Novinky v rezervacích

Realizovali jsme na základě Vašich přání a požadavků změny v objednávkách na veřejném webu i v administraci.

Změny v objednávce na veřejném webu:


  • pole telefon je povinná položka (klient musí vyplnit telefon jinak nelze objednávku odeslat)
  • přidány detailnější údaje o účastnících zájezdu (jména a příjmení všech účastníků zájezdu, věk dětí)
  • iniciály objednatele zájezdu lze zkopírovat do seznamu účastníků zájezdu

Změny v Rezervacích v administraci CeSYSu



  • přidána kritéria do filtru rezervací
  • přidány nové stavy rezervace (nová, vyřizovaná, prodaná, hotová)
  • v seznamu rezervací zobrazena pořádající cestovní kancelář a datum a čas přijetí rezervace do systému
  • v seznamu dále zobrazeny jméno, telefon, e-mail objednatele zájezdu, počet (kombinace) osob a stav rezervace
  • v detailu rezervace přidáno zobrazení informace, odkud přišel klient na váš web.

Nedávné články

Není to jen o softwaru. Od roku 2008 pomáháme růst stovkám cestovek.

Na systému CeSYS provozuji cestovní agenturu NUBIS.CZ třetím rokem. Domnívám se, že tento systém je vhodný pro cestovní agentury všech velikostí. Někdo může říci, že zde to, či ono chybí a bude mít pravdu. Já k tomu dodávám, že za dobu kdy na tomto systému pracuji, udělal CeSYS obrovský krok kupředu, a pokud jsem přišel s nějakým smysluplným nápadem na vylepšení, nikdy nebyl zavrhnut a na jeho zpracování začal CeSYS pracovat. Mohu jen dodat, že bych neměnil.

Zdeněk Kochta (www.nubis.cz)

Na systému CeSYS uceňuji jeho sofistikovanost, pevnou cenu za licenci, přestože jsou stále přidávány nové funkce a dobrou komunikaci s technickou podporou. Systém nabízí široké možnosti personalizace pro uživatele bez znalosti tvorby webu, jeho administrace je dostatečně intuitivní a člověk si ho osvojí za pár hodin. Vždy je co zlepšovat, ale na lidech, kteří CeSYS vyvíjí, je vidět, že to ví a že je to baví.

Roman Korecký (www.dovln.cz)

Spolupracuji s CeSYSem od počátku roku 2009. Od té doby přibylo v systému mnoho novinek a ,"vychytávek", které usnadňují mně a mým klientům orientaci na stránkách. Velmi kladně hodnotím také přístup, znalost problematiky a trpělivost pracovníků Podpory, kteří jsou vždy k dispozici a snaží se pomáhat při řešení problémů v tvorbě stránek. Myslím, že systém je nastaven tak, aby si všichni prodejci mohli nastavit prezentaci své firmy na webu, jak si představují.

Iva Křečková (www.royaltour.cz)

Moc děkuji a děkuji vůbec celému cesysu za spolupráci, protože cokoliv je třeba, tak hned řešíte.

Yveta Katrová (www.ca-yvetta.cz)

loading