First minute v CeSYSu

Během posledních měsíců jsme intenzivně připravovali CeSYS na implementaci slev za včasný nákup (first minute). Nyní nadešel čas představit všem cestovním agenturám a kancelářím – uživatelům CeSYSu novinky s touto změnou související.

Vzhledem ke stále pozitivněji se vyvíjejícím vztahům s cestovními kancelářemi se nám podařilo získat produkty first minute přímo z rezervačních systémů většiny velkých hráčů na trhu. Paralelně pak probíhaly úpravy systému CeSYS související s implementací a zobrazováním těchto produktů v systému.

Výsledkem je řešení umožnující všem provizním prodejcům, kteří využívají CeSYS, rychle a efektivně najít tu správnou first minute nabídku pro své klienty . K dnešnímu dni tak může každý uživatel CeSYSu vyhledávat v přibližně 220 tisících nabídkách first minute od několika desítek českých cestovních kanceláří. Stejné řešení je samozřejmě k dispozici na slovenském CeSYSu a maďarském Utazasbongeszo.

Věříme, že se nám podařilo nejen zvýšit kvalitu služeb poskytovaných CeSYSem , ale s přihlédnutím k současnému rozsahu CeSYSu, přispět i k posunutí trhu internetového prodeje zájezdů o malý kousek blíže standardům fungujícím v západní Evropě.

Novinky na veřejné části CeSYSu (webové stránky)


  • přidali jsme možnost filtrování zájezdů dle kritéria "First minute". Filtrování probíhá automaticky po zaškrtnutí checkboxu "pouze First minute" v dolní části vyhledávací masky. Checkbox není automaticky ve vyhledávací masce na webu zobrazen, je třeba ho aktivovat v administraci CeSYSu (Nabidky a rezervace -> Vyhledávací maska -> Změnit -> Zobrazovat FM nastavit na pozici na které chcete checkbox zobrazovat ve vyhledávací masce (například "14" – poslední pozice za checkboxem last minute)).
  • nově je k dispozici tedy i možnost vytvoření vyhledávací masky, která vyhledává pouze v nabídkách First minute nebo vytvoření top nabídky opět zobrazující pouze nabídky first minute na titulní stránce webu.
  • všechny nabídky first minute jsou označeny defaultně modrou ikonkou "FM". Vytvořili jsme sadu deseti barevných variací, čili pokud nevyhovuje modrá, můžete si změnit na jinou barvu, případně lze vložit vlastní ikonku přes redakční systém v administraci CeSYSu.

First minute v CeSYS webu

Novinky v CeSYS Vyhledávači


  • přidali jsme možnost filtrování zájezdů dle kritéria "First minute".
  • graficky jsme odlišili nabídky first minute v detailu zájezdu (označení "First minute") a současně v PDF k tisku letáků.

First minute v CeSYS Vyhledávači

V případě dotazů kontaktujte prosím hotline podporu CeSYS.

Tým CeSYS

Nedávné články

Není to jen o softwaru. Od roku 2008 pomáháme růst stovkám cestovek.

Na systému CeSYS provozuji cestovní agenturu NUBIS.CZ třetím rokem. Domnívám se, že tento systém je vhodný pro cestovní agentury všech velikostí. Někdo může říci, že zde to, či ono chybí a bude mít pravdu. Já k tomu dodávám, že za dobu kdy na tomto systému pracuji, udělal CeSYS obrovský krok kupředu, a pokud jsem přišel s nějakým smysluplným nápadem na vylepšení, nikdy nebyl zavrhnut a na jeho zpracování začal CeSYS pracovat. Mohu jen dodat, že bych neměnil.

Zdeněk Kochta (www.nubis.cz)

Na systému CeSYS uceňuji jeho sofistikovanost, pevnou cenu za licenci, přestože jsou stále přidávány nové funkce a dobrou komunikaci s technickou podporou. Systém nabízí široké možnosti personalizace pro uživatele bez znalosti tvorby webu, jeho administrace je dostatečně intuitivní a člověk si ho osvojí za pár hodin. Vždy je co zlepšovat, ale na lidech, kteří CeSYS vyvíjí, je vidět, že to ví a že je to baví.

Roman Korecký (www.dovln.cz)

Spolupracuji s CeSYSem od počátku roku 2009. Od té doby přibylo v systému mnoho novinek a ,"vychytávek", které usnadňují mně a mým klientům orientaci na stránkách. Velmi kladně hodnotím také přístup, znalost problematiky a trpělivost pracovníků Podpory, kteří jsou vždy k dispozici a snaží se pomáhat při řešení problémů v tvorbě stránek. Myslím, že systém je nastaven tak, aby si všichni prodejci mohli nastavit prezentaci své firmy na webu, jak si představují.

Iva Křečková (www.royaltour.cz)

Moc děkuji a děkuji vůbec celému cesysu za spolupráci, protože cokoliv je třeba, tak hned řešíte.

Yveta Katrová (www.ca-yvetta.cz)

loading