Nové funkcionality v CeSYSu

Notifikační e-mail objednávky

Vylepšili jsme notifikační emaily, které jsou generovány systémem automaticky v okamžiku odeslání nezávazné poptávky z detailu zájezdu z Vašeho veřejného webu. Cílem je, abyste ihned zjistili všechny potřebné informace o klientské objednávce a mohli dle Vašeho vyjádření prioritizovat její zpracování.

Notifikační email nyní obsahuje následující informace:


  • Destinace

  • Ubytování

  • Termín

  • Délka zájezdu

  • Strava

  • Doprava

  • Počet dospělých

  • Počet dětí

Věříme, že Vám toto rozšíření notifikačního e-mailu usnadní zpracování poptávky.

Google Asynchronous Tracking

Nový asynchronní měřící kód google analytics přináší oproti dřívějším verzím (urchin.js a ga.js) následující výhody:


  • je spolehlivější a má menší vliv na rychlost načítání stránek

  • lze sbírat více údajů o návštěvnících během krátkých návštěv stránek

  • odstraňuje nepatřičné sekvence operací mezi sledováním uživatelských kliknutí a načtením měřicího kódu

  • umožňuje sledovat provedené transakce přes CeSYS

Google doporučuje tímto novým způsobem nahradit dřívější verze sledování. Funkcionality starších verzí budou nadále podporovány. Nedoporučuje se používat kombinaci více druhů sledovaní (starší verze kombinovat s novými) na vašich stránkách. Nastavení Google Asynchronous Tracking naleznete v administraci Vašeho CeSYS -> Redakční systém -> Nastavení. Je nutné si vygenerovat kód ve Vašem účtu Google Analytics.

Pořadatel zájezdu ve Vyhledávací masce

Přidali jsme možnost vložení kritéria (selectu) a sice pořadatele zájezdu do vyhledávacích masek na veřejném webu.
Pokud tedy chcete nechat své klienty vyhledávat i podle pořadatele zájezdu můžete si toto kriterium nastavit v administraci Vašeho CeSYSu -> Nabídky a rezervace -> Vyhledávací masky.


Pozor: Kritérium je v primárním nastavení vypnuté.

V případě dotazů neváhejte kontaktovat naší hotline.

Tým CeSYS

Není to jen o softwaru. Od roku 2008 pomáháme růst stovkám cestovek.

Systém CeSYS využívá naše cestovní agentura od roku 2014. Za tu dobu udělali v systému řadu vylepšení. Cokoliv jsme chtěli dořešit, ať se to týkalo tvorby webu nebo administrace, tak nám vždy vyšli z technické podpory maximálně vstříc. Oceňujeme hlavně přístup a trpělivost pracovníků podpory. Vřele doporučujeme i ostatním prodejcům, neskutečně nás to posunulo při prodeji zájezdů.

Dagmar Babičková (https://www.cktravel.cz/)

Na systému CeSYS provozuji cestovní agenturu NUBIS.CZ třetím rokem. Domnívám se, že tento systém je vhodný pro cestovní agentury všech velikostí. Někdo může říci, že zde to, či ono chybí a bude mít pravdu. Já k tomu dodávám, že za dobu kdy na tomto systému pracuji, udělal CeSYS obrovský krok kupředu, a pokud jsem přišel s nějakým smysluplným nápadem na vylepšení, nikdy nebyl zavrhnut a na jeho zpracování začal CeSYS pracovat. Mohu jen dodat, že bych neměnil.

Zdeněk Kochta (www.nubis.cz)

Na systému CeSYS uceňuji jeho sofistikovanost, pevnou cenu za licenci, přestože jsou stále přidávány nové funkce a dobrou komunikaci s technickou podporou. Systém nabízí široké možnosti personalizace pro uživatele bez znalosti tvorby webu, jeho administrace je dostatečně intuitivní a člověk si ho osvojí za pár hodin. Vždy je co zlepšovat, ale na lidech, kteří CeSYS vyvíjí, je vidět, že to ví a že je to baví.

Roman Korecký (www.dovln.cz)

Spolupracuji s CeSYSem od počátku roku 2009. Od té doby přibylo v systému mnoho novinek a ,"vychytávek", které usnadňují mně a mým klientům orientaci na stránkách. Velmi kladně hodnotím také přístup, znalost problematiky a trpělivost pracovníků Podpory, kteří jsou vždy k dispozici a snaží se pomáhat při řešení problémů v tvorbě stránek. Myslím, že systém je nastaven tak, aby si všichni prodejci mohli nastavit prezentaci své firmy na webu, jak si představují.

Iva Křečková (www.royaltour.cz)

Moc děkuji a děkuji vůbec celému cesysu za spolupráci, protože cokoliv je třeba, tak hned řešíte.

Yveta Katrová (www.ca-yvetta.cz)

loading