložení těchto údajů kamkoli na webu, například do sideboxu
  • Naveďte návštěvníky k registraci do vašeho newsletter: budujte kvalitní newsletter a oslovujte potenciální klienty
  • Aktivujte si callback: je součástí každého CeSYSu

3) Buďtě aktuální

  • Aktivujte klientům možnost dostávat automatické nabídky: nová fuknce Zákazník umožní klientům, aby si sami nastavili, jaké zájezdy chtějí nakupovat
  • Strukturujte produkt dle sezóny nebo aktuálních trendů: nebuďte pasivní, pomocí filtrovacích kritérií může váš web obsahovat stále aktuální sezónní nabídky
  • Umožněte návštěvníkům vyhledávat a objednávat tak, jak jsou na to zvyklí nezobrazujte vašim návštěvníkům desítky nabídek do stejných hotelů lišících se pouze pořádající CK, inspirujte se u nás nebo třeba na dovolena.cz nebo invia.cz

Kdy přistoupit ke změně, či větší úpravě designu?

Změnu designu a struktury webu je dobré řešit mezi hlavními sezonami, nikoliv v jejich průběhu. Rozhodli byste se vyměnit troubu v půlce pečení nebo začít malovat byt na Štedrý den? Asi ne. Ideální doba je začátek října, kdy už hlavní letní sezona odezní a nebudete tak mást návštěvníky webu náhlou změnou designu a struktury webu.

Potřebujte s redesignem pomoci?

Nechte si od nás zpracovat bezplatnou analýzu.

Vytvořili jsme stovky funkčních webů, věříme, že můžeme být užitěční i Vám.

Jak pracovat v designu s on-page faktory (SEO)?

Design webu a jeho struktura je důležitá pro klienty, kteří už náš web dostali. Pro ty ostatní je důležité, aby Váš web našli. Nastavte si důležité "on-page faktory" v administraci vašeho webu - a pozor - není to jen o "há jedničkách" a "title", ale logické struktuře celého cestovního systému a jeho obsahu.

Více informací jak na to, naleznete zde.

Potřebujete poradit, co na Vašem webu zlepšit?

Vaším byznysem je prodávat zájezdy, naším poskytnout Vám k tomu nejlepší řešení na trhu.

Nechte si od nás zpracovat bezplatnou analýzu Vašeho webu a dovolte nám navrhnout pár tipů, které by se Vám mohli hodit

Tým CeSYS

Nedávné články

Není to jen o softwaru. Od roku 2008 pomáháme růst stovkám cestovek.

Na systému CeSYS provozuji cestovní agenturu NUBIS.CZ třetím rokem. Domnívám se, že tento systém je vhodný pro cestovní agentury všech velikostí. Někdo může říci, že zde to, či ono chybí a bude mít pravdu. Já k tomu dodávám, že za dobu kdy na tomto systému pracuji, udělal CeSYS obrovský krok kupředu, a pokud jsem přišel s nějakým smysluplným nápadem na vylepšení, nikdy nebyl zavrhnut a na jeho zpracování začal CeSYS pracovat. Mohu jen dodat, že bych neměnil.

Zdeněk Kochta (www.nubis.cz)

Na systému CeSYS uceňuji jeho sofistikovanost, pevnou cenu za licenci, přestože jsou stále přidávány nové funkce a dobrou komunikaci s technickou podporou. Systém nabízí široké možnosti personalizace pro uživatele bez znalosti tvorby webu, jeho administrace je dostatečně intuitivní a člověk si ho osvojí za pár hodin. Vždy je co zlepšovat, ale na lidech, kteří CeSYS vyvíjí, je vidět, že to ví a že je to baví.

Roman Korecký (www.dovln.cz)

Spolupracuji s CeSYSem od počátku roku 2009. Od té doby přibylo v systému mnoho novinek a ,"vychytávek", které usnadňují mně a mým klientům orientaci na stránkách. Velmi kladně hodnotím také přístup, znalost problematiky a trpělivost pracovníků Podpory, kteří jsou vždy k dispozici a snaží se pomáhat při řešení problémů v tvorbě stránek. Myslím, že systém je nastaven tak, aby si všichni prodejci mohli nastavit prezentaci své firmy na webu, jak si představují.

Iva Křečková (www.royaltour.cz)

Moc děkuji a děkuji vůbec celému cesysu za spolupráci, protože cokoliv je třeba, tak hned řešíte.

Yveta Katrová (www.ca-yvetta.cz)

loading