Prodávejte produkty CK Viamare on-line!

CeSYS Vyhledávač nyní umožňuje vytvářet on-line rezervace produktů této CK a následně si ihned vytvořit platnou cestovní smlouvu s rezervačním číslem.
On-line prodej je pro všechny uživatele CeSYSu zdarma, nijak nezasahujeme do Vašich provizí ani jiným způsobem on-line rezervace nezpoplatňujeme.

Aktivace on-line rezervací

Pro aktivování on-line prodeje v CeSYS Vyhledávači je nutné zadat uživatelské jméno a heslo pro přístup do systému CK Viamare.

a) Pokud již máte tyto údaje přiděleny, stačí je zadat do přihlašovací tabulky, která se Vám zobrazí po klikutí na tlačítko "REZERVACE" u konkrétního produktu CK Viamare v CeSYS Vyhledávači a můžete začít on-line prodávat.

b) Pokud těmito údaji ještě nedisponujete, vyžádejte si je na emailu rezervace@viamare.cz nebo kontaktujte přímo nás na emailu info@cestovnisystem.cz a my Vám rádi pomůžeme.


Postup tvorby rezervace

Vytvoření on-line rezervace v CeSYS Vyhledávači zabere několik málo minut a k rezervaci si můžete ihned vytvořit platnou cestovní smlouvu s rezervačním číslem, kterou lze exportovat do PDF nebo odeslat na Vámi zadané emaily - opět přímo z administrace CeSYSu, bez nutnosti "překlikávat" se mezi Vaším poštovním klientem a CeSYSem.

Celý postup vytvoření rezervace je popsán v manuálu, který je součástí každého CeSYSu.
  • přihlašte se do administrace Vašeho CeSYSu pomocí přihlašovacího jména a hesla
  • klikněte na záložku Vyhledávač v horním horizontálním menu
  • pomocí filtru v horní části Vyhledávače vyhledejte požadovaný zájezd u CK Viamare
  • vyberte ze seznamu požadovaný zájezd a na kartě zájezdu klikněte na tlačítko "Rezervovat"




(1) Pokoj a služby

V první kartě "Pokoj a služby" doplňte informace týkající se ubytování a dalších služeb spojených se zájezdem.

"Pokoj"
  • vyberte požadovaný pokoj a jeho obsazení, například 2+0 (dvě dospělé osoby bez dětí), 2+1 (dvě dospělé osoby a jedno dítě), 3+1 (tři dospělé osoby a jedno dítě) atd.
  • stiskněte tlačítko "Změnit"
  • nad boxem "Pokoj" v tučném textu zkontolujte, zda je požadované obsazení dostupné. Pokud tomu tak je, zobrazí se informace "Inicializace objednávky v pořádku". Pokud tomu tak není, vyberte jinou obsazenost nebo případně jiný hotel (zájezd).
"Hlavní ceny"
  • vyberte v kolonce "Počet osob*" počet účastníků zájezdu (počet dospělých osob, počet dětí, počet infantů atd.)
  • cena za jednotlivé počty osob se automaticky dopočte
  • stiskněte tlačítko "Změnit"
"Povinné příplatky"
  • povinné příplatky vyplňovat nemusíte, přičtou se k ceně zájezdu automaticky v dalším kroku "Účastníci"
"Fakultativní služby"
  • vyberte případné fakultativní služby k zájezdu a jejich počet, například cestovní pojištění, zápůjčka auta, přeprava psa atd.
  • stiskněte tlačítko "Změnit"
"Poznámka"
  • do této kolonky můžete vložit vlastní poznámku k rezervaci. Tato poznámka se ukládá poté v evidenci rezervací u konkrétní rezervace.
Zkontrolujte správnost všech zadaných informací a stiskněte tlačítko "Uložit a zadat účastníky" a přejděte na další kartu.





(2) Účastníci

Na této kartě zadejte informace o objednateli zájezdu (Zákazník) a všech účastnících zájezdu (Účastník).

"Zákazník"
  • zadejte všechny údaje o objednateli zájezdu.
  • Odkazem "Kopírovat do 1. účastníka" automaticky zkopirujete údaje objednatele do údajů prvního účastníka zájezdu.
  • Odkazem "Kopírovat adresu do všech účastníků" automaticky zkopírujete adresu z objednatele zájezdu do všech účastníků zájezdu, použijte v případě rodiny, která jede společně na požadovaný zájezd.
"Účastník"
  • zadejte všechny údaje ke všem účastníkům zájezdu.
  • počet účastníků zájezdu odpovídá obsazenosti pokoje z předchozího kroku "Pokoj a služby"
Zkontrolujte správnost všech zadaných informací.
  1. Stisknutím tlačítka "Odeslat rezervaci" vytvoříte ZÁVAZNOU rezervaci, s tím, že účastníky zájezdu NELZE pozdějí měnit a přejdete na stránku se shrnutím celé rezervace - Shrnutí rezervace. V dalším kroku pak budete přesměrováni na stránku s přehledem realizovaných rezervací - evidence rezervací. V evidenci rezervací sledujte status vytvořených rezervací, pouze zde uvidíte zda vám cestovní kancelář rezervaci potvrdila. Pokud cestovní kancelář rezervaci potvrdí, můžete ihned vytvořit klientovi cestovní smlouvu na jednotný formulář.
     
