Online vízový servis

Ve spolupráci se společností JEDU.CZ jsme připravili nyní pro Vaše klienty možnost sjednat si pomocí objednávkového formuláře vízum online. V případě, že projevíte o službu zájem kontaktujte prosím paní Lucii Červinkovou, která s Vámi uzavře provizní smlouvu na jejímž základě poskytne ID.

ID následně vyplníte v administraci Vašeho CeSYSu a můžete službu začít plně využívat.

Jak si nastavím ID pro aktivaci

Redakční systém -> Nastavení -> Základní nastavení -> JEDU.CZ - Vaše ID -> změnit -> po otevření okna je nutné do políčka ID vyplnit číslo , které Vám bylo přiděleno.

Víza v CeSYSu, krok 1

Následně se Vám v záložce služby bude zobrazovat Vízum.

Víza v CeSYSu, krok 2

Vízum je možné zobrazovat i v ceník u nabídky jednotlivých zájezdů. Můžete si zvolit, zda-li si zobrazení přejete uveřejnit či nikoliv. Toto nastavíte opět v administraci Vašeho CeSYSu (viz obrázek výše): Redakční systém -> Nastavení -> Základní nastavení -> Víza JEDU.cz - zobrazovat víza v ceníku -> ANO
Nabídka víza se zobrazí pouze u zemí, u kterých je služba nabízena.

Při zobrazení víza v ceníku si bude moci klient při objednávce zájezdu zvolit, zda-li si bude přát vízum objednat.

Víza v CeSYSu, krok 3

U položky vízum se v ceníku zobrazuje také část podrobnosti.

Po rozkliknutí této položky se Vám otevře nová stránka, kde naleznete podrobné informace o vízu.

Víza v CeSYSu, krok 3

Vzhled této podstránky (jako např.hlavičku apod.) lze taktéž upravovat v administraci CeSYSu -> Design obsahu -> víza.

Víza v CeSYSu, krok 3

Objednávka víza

Jakmile obdržíte objednávku zájezdu v systému CeSYS po rozkliknutí detailu poptávky zjistíte, zda- li si klient přeje vízum objednat či nikoliv. V případě, že si klient vízum přeje objednat(vyplnil jej při objednávce do ceníku) je vízum uvedeno v detailu poptávky v ceníku a níže se objeví Žádost o vízum - JEDU.cz

Víza v CeSYSu, krok 3

Z Vaší strany už jen pak stačí potvrdit odeslání požadavku na vízum do společnosti jedu.cz, která následně klienta zkontaktuje -> Požádat.

Nové vízum

V seznamu poptávek se Vám může v pravé části zobrazit Nové vízum. Tato možnost se zobrazuje vždy, ale pouze u zemí, u kterých vízum lze objednat.

Víza v CeSYSu, krok 3

V případě, že klient nevyplní při poptávce žádost o vízum (viz výše) můžete mu vízum objednat dodatečně pomocí položky Nové vízum. Po rozkliknutí této položky se Vám zobrazí jednoduchý formulář, který se váže k poptávce. Položka je identická s výše uvedenou položkou Žádost o vízum - JEDU.cz Formulář je vázán pouze na 1 osobu a to objednavatele. Společnost jedu.cz klienta zkontaktuje a podrobnosti např. o počtu dalších osob si již sjednává přímo.

V případě dotazů či nejasností kontaktujte naší hotline podporu na tel: 480 00 25 25 nebo na skype podpora2.cesys

Tým CeSYS

Není to jen o softwaru. Od roku 2008 pomáháme růst stovkám cestovek.

Na systému CeSYS provozuji cestovní agenturu NUBIS.CZ třetím rokem. Domnívám se, že tento systém je vhodný pro cestovní agentury všech velikostí. Někdo může říci, že zde to, či ono chybí a bude mít pravdu. Já k tomu dodávám, že za dobu kdy na tomto systému pracuji, udělal CeSYS obrovský krok kupředu, a pokud jsem přišel s nějakým smysluplným nápadem na vylepšení, nikdy nebyl zavrhnut a na jeho zpracování začal CeSYS pracovat. Mohu jen dodat, že bych neměnil.

Zdeněk Kochta (www.nubis.cz)

Na systému CeSYS uceňuji jeho sofistikovanost, pevnou cenu za licenci, přestože jsou stále přidávány nové funkce a dobrou komunikaci s technickou podporou. Systém nabízí široké možnosti personalizace pro uživatele bez znalosti tvorby webu, jeho administrace je dostatečně intuitivní a člověk si ho osvojí za pár hodin. Vždy je co zlepšovat, ale na lidech, kteří CeSYS vyvíjí, je vidět, že to ví a že je to baví.

Roman Korecký (www.dovln.cz)

Spolupracuji s CeSYSem od počátku roku 2009. Od té doby přibylo v systému mnoho novinek a ,"vychytávek", které usnadňují mně a mým klientům orientaci na stránkách. Velmi kladně hodnotím také přístup, znalost problematiky a trpělivost pracovníků Podpory, kteří jsou vždy k dispozici a snaží se pomáhat při řešení problémů v tvorbě stránek. Myslím, že systém je nastaven tak, aby si všichni prodejci mohli nastavit prezentaci své firmy na webu, jak si představují.

Iva Křečková (www.royaltour.cz)

Moc děkuji a děkuji vůbec celému cesysu za spolupráci, protože cokoliv je třeba, tak hned řešíte.

Yveta Katrová (www.ca-yvetta.cz)

loading