Odesílejte zájezdy na e-mail klientům

Přidali jsme novou funkci – Schránka zájezdů – do CeSYS Vyhledávače který naleznete v administraci každého CeSYSu – synchronizací Schránky zájezdů a Newsletteru ušetříte spoustu času při zpracovávání nabídky klientům.

Schránka umožňuje zaslání Vámi vybraných zájezdů přímo klientovi v těle e-mailu odeslaného z Newsletteru nebo ve formátu pdf nebo xls jako příloha k e-mailu odelsaného z Vašeho poštovního klienta.

Zájezdy do schránky lze vkládat dvěma způsoby:


  • hromadně zaškrtnutím jednotlivých zájezdů v CeSYS Vyhledávači

  • vložením z lišty v detailu zájezdu (v CeSYS Vyhledávači).

Vložení do schránky umožňuje odeslání vybraných zájezdů pomocí Newsletteru.

Vybrat si můžete opět z několika grafických zobrazení nabídek v e-mailu. Jednotlivé zájezdy v e-mailu klienta pak obsahují odkaz vedoucí na detail zájezdu na Vašem webu. Máte tedy jistotu, že v případě zájmu o Vámi nabízený zájezd se klient vrátí vždy na Váš web, kde může realizovat objednávku. Současně si pomocí tohoto nástroje můžete vylepšit návštěvnost Vašeho webu.

Více informací naleznete v manuálu v administraci Vašeho CeSYSu, případně kontaktujte naší hotline podporu.

Věříme, že Vám tato nová funkce přinese mnoho nových klientů!

Tým CeSYS

Není to jen o softwaru. Od roku 2008 pomáháme růst stovkám cestovek.

Systém CeSYS využívá naše cestovní agentura od roku 2014. Za tu dobu udělali v systému řadu vylepšení. Cokoliv jsme chtěli dořešit, ať se to týkalo tvorby webu nebo administrace, tak nám vždy vyšli z technické podpory maximálně vstříc. Oceňujeme hlavně přístup a trpělivost pracovníků podpory. Vřele doporučujeme i ostatním prodejcům, neskutečně nás to posunulo při prodeji zájezdů.

Dagmar Babičková (https://www.cktravel.cz/)

Na systému CeSYS provozuji cestovní agenturu NUBIS.CZ třetím rokem. Domnívám se, že tento systém je vhodný pro cestovní agentury všech velikostí. Někdo může říci, že zde to, či ono chybí a bude mít pravdu. Já k tomu dodávám, že za dobu kdy na tomto systému pracuji, udělal CeSYS obrovský krok kupředu, a pokud jsem přišel s nějakým smysluplným nápadem na vylepšení, nikdy nebyl zavrhnut a na jeho zpracování začal CeSYS pracovat. Mohu jen dodat, že bych neměnil.

Zdeněk Kochta (www.nubis.cz)

Na systému CeSYS uceňuji jeho sofistikovanost, pevnou cenu za licenci, přestože jsou stále přidávány nové funkce a dobrou komunikaci s technickou podporou. Systém nabízí široké možnosti personalizace pro uživatele bez znalosti tvorby webu, jeho administrace je dostatečně intuitivní a člověk si ho osvojí za pár hodin. Vždy je co zlepšovat, ale na lidech, kteří CeSYS vyvíjí, je vidět, že to ví a že je to baví.

Roman Korecký (www.dovln.cz)

Spolupracuji s CeSYSem od počátku roku 2009. Od té doby přibylo v systému mnoho novinek a ,"vychytávek", které usnadňují mně a mým klientům orientaci na stránkách. Velmi kladně hodnotím také přístup, znalost problematiky a trpělivost pracovníků Podpory, kteří jsou vždy k dispozici a snaží se pomáhat při řešení problémů v tvorbě stránek. Myslím, že systém je nastaven tak, aby si všichni prodejci mohli nastavit prezentaci své firmy na webu, jak si představují.

Iva Křečková (www.royaltour.cz)

Moc děkuji a děkuji vůbec celému cesysu za spolupráci, protože cokoliv je třeba, tak hned řešíte.

Yveta Katrová (www.ca-yvetta.cz)

loading