Účet uživatele a vízový servis

Pro všechny uživatele systému CeSYS ve verzi Profi je k dispozici nový nástroj: Účet uživatele (sidebox Zákazník).

Tento nástroj by měl přispět k efektivnějšímu oslovování a komunikaci s Vašimi potenciálními i stálými klienty. Základním prvkem je možnost tvorby osobních účtů Vašimi klienty - návštěvníky Vašeho CeSYSu. V takto vytvořených účtech pak budou mít k dispozici řadu užitečných funkcí jako je například tvorba a odběr automaticky generovaných nabídek z Vašeho webu nebo sledování stavu svých objednávek. Věříme, že se účet uživatele stane Vaším oblíbeným pomocníkem při prodeji.

Jak aktivovat Účet uživatele?

Účet uživatele musíte nejprve aktivovat v administraci Vašeho CeSYSu.

Administrace -> Redakční systém -> Správa obsahu -> Nový obsah -> vyberte levý nebo pravý sloupec - > Zákazník

Účet uživatele bude na Vašem webu zobrazen vždy formou sideboxu. Základní operace, které poté mohou realizovat vaši klienti jsou:

  • přihlášení (přihlášení do již vytvořeného účtu)
  • registrace (NAMvytvoření nového účtu)
  • zaslání nového hesla (zaslání zapomenutého hesla k vytvořenému účtu)

Nástroje v Účtu uživatele

Vaši klienti, kteří mají vytvořené své účty, mohou v současné době využít první dva nástroje účtu uživatele - správu svých účtů a tvorbu automaticky odesílaných nabídek Vaší cestovky. Správu účtu realizují přes zákaznický rozcestník (dashboard) a mohou editovat své údaje zadané při registraci nebo svůj účet zrušit. Automaticky odesíláné nabídky pak vytvářejí ve formuláři Přidat aktuální nabídku. V tomto formuláři si mohou volit z nabídky vaší cestovky (konkrétně ze všech produktů nabízených v základní vyhledávací masce na vašem webu) a nechat si tyto nabídky zasílat na svůj email v různých časových frekvencích (např. 1 x 7 dní) a ve dvou grafických podobách (např. sloupce).

1) Zákaznický rozcestník

  • Upravit zákazníka (editace základních údajů klientů)
  • Smazat zákazníka (nevratné smazání účtu klienta)
  • Rozcestník (návrat na rozcestník)

2) Tvorba automatických nabídek

  • Nová aktuální nabídka (vytvoření nové automaticky odesílané nabídky zájezdů, viz obrázek níže)
  • Seznam aktuálních nabídek (seznam již vytvořených nabídek zájezdů)

Jak spravovat Účet uživatele

Pokud máte účet uživatele na svém webu aktivní, máte v administraci Vašeho CeSYSu k dispozici nástroje k jeho správě.

Účty uživatelů můžete vytvářet i Vy sami právě ve správě účtu.

Administrace -> Redakční systém -> Nabídky a poptávky -> Zákazníci

V tabulce Zákazníci je zobrazen seznam všech zákazníků, kteří si již svůj účet vytvořili. U těchto účtů můžete realizovat následující akce:

  • Nový zákazník (vytvoření nového účtu Vámi)
  • Detail (zobrazí aktivní účty)
    • Upravit tohoto zákazíka (editace účtu)
    • Poslat tomuto zákazníku nové heslo (zaslání nového hesla)
    • Odstranit tento uživatelský účet (nevratné smazání účtu)
    • Nový zákazník (vytvoření nového účtu Vámi)
    • Seznam zákazníků (zpět na Detail)
    • Seznam aktuálních nabídek pro tohoto zákazníka (seznam aktivních nabídek)
  • Změnit (editace účtu)
  • Smazat (nevratné smazání účtu)

Vízový servis

V systému CeSYS lze využít modul Vízový servis a prodávat samostatná víza.

