Kdy a jak měnit design webu?

Grafika webu a hlavně rozmístění jednotlivých prvků (např. prioritizace hotelů, podoba vyhledávací masky) do značné míry ovlivňuje úspěšnost celého cestovního systému. Načasování změny a struktury webu je dobré řešit mezi hlavními sezonami, nikoliv během nich - rozhodli byste se vyměnit troubu v půlce pečení nebo začít malovat byt na Štedrý den? Podívejte se na pár základních pravidel, která shrnují nejdůležitější fakta týkající se grafiky a optimalizace webu úspěšné cestovní agentury.

Webové stránky cestovní agentury Boskotour Webové stránky cestovní agentury Do Světa

Jak na grafiku a obsah webu?

1) Buďte srozumitelní

  • Řekněte co děláte, pro koho to děláte a proč nakoupit právě u vás: stanovte si alespoň základní obchodní strategii - zakoupením jakéhokoli cestovního systému jste se pouze postavili na startovní čáru)
  • Strukturujte přehledně titulní stránku a motivujte návštěvníky k nákupu: vytvořte si top nabídky na sezonní nebo trendy produkt, volte grafiku odpovídající předmětu Vašeho podnikání
  • Nabídněte nerozhodnutým návštěvníkům důležité informace: aktivujte si rezence hotelů, GPS souřadnice hotelů nebo třeba tipy na výlety v destinaci - není to jen o zájezdech, ale o tom, jak je dokážete nabídnout

2) Buďte dosažitelní

  • Uvádějte kontaktní informace tak, aby je měl návštěvník pokud možno pořád na očích nebo je snadno našel: můžete využít redakční systém k vložení těchto údajů kamkoli na webu, například do sideboxu
  • Naveďte návštěvníky k registraci do vašeho newsletter: budujte kvalitní newsletter a oslovujte potenciální klienty
  • Aktivujte si callback: je součástí každého CeSYSu

3) Buďtě aktuální

  • Aktivujte klientům možnost dostávat automatické nabídky: nová fuknce Zákazník umožní klientům, aby si sami nastavili, jaké zájezdy chtějí nakupovat
  • Strukturujte produkt dle sezóny nebo aktuálních trendů: nebuďte pasivní, pomocí filtrovacích kritérií může váš web obsahovat stále aktuální sezónní nabídky
  • Umožněte návštěvníkům vyhledávat a objednávat tak, jak jsou na to zvyklí nezobrazujte vašim návštěvníkům desítky nabídek do stejných hotelů lišících se pouze pořádající CK, inspirujte se u nás nebo třeba na dovolena.cz nebo invia.cz

Kdy přistoupit ke změně, či větší úpravě designu?

Změnu designu a struktury webu je dobré řešit mezi hlavními sezonami, nikoliv v jejich průběhu. Rozhodli byste se vyměnit troubu v půlce pečení nebo začít malovat byt na Štedrý den? Asi ne. Ideální doba je začátek října, kdy už hlavní letní sezona odezní a nebudete tak mást návštěvníky webu náhlou změnou designu a struktury webu.

Potřebujte s redesignem pomoci?

Nechte si od nás zpracovat bezplatnou analýzu.

Vytvořili jsme stovky funkčních webů, věříme, že můžeme být užitěční i Vám.

Jak pracovat v designu s on-page faktory (SEO)?

Design webu a jeho struktura je důležitá pro klienty, kteří už náš web dostali. Pro ty ostatní je důležité, aby Váš web našli. Nastavte si důležité "on-page faktory" v administraci vašeho webu - a pozor - není to jen o "há jedničkách" a "title", ale logické struktuře celého cestovního systému a jeho obsahu.

Více informací jak na to, naleznete zde.

Potřebujete poradit, co na Vašem webu zlepšit?

Vaším byznysem je prodávat zájezdy, naším poskytnout Vám k tomu nejlepší řešení na trhu.

Nechte si od nás zpracovat bezplatnou analýzu Vašeho webu a dovolte nám navrhnout pár tipů, které by se Vám mohli hodit

Tým CeSYS

Není to jen o softwaru. Od roku 2008 pomáháme růst stovkám cestovek.

Systém CeSYS využívá naše cestovní agentura od roku 2014. Za tu dobu udělali v systému řadu vylepšení. Cokoliv jsme chtěli dořešit, ať se to týkalo tvorby webu nebo administrace, tak nám vždy vyšli z technické podpory maximálně vstříc. Oceňujeme hlavně přístup a trpělivost pracovníků podpory. Vřele doporučujeme i ostatním prodejcům, neskutečně nás to posunulo při prodeji zájezdů.

Dagmar Babičková (https://www.cktravel.cz/)

Na systému CeSYS provozuji cestovní agenturu NUBIS.CZ třetím rokem. Domnívám se, že tento systém je vhodný pro cestovní agentury všech velikostí. Někdo může říci, že zde to, či ono chybí a bude mít pravdu. Já k tomu dodávám, že za dobu kdy na tomto systému pracuji, udělal CeSYS obrovský krok kupředu, a pokud jsem přišel s nějakým smysluplným nápadem na vylepšení, nikdy nebyl zavrhnut a na jeho zpracování začal CeSYS pracovat. Mohu jen dodat, že bych neměnil.

Zdeněk Kochta (www.nubis.cz)

Na systému CeSYS uceňuji jeho sofistikovanost, pevnou cenu za licenci, přestože jsou stále přidávány nové funkce a dobrou komunikaci s technickou podporou. Systém nabízí široké možnosti personalizace pro uživatele bez znalosti tvorby webu, jeho administrace je dostatečně intuitivní a člověk si ho osvojí za pár hodin. Vždy je co zlepšovat, ale na lidech, kteří CeSYS vyvíjí, je vidět, že to ví a že je to baví.

Roman Korecký (www.dovln.cz)

Spolupracuji s CeSYSem od počátku roku 2009. Od té doby přibylo v systému mnoho novinek a ,"vychytávek", které usnadňují mně a mým klientům orientaci na stránkách. Velmi kladně hodnotím také přístup, znalost problematiky a trpělivost pracovníků Podpory, kteří jsou vždy k dispozici a snaží se pomáhat při řešení problémů v tvorbě stránek. Myslím, že systém je nastaven tak, aby si všichni prodejci mohli nastavit prezentaci své firmy na webu, jak si představují.

Iva Křečková (www.royaltour.cz)

Moc děkuji a děkuji vůbec celému cesysu za spolupráci, protože cokoliv je třeba, tak hned řešíte.

Yveta Katrová (www.ca-yvetta.cz)

loading