  2. Stisknutím tlačítka "Hotovo (Detaily účastníků lze měnit)" realizujete ZÁVAZNOU on-line rezervaci v rezervačním systému cestovní kanceláře, s tím, že účastníky zájezdu LZE pozdějí měnit, nebo je vyplňovat v tomto kroku nemusíte (například nemáte čas apod.). Následně bude přesměrováni na přehled realizovaných rezervací - evidence rezervací. V evidenci rezervací sledujte status vytvořených rezervací, pouze zde uvidíte zda vám cestovní kancelář rezervaci potvrdila. Pokud cestovní kancelář rezervaci potvrdí, můžete ihned vytvořit klientovi cestovní smlouvu na jednotný formulář.





(3) Shrnutí

Na této stránce si můžete zkontolovat všechny informace týkající se vytvářené rezervace:
  • Rezervace - informace o zájezdu
  • Služby - objednané služby a jejich kalkulace
  • Doprava - info o dopravě včetně dopravní společnosti a datumu odletu a příletu
  • Zákazník - info o objednateli zájezdu
  • Účastníci - info o všech účastnících zájezdu
  • Ćíslo rezervace - číslo vaší rezervace v rezervačním systému cestovní kanceláře
  • Expirace - datum a čas do kdy máte rezervaci v rezervačním systému a do kdy vám jí musí cestovní kancelář potvrdit
  • Poznámka - text vámi zadané poznámky v prvním kroku "Pokoj a služby"
Tímto je rezervace vytvořena.

V Evidenci rezervací sledujte u rezervačního čísla status rezervace (zda je CK potvrzena) a čas expirace!




Exkluzivní nabídka - Poznávací zájezd na Srí Lanku!

Cestovní kancelář Viamare připravila na listopad 2011 pobytově - poznávací zájezd na Srí Lanku, v systému CeSYS je pod názvem Srí Lanka – tropický zázrak.
Zájezd je připraven tak, aby krátce představil kulturní i přírodní zajímavosti Srí Lanky a následně si návštěvníci mohli odpočinout na plážích u Indického oceánu.
Věnujte prosím tomuto zájezdu pozornost a nabídněte jej prostřednictvím svých webových stránek klientům!

Hotline podpora

V případě jakýchkoli dotazů týkajících se on-line rezervací kontaktuje prosím hotline podporu na telefonu 480 00 25 25 nebo pište na email: info@cestovnisystem.cz.
Věříme, že on-line rezervace z CeSYSu Vám zjednoduší práci a přinesou větší komfort při prodeji zájezdů.

Tým CeSYS

Není to jen o softwaru. Od roku 2008 pomáháme růst stovkám cestovek.

Systém CeSYS využívá naše cestovní agentura od roku 2014. Za tu dobu udělali v systému řadu vylepšení. Cokoliv jsme chtěli dořešit, ať se to týkalo tvorby webu nebo administrace, tak nám vždy vyšli z technické podpory maximálně vstříc. Oceňujeme hlavně přístup a trpělivost pracovníků podpory. Vřele doporučujeme i ostatním prodejcům, neskutečně nás to posunulo při prodeji zájezdů.

Dagmar Babičková (https://www.cktravel.cz/)

Na systému CeSYS provozuji cestovní agenturu NUBIS.CZ třetím rokem. Domnívám se, že tento systém je vhodný pro cestovní agentury všech velikostí. Někdo může říci, že zde to, či ono chybí a bude mít pravdu. Já k tomu dodávám, že za dobu kdy na tomto systému pracuji, udělal CeSYS obrovský krok kupředu, a pokud jsem přišel s nějakým smysluplným nápadem na vylepšení, nikdy nebyl zavrhnut a na jeho zpracování začal CeSYS pracovat. Mohu jen dodat, že bych neměnil.

Zdeněk Kochta (www.nubis.cz)

Na systému CeSYS uceňuji jeho sofistikovanost, pevnou cenu za licenci, přestože jsou stále přidávány nové funkce a dobrou komunikaci s technickou podporou. Systém nabízí široké možnosti personalizace pro uživatele bez znalosti tvorby webu, jeho administrace je dostatečně intuitivní a člověk si ho osvojí za pár hodin. Vždy je co zlepšovat, ale na lidech, kteří CeSYS vyvíjí, je vidět, že to ví a že je to baví.

Roman Korecký (www.dovln.cz)

Spolupracuji s CeSYSem od počátku roku 2009. Od té doby přibylo v systému mnoho novinek a ,"vychytávek", které usnadňují mně a mým klientům orientaci na stránkách. Velmi kladně hodnotím také přístup, znalost problematiky a trpělivost pracovníků Podpory, kteří jsou vždy k dispozici a snaží se pomáhat při řešení problémů v tvorbě stránek. Myslím, že systém je nastaven tak, aby si všichni prodejci mohli nastavit prezentaci své firmy na webu, jak si představují.

Iva Křečková (www.royaltour.cz)

Moc děkuji a děkuji vůbec celému cesysu za spolupráci, protože cokoliv je třeba, tak hned řešíte.

Yveta Katrová (www.ca-yvetta.cz)

loading