Aktivace služby Víza

Pro aktivaci modulu je nutné uzavřít provizní smlouvu s Jedu.cz. Pro sjednání provizní smlouvy s Jedu.cz prosím kontaktujte paní Lucii Červinkovou.

Po uzavření smlouvy bude cestovní agentuře ze strany Jedu.cz přiděleno ID, které si následně zadá v redakčním systému svého CeSYSu.

Posledním krokem je umístění modulu Víza na webové stránky. Ve správě obsahu zvolíme levý nebo pravý obsahový sloupec a vybereme obsahový element Visum (sidebox). Víza lze vložit také jako ceníkovou položku do ceníku každého termínu. Stačí aktivovat v redakčním systému>>nastavení>>základní nastavení>>ID 120 Víza JEDU.cz - zobrazovat víza v ceníku>>změnit na ANO

Práce s poptávkami

Na veřejné stránce provede klient pouze nezávaznou objednávku víza, která se uloží do administrace CeSYSu v záložce Služby ->Víza. Pracovník agentury musí vždy potvrdit objednávku kliknutím na tlačítko "Požádat".

Poté se vrátí do CeSYSu číslo obchodního případu a Jedu.cz kontaktuje klienta, který si vízum objednal.

Každé agentuře náleží provize ve výši 200,- Kč za jedno prodané vízum.

Není to jen o softwaru. Od roku 2008 pomáháme růst stovkám cestovek.

Systém CeSYS využívá naše cestovní agentura od roku 2014. Za tu dobu udělali v systému řadu vylepšení. Cokoliv jsme chtěli dořešit, ať se to týkalo tvorby webu nebo administrace, tak nám vždy vyšli z technické podpory maximálně vstříc. Oceňujeme hlavně přístup a trpělivost pracovníků podpory. Vřele doporučujeme i ostatním prodejcům, neskutečně nás to posunulo při prodeji zájezdů.

Dagmar Babičková (https://www.cktravel.cz/)

Na systému CeSYS provozuji cestovní agenturu NUBIS.CZ třetím rokem. Domnívám se, že tento systém je vhodný pro cestovní agentury všech velikostí. Někdo může říci, že zde to, či ono chybí a bude mít pravdu. Já k tomu dodávám, že za dobu kdy na tomto systému pracuji, udělal CeSYS obrovský krok kupředu, a pokud jsem přišel s nějakým smysluplným nápadem na vylepšení, nikdy nebyl zavrhnut a na jeho zpracování začal CeSYS pracovat. Mohu jen dodat, že bych neměnil.

Zdeněk Kochta (www.nubis.cz)

Na systému CeSYS uceňuji jeho sofistikovanost, pevnou cenu za licenci, přestože jsou stále přidávány nové funkce a dobrou komunikaci s technickou podporou. Systém nabízí široké možnosti personalizace pro uživatele bez znalosti tvorby webu, jeho administrace je dostatečně intuitivní a člověk si ho osvojí za pár hodin. Vždy je co zlepšovat, ale na lidech, kteří CeSYS vyvíjí, je vidět, že to ví a že je to baví.

Roman Korecký (www.dovln.cz)

Spolupracuji s CeSYSem od počátku roku 2009. Od té doby přibylo v systému mnoho novinek a ,"vychytávek", které usnadňují mně a mým klientům orientaci na stránkách. Velmi kladně hodnotím také přístup, znalost problematiky a trpělivost pracovníků Podpory, kteří jsou vždy k dispozici a snaží se pomáhat při řešení problémů v tvorbě stránek. Myslím, že systém je nastaven tak, aby si všichni prodejci mohli nastavit prezentaci své firmy na webu, jak si představují.

Iva Křečková (www.royaltour.cz)

Moc děkuji a děkuji vůbec celému cesysu za spolupráci, protože cokoliv je třeba, tak hned řešíte.

Yveta Katrová (www.ca-yvetta.cz)

loading