Lednové novinky v CeSYSu

Přívítejte s námi nový rok sadou novinek v CeSYSu. Věříme, že všem cestovkám přinesou další možnosti zkvalitnění a zjednodušení provizního prodeje zájezdů.

Odjezdová místa autobusů

CeSYS přináší možnost vyhledávání zájezdů pořádaných autokarovou dopravou podle odjezdových míst.

Klienti hledající zájezd autokarem na vašem webu mohou nyní ve vyhledávací masce, v kolonce "Odlet / Odjezd" specifikovat jimi preferované odjezdové (nástupní) místo autobusu. Jakmile klient ve vyhledávací masce vybere v typu dopravy "Autobus", v kolonce "Odlet / Odjezd" se načtou odjezdová (nástupní) místa autobusu. Stejnou funkci jsme implementovali i do CeSYS Vyhledávače.

S odjezdovými místy lze pracovat i ve Filtrovacích kritériích a Vyhledávacích maskách. Zcela nová je tedy možnost vytvořit například vyhledávací masku pouze na zájezdy autokarem. Pomocí filtrovacích kritérií lze omezit požadovaná odjezdová místa (například pouze Opava, Ostrava, Frýdek-Místek atd.) a položku "Odlet / Odjezd" ve vyhledávací masce nahradit položkou "Odjezd".

Kde zapnout: Funkce je aktivní pro všechny CeSYSy.

Schránka zájezdů a porovnání zájezdů

Díky zcela nové funkci mají možnost klienti hledající dovolenou na vašem webu ukládat jimi vybrané zájezdy (vždy konkrétní termín zájezdu) do Schránky zájezdu.

Ta funguje na podobném principu jako "košik" na internetových prodejních serverech. Schránka zájezdů tak umožňuje sledovat libovovný počet zájezdů a navíc vložené zájezdy mezi sebou porovnávat a teprve poté vytvořit objednávku na tu nejlepší nabídku. Schránka zájezdů je graficky zobrazena na vašem webu jako tzv. plovoucí box a naleznete jí (pokud ji máte aktivní) v pravém horním rohu vašich webových stránek. Do Schránky se klient dostane kliknutím na odkaz v plovoucím boxu

Kde zapnout: Administrace -> Správa obsahu -> Nový obsah -> v položce "Obsahový sloupec" vyberte volbu "Plovoucí box" -> v položce "Obsahový element" vyberte volbu "Schránka zájezdů" -> stiskněte tlačítko "Odeslat"

(Webové stránky aktualizujte stisknutím klávesy F5)

Historie prohlížení zájezdů

Historie vyhledávání zájezdů umožňuje klientům, kteří hledají zájezd na vašich webových stránkách, sledovat historii procházených hotelů (zájezdů).

Každý klient si tedy může jednoduše sledovat všechny jím prohlížené hotely (zájezdy) a kdykoli se k nim vrátit aniž by si musel jednotlivé infromace o zájezdech tisknout nebo poznamenávat jiným způsobem. CeSYS dokáže evidovat deset posledních zájezdů, pokud klient prohlíží jedenáctý zájezd, první navštívený z historie zmizí. Všechny prohlížené zájezdy CeSYS uchovává evidované v paměti prohlížeče. Pokud se tedy klient později opět vrátí na vaše webové stránky a použije k tomu stejný webový prohlížeč, historie prohlížených zájezdů je mu stále k dispozici. Historii vyhledávaní lze smazat pouze vymazáním cookies v prohlížeči.

Kde zapnout: Administrace -> Správa obsahu -> Nový obsah -> vyberte sloupec do kterého chcete historii vprohlížení vložit -> v položce Obsahový element vyberte "Historie procházení" -> vyberte pozici -> stiskněte talčítko "Uložit"

(Webové stránky aktualizujte stisknutím klávesy F5)

Kopírování vyhledávacích masek

V administraci CeSYSu jsme přidali novou možnost kopírování již vytvořených vyhledávacích masek.

Pokud tedy chcete vytvořit novou vyhledávací masku, která je ve svém nastavení skoro totožná z již existující vyhleddavací maskou a pouze potřebujete upravit například jeden parametr, využijte možnosti zkopírovaní existující vyhledávací masky.

Kde najdu: Administrace -> Nabídky a poptávky -> Vyhledávací maska -> Kopírovat vyhledávací masku


V případě dotazů je k dispozici hotline podpora na telefonu 480 00 25 25 nebo emailu podpora@darkmay.cz

Tým CeSYS

Není to jen o softwaru. Od roku 2008 pomáháme růst stovkám cestovek.

Systém CeSYS využívá naše cestovní agentura od roku 2014. Za tu dobu udělali v systému řadu vylepšení. Cokoliv jsme chtěli dořešit, ať se to týkalo tvorby webu nebo administrace, tak nám vždy vyšli z technické podpory maximálně vstříc. Oceňujeme hlavně přístup a trpělivost pracovníků podpory. Vřele doporučujeme i ostatním prodejcům, neskutečně nás to posunulo při prodeji zájezdů.

Dagmar Babičková (https://www.cktravel.cz/)

Na systému CeSYS provozuji cestovní agenturu NUBIS.CZ třetím rokem. Domnívám se, že tento systém je vhodný pro cestovní agentury všech velikostí. Někdo může říci, že zde to, či ono chybí a bude mít pravdu. Já k tomu dodávám, že za dobu kdy na tomto systému pracuji, udělal CeSYS obrovský krok kupředu, a pokud jsem přišel s nějakým smysluplným nápadem na vylepšení, nikdy nebyl zavrhnut a na jeho zpracování začal CeSYS pracovat. Mohu jen dodat, že bych neměnil.

Zdeněk Kochta (www.nubis.cz)

Na systému CeSYS uceňuji jeho sofistikovanost, pevnou cenu za licenci, přestože jsou stále přidávány nové funkce a dobrou komunikaci s technickou podporou. Systém nabízí široké možnosti personalizace pro uživatele bez znalosti tvorby webu, jeho administrace je dostatečně intuitivní a člověk si ho osvojí za pár hodin. Vždy je co zlepšovat, ale na lidech, kteří CeSYS vyvíjí, je vidět, že to ví a že je to baví.

Roman Korecký (www.dovln.cz)

Spolupracuji s CeSYSem od počátku roku 2009. Od té doby přibylo v systému mnoho novinek a ,"vychytávek", které usnadňují mně a mým klientům orientaci na stránkách. Velmi kladně hodnotím také přístup, znalost problematiky a trpělivost pracovníků Podpory, kteří jsou vždy k dispozici a snaží se pomáhat při řešení problémů v tvorbě stránek. Myslím, že systém je nastaven tak, aby si všichni prodejci mohli nastavit prezentaci své firmy na webu, jak si představují.

Iva Křečková (www.royaltour.cz)

Moc děkuji a děkuji vůbec celému cesysu za spolupráci, protože cokoliv je třeba, tak hned řešíte.

Yveta Katrová (www.ca-yvetta.cz)

loading