Účet uživatele a vízový servis

Pro všechny uživatele systému CeSYS ve verzi Profi je k dispozici nový nástroj: Účet uživatele (sidebox Zákazník).

Tento nástroj by měl přispět k efektivnějšímu oslovování a komunikaci s Vašimi potenciálními i stálými klienty. Základním prvkem je možnost tvorby osobních účtů Vašimi klienty - návštěvníky Vašeho CeSYSu. V takto vytvořených účtech pak budou mít k dispozici řadu užitečných funkcí jako je například tvorba a odběr automaticky generovaných nabídek z Vašeho webu nebo sledování stavu svých objednávek. Věříme, že se účet uživatele stane Vaším oblíbeným pomocníkem při prodeji.

Jak aktivovat Účet uživatele?

Účet uživatele musíte nejprve aktivovat v administraci Vašeho CeSYSu.

Administrace -> Redakční systém -> Správa obsahu -> Nový obsah -> vyberte levý nebo pravý sloupec - > Zákazník

Účet uživatele bude na Vašem webu zobrazen vždy formou sideboxu. Základní operace, které poté mohou realizovat vaši klienti jsou:

  • přihlášení (přihlášení do již vytvořeného účtu)
  • registrace (NAMvytvoření nového účtu)
  • zaslání nového hesla (zaslání zapomenutého hesla k vytvořenému účtu)

Nástroje v Účtu uživatele

Vaši klienti, kteří mají vytvořené své účty, mohou v současné době využít první dva nástroje účtu uživatele - správu svých účtů a tvorbu automaticky odesílaných nabídek Vaší cestovky. Správu účtu realizují přes zákaznický rozcestník (dashboard) a mohou editovat své údaje zadané při registraci nebo svůj účet zrušit. Automaticky odesíláné nabídky pak vytvářejí ve formuláři Přidat aktuální nabídku. V tomto formuláři si mohou volit z nabídky vaší cestovky (konkrétně ze všech produktů nabízených v základní vyhledávací masce na vašem webu) a nechat si tyto nabídky zasílat na svůj email v různých časových frekvencích (např. 1 x 7 dní) a ve dvou grafických podobách (např. sloupce).

1) Zákaznický rozcestník

  • Upravit zákazníka (editace základních údajů klientů)
  • Smazat zákazníka (nevratné smazání účtu klienta)
  • Rozcestník (návrat na rozcestník)

2) Tvorba automatických nabídek

  • Nová aktuální nabídka (vytvoření nové automaticky odesílané nabídky zájezdů, viz obrázek níže)
  • Seznam aktuálních nabídek (seznam již vytvořených nabídek zájezdů)

Jak spravovat Účet uživatele

Pokud máte účet uživatele na svém webu aktivní, máte v administraci Vašeho CeSYSu k dispozici nástroje k jeho správě.

Účty uživatelů můžete vytvářet i Vy sami právě ve správě účtu.

Administrace -> Redakční systém -> Nabídky a poptávky -> Zákazníci

V tabulce Zákazníci je zobrazen seznam všech zákazníků, kteří si již svůj účet vytvořili. U těchto účtů můžete realizovat následující akce:

  • Nový zákazník (vytvoření nového účtu Vámi)
  • Detail (zobrazí aktivní účty)
    • Upravit tohoto zákazíka (editace účtu)
    • Poslat tomuto zákazníku nové heslo (zaslání nového hesla)
    • Odstranit tento uživatelský účet (nevratné smazání účtu)
    • Nový zákazník (vytvoření nového účtu Vámi)
    • Seznam zákazníků (zpět na Detail)
    • Seznam aktuálních nabídek pro tohoto zákazníka (seznam aktivních nabídek)
  • Změnit (editace účtu)
  • Smazat (nevratné smazání účtu)

Vízový servis

V systému CeSYS lze využít modul Vízový servis a prodávat samostatná víza.

Aktivace služby Víza

Pro aktivaci modulu je nutné uzavřít provizní smlouvu s Jedu.cz. Pro sjednání provizní smlouvy s Jedu.cz prosím kontaktujte paní Lucii Červinkovou.

Po uzavření smlouvy bude cestovní agentuře ze strany Jedu.cz přiděleno ID, které si následně zadá v redakčním systému svého CeSYSu.

Posledním krokem je umístění modulu Víza na webové stránky. Ve správě obsahu zvolíme levý nebo pravý obsahový sloupec a vybereme obsahový element Visum (sidebox). Víza lze vložit také jako ceníkovou položku do ceníku každého termínu. Stačí aktivovat v redakčním systému>>nastavení>>základní nastavení>>ID 120 Víza JEDU.cz - zobrazovat víza v ceníku>>změnit na ANO

Práce s poptávkami

Na veřejné stránce provede klient pouze nezávaznou objednávku víza, která se uloží do administrace CeSYSu v záložce Služby ->Víza. Pracovník agentury musí vždy potvrdit objednávku kliknutím na tlačítko "Požádat".

Poté se vrátí do CeSYSu číslo obchodního případu a Jedu.cz kontaktuje klienta, který si vízum objednal.

Každé agentuře náleží provize ve výši 200,- Kč za jedno prodané vízum.

Nedávné články

Není to jen o softwaru. Od roku 2008 pomáháme růst stovkám cestovek.

Na systému CeSYS provozuji cestovní agenturu NUBIS.CZ třetím rokem. Domnívám se, že tento systém je vhodný pro cestovní agentury všech velikostí. Někdo může říci, že zde to, či ono chybí a bude mít pravdu. Já k tomu dodávám, že za dobu kdy na tomto systému pracuji, udělal CeSYS obrovský krok kupředu, a pokud jsem přišel s nějakým smysluplným nápadem na vylepšení, nikdy nebyl zavrhnut a na jeho zpracování začal CeSYS pracovat. Mohu jen dodat, že bych neměnil.

Zdeněk Kochta (www.nubis.cz)

Na systému CeSYS uceňuji jeho sofistikovanost, pevnou cenu za licenci, přestože jsou stále přidávány nové funkce a dobrou komunikaci s technickou podporou. Systém nabízí široké možnosti personalizace pro uživatele bez znalosti tvorby webu, jeho administrace je dostatečně intuitivní a člověk si ho osvojí za pár hodin. Vždy je co zlepšovat, ale na lidech, kteří CeSYS vyvíjí, je vidět, že to ví a že je to baví.

Roman Korecký (www.dovln.cz)

Spolupracuji s CeSYSem od počátku roku 2009. Od té doby přibylo v systému mnoho novinek a ,"vychytávek", které usnadňují mně a mým klientům orientaci na stránkách. Velmi kladně hodnotím také přístup, znalost problematiky a trpělivost pracovníků Podpory, kteří jsou vždy k dispozici a snaží se pomáhat při řešení problémů v tvorbě stránek. Myslím, že systém je nastaven tak, aby si všichni prodejci mohli nastavit prezentaci své firmy na webu, jak si představují.

Iva Křečková (www.royaltour.cz)

Moc děkuji a děkuji vůbec celému cesysu za spolupráci, protože cokoliv je třeba, tak hned řešíte.

Yveta Katrová (www.ca-yvetta.cz)

loading