Bloček: 4,1 millionu

Nejedná se o číslo z žádné nové aféry ani o letošní plánované navýšení počtu úředníků na nás dohlížejících, ale přesně tolik lidí hledalo svojí dovolenou v minulém roce na stránkách cestovních agentur, které používají CeSYS (unikátní uživatelé za rok 2012). Je to málo nebo hodně?

Vezmeme-li v potaz, že celý outgoingový trh již nějaký ten rok po sobě neroste a naopak každoročně odepíše několik procent, středomořské destinační "držáky" se potácí v kruhu politických a ekonomických problémů a pomalé zdanění všeho a všech u nás doma našincům apetit k nákupu dovolené určitě nezvedne - je to číslo pozitivní. Například ve srovnání s rokem 2011 se jedná o zhruba deseti procentní nárůst. Těžko soudit, zda tyto čísla vyjadřují nějaký statistický trend provizního prodeje dovolených, domnívám se však, že minimálně o jednom faktu vypovídat mohou. Cestovní agentury se naučily přes CeSYS efektivně nabízet produkty CK a lidé si s CeSYSem rozumí.

Rádi bychom tento trend podpořili. Proto se můžete těšit již začátkem roku na řadu nových nástrojů a vychytávek. Moravským cestovkám bude k dipozici zkušená regionální manažerka (přímo v Ostravě), slovenským nový regionální manažer v Trnavě. Změníme koncept školení tak, aby lépe vyhovoval potřebám cestovek a doplníme zajímavými přednáškami (například jak udělat dobrý newsletter, jak získat nové klienty). Rozšířili jsme hotline podporu a realizaci tak, abychom mohli rychleji a efektivněji řešit Vaše dotazy a požadavky. A na měsíce leden a únor jsme připravili akční nabídku jak pro naše stávající, tak nové CeSYSáky. To jediné, co se určitě nezmění a zůstane zachováno, je cena CeSYSu.

Myslíme, že se máte opravdu na co těšit. :)

Není to jen o softwaru. Od roku 2008 pomáháme růst stovkám cestovek.

Systém CeSYS využívá naše cestovní agentura od roku 2014. Za tu dobu udělali v systému řadu vylepšení. Cokoliv jsme chtěli dořešit, ať se to týkalo tvorby webu nebo administrace, tak nám vždy vyšli z technické podpory maximálně vstříc. Oceňujeme hlavně přístup a trpělivost pracovníků podpory. Vřele doporučujeme i ostatním prodejcům, neskutečně nás to posunulo při prodeji zájezdů.

Dagmar Babičková (https://www.cktravel.cz/)

Na systému CeSYS provozuji cestovní agenturu NUBIS.CZ třetím rokem. Domnívám se, že tento systém je vhodný pro cestovní agentury všech velikostí. Někdo může říci, že zde to, či ono chybí a bude mít pravdu. Já k tomu dodávám, že za dobu kdy na tomto systému pracuji, udělal CeSYS obrovský krok kupředu, a pokud jsem přišel s nějakým smysluplným nápadem na vylepšení, nikdy nebyl zavrhnut a na jeho zpracování začal CeSYS pracovat. Mohu jen dodat, že bych neměnil.

Zdeněk Kochta (www.nubis.cz)

Na systému CeSYS uceňuji jeho sofistikovanost, pevnou cenu za licenci, přestože jsou stále přidávány nové funkce a dobrou komunikaci s technickou podporou. Systém nabízí široké možnosti personalizace pro uživatele bez znalosti tvorby webu, jeho administrace je dostatečně intuitivní a člověk si ho osvojí za pár hodin. Vždy je co zlepšovat, ale na lidech, kteří CeSYS vyvíjí, je vidět, že to ví a že je to baví.

Roman Korecký (www.dovln.cz)

Spolupracuji s CeSYSem od počátku roku 2009. Od té doby přibylo v systému mnoho novinek a ,"vychytávek", které usnadňují mně a mým klientům orientaci na stránkách. Velmi kladně hodnotím také přístup, znalost problematiky a trpělivost pracovníků Podpory, kteří jsou vždy k dispozici a snaží se pomáhat při řešení problémů v tvorbě stránek. Myslím, že systém je nastaven tak, aby si všichni prodejci mohli nastavit prezentaci své firmy na webu, jak si představují.

Iva Křečková (www.royaltour.cz)

Moc děkuji a děkuji vůbec celému cesysu za spolupráci, protože cokoliv je třeba, tak hned řešíte.

Yveta Katrová (www.ca-yvetta.cz)

loading