Jarní školení CeSYS - registrace otevřena

Letní sezona se pomalu rozbíhá a proto zveme jako obvykle všechny cestovní agentury a kanceláře na školení práce s CeSYSem - tentokrát v novém a zajímavější balení :).

Školení jsme rozdělili do dvou kratších bloků, které jsou svým tématickým obsahem zaměřeny buď na "začátečníky" nebo na "pokročilé" uživatele CeSYSu. Do jednotlivých bloků jsme vybrali nejdůležitější a nejzajímavější témata včetně představení realizovaných i plánovaných novinek. A aby to nebylo jen o "klikání", do každého bloku jsme zařadili přednášku s praktickými radami, které Vám pomohou uchopit CeSYS efektivněji.

Oba bloky školení jsou otevřené pro všechny cestovky, můžete se tedy registrovat buď na bloky oba nebo pouze na jeden, rozhodnutí je na Vás.

Školení je otevřené i pro cestovky, které CeSYS zatím nevyužívají a potřebují získat základní informace.

Kdy a kde školíme?

Připojení k internetu, lehké občerstvení a nápoje je zajištěno (zdarma).


1) První blok - Začínáme s CeSYSem (10.00 - 12.00)

Blok školení určený především ty cestovky, které s CeSYSem začínají nebo potřebují informace základnějšího charakteru. Seznámíme Vás se zakladními postupy práce s CeSYSem, nastavením webu, nástroji v administrací a s plánovanými novinkami v systému.

Program bloku:

  • Základní pojmy a nástroje
  • Pracujeme s webovými stránkami
  • Pracujeme v administraci webu
  • Práce v CeSYS Vyhledávači
  • Seznámení s připravovanými novinkami a časté dotazy
  • Grafika webu: jak mít hezký a funkční web

2) Druhý blok - Novinky v CeSYSu (13.00 - 15.30)

Blok školení pro cestovky, které s CeSYSem dlouhodobě pracují. Seznámíme Vás s novými nástroji, řadou vychytávek v již existujících nástrojích a poradíme, jak správně vytvářet emailové kampaně v newsletterech.

Program bloku:

  • Fakturace v CeSYSu
  • SEO modul a jeho využití v praxi
  • Grafika webu a její funkční využití
  • Tipy na vychytávky v systému
  • Seznámeni s připravovanými novinkami
  • Emailový marketing: jak vytvořit efektivní emailovou kampaň?

3) Systém TOM (pro CK)

Všem uživatelům systému TOM bude po celou dobu školení dispozici pan Martin Vít, který rád zodpoví jakékoli dotazy týkající se zadávání, editace a dalších operací v TOMOVi.

Podrobné informace k programu budou zaslány včas všem registrovaným účastníkům emailem.

V případě potřeby směřujete své dotazy na info@cestovnisystem.cz

Na setkání se těší tým CeSYS!

Nedávné články

Není to jen o softwaru. Od roku 2008 pomáháme růst stovkám cestovek.

Systém CeSYS využívá naše cestovní agentura od roku 2014. Za tu dobu udělali v systému řadu vylepšení. Cokoliv jsme chtěli dořešit, ať se to týkalo tvorby webu nebo administrace, tak nám vždy vyšli z technické podpory maximálně vstříc. Oceňujeme hlavně přístup a trpělivost pracovníků podpory. Vřele doporučujeme i ostatním prodejcům, neskutečně nás to posunulo při prodeji zájezdů.

Dagmar Babičková (https://www.cktravel.cz/)

Na systému CeSYS provozuji cestovní agenturu NUBIS.CZ třetím rokem. Domnívám se, že tento systém je vhodný pro cestovní agentury všech velikostí. Někdo může říci, že zde to, či ono chybí a bude mít pravdu. Já k tomu dodávám, že za dobu kdy na tomto systému pracuji, udělal CeSYS obrovský krok kupředu, a pokud jsem přišel s nějakým smysluplným nápadem na vylepšení, nikdy nebyl zavrhnut a na jeho zpracování začal CeSYS pracovat. Mohu jen dodat, že bych neměnil.

Zdeněk Kochta (www.nubis.cz)

Na systému CeSYS uceňuji jeho sofistikovanost, pevnou cenu za licenci, přestože jsou stále přidávány nové funkce a dobrou komunikaci s technickou podporou. Systém nabízí široké možnosti personalizace pro uživatele bez znalosti tvorby webu, jeho administrace je dostatečně intuitivní a člověk si ho osvojí za pár hodin. Vždy je co zlepšovat, ale na lidech, kteří CeSYS vyvíjí, je vidět, že to ví a že je to baví.

Roman Korecký (www.dovln.cz)

Spolupracuji s CeSYSem od počátku roku 2009. Od té doby přibylo v systému mnoho novinek a ,"vychytávek", které usnadňují mně a mým klientům orientaci na stránkách. Velmi kladně hodnotím také přístup, znalost problematiky a trpělivost pracovníků Podpory, kteří jsou vždy k dispozici a snaží se pomáhat při řešení problémů v tvorbě stránek. Myslím, že systém je nastaven tak, aby si všichni prodejci mohli nastavit prezentaci své firmy na webu, jak si představují.

Iva Křečková (www.royaltour.cz)

Moc děkuji a děkuji vůbec celému cesysu za spolupráci, protože cokoliv je třeba, tak hned řešíte.

Yveta Katrová (www.ca-yvetta.cz)

loading