Online vízový servis

Ve spolupráci se společností JEDU.CZ jsme připravili nyní pro Vaše klienty možnost sjednat si pomocí objednávkového formuláře vízum online. V případě, že projevíte o službu zájem kontaktujte prosím paní Lucii Červinkovou, která s Vámi uzavře provizní smlouvu na jejímž základě poskytne ID.

ID následně vyplníte v administraci Vašeho CeSYSu a můžete službu začít plně využívat.

Jak si nastavím ID pro aktivaci

Redakční systém -> Nastavení -> Základní nastavení -> JEDU.CZ - Vaše ID -> změnit -> po otevření okna je nutné do políčka ID vyplnit číslo , které Vám bylo přiděleno.

Víza v CeSYSu, krok 1

Následně se Vám v záložce služby bude zobrazovat Vízum.

Víza v CeSYSu, krok 2

Vízum je možné zobrazovat i v ceník u nabídky jednotlivých zájezdů. Můžete si zvolit, zda-li si zobrazení přejete uveřejnit či nikoliv. Toto nastavíte opět v administraci Vašeho CeSYSu (viz obrázek výše): Redakční systém -> Nastavení -> Základní nastavení -> Víza JEDU.cz - zobrazovat víza v ceníku -> ANO
Nabídka víza se zobrazí pouze u zemí, u kterých je služba nabízena.

Při zobrazení víza v ceníku si bude moci klient při objednávce zájezdu zvolit, zda-li si bude přát vízum objednat.

Víza v CeSYSu, krok 3

U položky vízum se v ceníku zobrazuje také část podrobnosti.

Po rozkliknutí této položky se Vám otevře nová stránka, kde naleznete podrobné informace o vízu.

Víza v CeSYSu, krok 3

Vzhled této podstránky (jako např.hlavičku apod.) lze taktéž upravovat v administraci CeSYSu -> Design obsahu -> víza.

Víza v CeSYSu, krok 3

Objednávka víza

Jakmile obdržíte objednávku zájezdu v systému CeSYS po rozkliknutí detailu poptávky zjistíte, zda- li si klient přeje vízum objednat či nikoliv. V případě, že si klient vízum přeje objednat(vyplnil jej při objednávce do ceníku) je vízum uvedeno v detailu poptávky v ceníku a níže se objeví Žádost o vízum - JEDU.cz

Víza v CeSYSu, krok 3

Z Vaší strany už jen pak stačí potvrdit odeslání požadavku na vízum do společnosti jedu.cz, která následně klienta zkontaktuje -> Požádat.

Nové vízum

V seznamu poptávek se Vám může v pravé části zobrazit Nové vízum. Tato možnost se zobrazuje vždy, ale pouze u zemí, u kterých vízum lze objednat.

Víza v CeSYSu, krok 3

V případě, že klient nevyplní při poptávce žádost o vízum (viz výše) můžete mu vízum objednat dodatečně pomocí položky Nové vízum. Po rozkliknutí této položky se Vám zobrazí jednoduchý formulář, který se váže k poptávce. Položka je identická s výše uvedenou položkou Žádost o vízum - JEDU.cz Formulář je vázán pouze na 1 osobu a to objednavatele. Společnost jedu.cz klienta zkontaktuje a podrobnosti např. o počtu dalších osob si již sjednává přímo.

V případě dotazů či nejasností kontaktujte naší hotline podporu na tel: 480 00 25 25 nebo na skype podpora2.cesys

Tým CeSYS

Není to jen o softwaru. Od roku 2008 pomáháme růst stovkám cestovek.

Systém CeSYS využívá naše cestovní agentura od roku 2014. Za tu dobu udělali v systému řadu vylepšení. Cokoliv jsme chtěli dořešit, ať se to týkalo tvorby webu nebo administrace, tak nám vždy vyšli z technické podpory maximálně vstříc. Oceňujeme hlavně přístup a trpělivost pracovníků podpory. Vřele doporučujeme i ostatním prodejcům, neskutečně nás to posunulo při prodeji zájezdů.

Dagmar Babičková (https://www.cktravel.cz/)

Na systému CeSYS provozuji cestovní agenturu NUBIS.CZ třetím rokem. Domnívám se, že tento systém je vhodný pro cestovní agentury všech velikostí. Někdo může říci, že zde to, či ono chybí a bude mít pravdu. Já k tomu dodávám, že za dobu kdy na tomto systému pracuji, udělal CeSYS obrovský krok kupředu, a pokud jsem přišel s nějakým smysluplným nápadem na vylepšení, nikdy nebyl zavrhnut a na jeho zpracování začal CeSYS pracovat. Mohu jen dodat, že bych neměnil.

Zdeněk Kochta (www.nubis.cz)

Na systému CeSYS uceňuji jeho sofistikovanost, pevnou cenu za licenci, přestože jsou stále přidávány nové funkce a dobrou komunikaci s technickou podporou. Systém nabízí široké možnosti personalizace pro uživatele bez znalosti tvorby webu, jeho administrace je dostatečně intuitivní a člověk si ho osvojí za pár hodin. Vždy je co zlepšovat, ale na lidech, kteří CeSYS vyvíjí, je vidět, že to ví a že je to baví.

Roman Korecký (www.dovln.cz)

Spolupracuji s CeSYSem od počátku roku 2009. Od té doby přibylo v systému mnoho novinek a ,"vychytávek", které usnadňují mně a mým klientům orientaci na stránkách. Velmi kladně hodnotím také přístup, znalost problematiky a trpělivost pracovníků Podpory, kteří jsou vždy k dispozici a snaží se pomáhat při řešení problémů v tvorbě stránek. Myslím, že systém je nastaven tak, aby si všichni prodejci mohli nastavit prezentaci své firmy na webu, jak si představují.

Iva Křečková (www.royaltour.cz)

Moc děkuji a děkuji vůbec celému cesysu za spolupráci, protože cokoliv je třeba, tak hned řešíte.

Yveta Katrová (www.ca-yvetta.cz)

Search
loading